Mja, het is bij Stairway meer de nare herinneringquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben geen jankerd. Maar dit is een nummer waar ik soms wel tranen van in de ogen krijg.
Een lach in de morgen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat helpt zeker ja. Ik had laatst ook zo een periode dat ik wat mopperig was in de ochtend.
Toen ben ik cabaret gaan kijken. Dat helpt echt als een dolle. Gewoon ff lachen en dat helpt je de hele dag door.
Ja, dat heb je wel eens verteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is bij Stairway meer de nare herinnering
Dat is overigens ook een erg mooi nummer, inderdaad.
Oh zo, dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Meeste van zijn songs zijn Italiaans van origine.
das mijn janknummerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel
En mooie nummers van A&M? Heb je 80000 uur?![]()
Deze o.a.
Ja, van de week nog, geloof ik.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens net een kutfilm met Jason Statham gezien.
13.quote:
\quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
13.
Iets met een loos begin, dan een soort russisch roulette met mensen in een kring, dan nog een stuk loos verhaal. En veel te weinig Jason ook trouwens.
Nee, maar beetman zei "zullen we een film met JS kijken" dus ik was verkocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
\
Gezien vorige week![]()
Maar het was meer een soort Cameo van hem. Hij was niet leading.
Ik heb hem ook gekeken. Don't worryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar beetman zei "zullen we een film met JS kijken" dus ik was verkocht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Decemberquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was hij geen lead dus. Film nog niet gezien, lees net wel dat het een remake is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
13.
Iets met een loos begin, dan een soort russisch roulette met mensen in een kring, dan nog een stuk loos verhaal. En veel te weinig Jason ook trouwens.
Uit een andere taal ja. Volgens mij Duits of ietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Was hij geen lead dus. Film nog niet gezien, lees net wel dat het een remake is.
Ja, dat zag ik ook op de aftiteling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Was hij geen lead dus. Film nog niet gezien, lees net wel dat het een remake is.
Om het een beetje goed te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Kluts het volgende:
1.5 uur van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg.
Misschien in een volgens levenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook op de aftiteling.
Als ik dat van elke film op tel die achteraf niet leuk was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook op de aftiteling.
ik wil ze nog wel n keer zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ze zo vaak gezien.![]()
Hier was ik bij. De avond er voor (niet op video) was magisch![]()
Is je Twitter stuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef Gasol het volgende:
Hoi![]()
Net terug van trainen. Lekker uitgeput.
Ik kan wel voelen dat ik een maandje ofzo niet heb gesport
Ze zijn hartstikke samen. Thomas gescheiden maar gaat weer trouwen met een nieuwe die ............ Esmee heet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil ze nog wel n keer zienze zijn nog samen neem ik aan? ( ben niet zon fangirly ofzo, weet alleen dat ik de muziek gaaf vind
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn hartstikke samen. Thomas gescheiden maar gaat weer trouwen met een nieuwe die ............ Esmee heet.
Voor de mensen die het niet weten.... dat is best komisch gezien hun nummer esmee van ver voor die tijd.
Dat ging over die exklasgenoot die nu hoer was ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn hartstikke samen. Thomas gescheiden maar gaat weer trouwen met een nieuwe die ............ Esmee heet.
Voor de mensen die het niet weten.... dat is best komisch gezien hun nummer esmee van ver voor die tijd.
Ik denk niet die esmee nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]is het die esmee ?
dag esmeehet beste ermee
Kluts ik ben gek op je. We zitten vaak op 1 lijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ging over die exklasgenoot die nu hoer was ofzo toch?
Ze zijn een van de beste acts die Nederland ooit heeft gehad, dus dat snap ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk niet die esmee nee.![]()
Zou nog leuker zijn. Ik ga op onderzoek.
Ik heb een zwak voor zeEn dat heb ik niet snel
Je mag me afzeiken, maar je kent me inmiddels virtueel goed genoeg om te weten dat ik niet eens op die link ga klikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts ik ben gek op je. We zitten vaak op 1 lijn.
Maar andere users zou ik ook afzeiken als ik het nummer in een YT geef en je nog die vraag weet te stellen.
Verwacht jij nu die bekende uitzondering?
Hmm, even denken... Golden Earring, Shocking Blue, Q65... ja een van de betere inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
Ze zijn een van de beste acts die Nederland ooit heeft gehad, dus dat snap ik wel
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je mag me afzeiken, maar je kent me inmiddels virtueel goed genoeg om te weten dat ik niet eens op die link ga klikken natuurlijk.
quote:Zo is het goed
Nog even blijven
Nog even hier
Zeg me dat alles zo is als het zijn moet
Maak nieuwe woorden
Verzin het leven
Lieg lief omdat ik niks anders wil dan dit
En zo is het goed
Want de nacht verdwijnt
Je moet wel blind zijn wil je het ochtendlicht missen
Het komt eraan
Het komt met sprongen
En ik wil er niet aan
Nog even hier
Nog even samen
Even nog niemand die zegt hoe het ook kan
Drink de stilte
Proef het leven
Ik vraag je om niets en krijg alles wat ik wil
En zo is het goed
Ik wilde ook al beginnen ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, even denken... Golden Earring, Shocking Blue, Q65... ja een van de betere inderdaad.
ZZ en de Maskers!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, even denken... Golden Earring, Shocking Blue, Q65... ja een van de betere inderdaad.
Bij mij staat A&M wel boven Shocking Blue en GE.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Acts (isnietgelijkaan) Muziekacts.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Hier gebeurt hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En, niet geheel ontoevallig, allemaal Haags.
Niet geheel toevallig bedoel je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En, niet geheel ontoevallig, allemaal Haags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |