Vandaar, zal wel gewenning zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral waar je mee opgroeide.
quote:
niet weer aankomen metquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
En @ TT: het zal wel heiligschennis zijn, maar dat nummer zingt zo heerlijk weg in een niet originele uitvoering![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet weer aankomen metwende
he ?
Sowieso matrix soundtrackquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
Dit nummer wilde ik eerder op mijn begrafenis.
ja sorryquote:
Doe eens een lieve PI ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he ?
Wat een geweldig volwassen reactiequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he ?
Ja, terwijl het me daar verder totaal niet om gaat. Het is een soort trip, dat nummer.quote:
die vergeet ik steeds te wijzigen dus die staat vast op dezequote:
die kan er nog wel mee doorquote:
De coolness van die PI is er zodanig vanaf dat ik hem al niet meer standaard heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vergeet ik steeds te wijzigen dus die staat vast op deze
Eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja sorrymaar niemand komt aan ramses
quote:
Huilerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
@ Samzz: Shadowland is idd mooi
En ik ben blij dat ik geen make up meer op heb
Nirvana unplugged!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
niet voor begrafenissenmaar dit is ook zon heeeeerlijk nummer
Tja, zelfs babs heeft hem als standaard PI.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
De coolness van die PI is er zodanig vanaf dat ik hem al niet meer standaard heb.
Is dit nog een navolging van gisteren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, zelfs babs heeft hem als standaard PI.
Ja. Maar no offense, even niet de jouwe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nooit zo'n botte hork zijn![]()
Schouder nodig?
Welnee, ik ben niet zo emo en haatdragend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit nog een navolging van gisteren?
None takenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Maar no offense, even niet de jouwe.
Gewoon Papa Roach doen voor op de begrafenisquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
niet voor begrafenissenmaar dit is ook zon heeeeerlijk nummer
Jammer van de Easy Way out.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit geen leuk gespreksonderwerpZit hier gewoon te janken van de herinneringen
Ik hoorde laatst een nieuwe plaat en toen ik de clip zag kende ik Eddie amper terug, maar zeker geen slechtere band dan eerder idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer van de Easy Way out.
One day fly? net niet maar het was te kort om held te zijn,
Pearl Jam. 1 geweldig album als twintigers. Overladen worden door succes en er niet meer tegen kunnen. Langzaam maar zeer stabiel terug komen. Respect!Veel meer respect zelfs.
Pearl Jam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Godtje het volgende:
Jammer van de Easy Way out.
One day fly? net niet maar het was te kort om held te zijn,
Pearl Jam. 1 geweldig album als twintigers. Overladen worden door succes en er niet meer tegen kunnen. Langzaam maar zeer stabiel terug komen. Respect!Veel meer respect zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |