Zie foboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol puts on the Cpt. Obvious costume
PICS!!!!
Het is dat ik weet wat er gezongen wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh![]()
Eerste helmerstraat is ook zo herkenbaar.Klinkt ook zo zwaarmoedig maar is eigenlijk zo een blije boodschap.
Geen betere versie op YT![]()
Met Techno en Kluts heb ik dan ook zelden woorden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een liefde en waardering hier allemaal vanavondik word er helemaal week van
Ja, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met Techno en Kluts heb ik dan ook zelden woorden.![]()
Met Samzz zelfs de laatste tijd niet
Mijn moeder had weekend van hen altijd op een bandje in de auto, en stiekem vind ik dat nog steeds wel een lekker nummer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
Meer Haagse ellende.. nu met Jerney Knaagman.
Zo slecht waren ze dan ook niet. Alleen is Jerney best een omhooggevallen trutje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Kluts het volgende:
Mijn moeder had weekend van hen altijd op een bandje in de auto, en stiekem vind ik dat nog steeds wel een lekker nummer.
Earth & Fire heb ik wel wat nummers van, maar dat was niet altijd met Jerney toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze dan ook niet. Alleen is Jerney best een omhooggevallen trutje.
Pas ergens in de jaren 80 niet meer, zover ik weet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef Kluts het volgende:
Earth & Fire heb ik wel wat nummers van, maar dat was niet altijd met Jerney toch?
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder had weekend van hen altijd op een bandje in de auto, en stiekem vind ik dat nog steeds wel een lekker nummer.
En toen ik een heel klein kleuterklutsje was, was dit mijn lievelingsnummer. Het doet mijn moeder altijd aan me denken zei ze ooit.quote:
Deze, de rest weet ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:04 schreef Godtje het volgende:
Ok! Lekker rustig het is laat en we zijn in de stemming.
Tijd voor de begrafenis muziek.
Welke nummers willen jullie?
Ik wist het precies maar de lijst is verschoven en ik weet het niet meer. Hij was te kinderachtig. Past niet meer bij de godt van nu. Dus ik heb eigenlijk geen definitieve
Ik ga zo wel posten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
En toen ik een heel klein kleuterklutsje was, was dit mijn lievelingsnummer. Het doet mijn moeder altijd aan me denken zei ze ooit.Stond ik daar altijd nepgitaar op te spelen en te playbacken.
Mijn moeder had alle LP's van ABBA.quote:
Die wil mijn pa ookquote:
Prachtig nummer!quote:
Geen begravenismuziek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:04 schreef Godtje het volgende:
Ik wist het precies maar de lijst is verschoven en ik weet het niet meer. Hij was te kinderachtig. Past niet meer bij de godt van nu. Dus ik heb eigenlijk geen definitieve
Ik ga zo wel posten.
Shadowland en Endless Nightquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:04 schreef Godtje het volgende:
Ik ga zo wel posten.
Kan me niet voorstellen dat je mijn keuzes kent... Tenzij je fervent musical fan of Disney fan bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef Godtje het volgende:
Pfff zulke mooie keuzes!
Ik krijg een brok in mijn keel van jullie keuzes.
Just Breathe, 9 Crimes
Ik ook niet, ik vind zoveel nummers écht mooi. Dilemma's.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef Kluts het volgende:
Ik weet echt niet wat voor muziek ik wil als ik doodga.
Vind persoonlijk de uitvoering van Patricia O'Callahan mooierquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:10 schreef Godtje het volgende:
Beetje X factor besmet maar het orgineel kippenvel!
Ik ben te mierenneukerig met teksten, die moeten wat mij betreft dan teveel op zo'n gelegenheid slaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind zoveel nummers ècht mooi. Dilemma's.
Ik ben al blij dat je geen jeff buckley noemt. Die mensen moeten gelijk een nekschot hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind persoonlijk de uitvoering van Patricia O'Callahan mooier
Ik heb meer met de sfeer van een nummer dan met teksten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben te mierenneukerig met teksten, die moeten wat mij betreft dan teveel op zo'n gelegenheid slaan.
Die van Jeff Buckley vind ik ook niks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat je geen jeff buckley noemt. Die mensen moeten gelijk een nekschot hebben.
Maar ook dat is een kwestie van smaak. Alles wat niet het origineel is is voor mij heiligschennis in dit geval voor mij. De imperfectie is perfectie.
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb meer met de sfeer van een nummer dan met teksten.
Ramses laat me! pff weer zo mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
begrafenismuziek, ik weet er wel een paar die ik zou willenen ik kan nog zoveel meer bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |