Vandaar, zal wel gewenning zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral waar je mee opgroeide.
quote:
niet weer aankomen metquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
En @ TT: het zal wel heiligschennis zijn, maar dat nummer zingt zo heerlijk weg in een niet originele uitvoering![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet weer aankomen metwende
he ?
Sowieso matrix soundtrackquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
Dit nummer wilde ik eerder op mijn begrafenis.
ja sorryquote:
Doe eens een lieve PI ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he ?
Wat een geweldig volwassen reactiequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
he ?
Ja, terwijl het me daar verder totaal niet om gaat. Het is een soort trip, dat nummer.quote:
die vergeet ik steeds te wijzigen dus die staat vast op dezequote:
die kan er nog wel mee doorquote:
De coolness van die PI is er zodanig vanaf dat ik hem al niet meer standaard heb.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vergeet ik steeds te wijzigen dus die staat vast op deze
Eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja sorrymaar niemand komt aan ramses
quote:
Huilerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
@ Samzz: Shadowland is idd mooi
En ik ben blij dat ik geen make up meer op heb
Nirvana unplugged!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
niet voor begrafenissenmaar dit is ook zon heeeeerlijk nummer
Tja, zelfs babs heeft hem als standaard PI.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
De coolness van die PI is er zodanig vanaf dat ik hem al niet meer standaard heb.
Is dit nog een navolging van gisteren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, zelfs babs heeft hem als standaard PI.
Ja. Maar no offense, even niet de jouwe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nooit zo'n botte hork zijn![]()
Schouder nodig?
Welnee, ik ben niet zo emo en haatdragend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit nog een navolging van gisteren?
None takenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Maar no offense, even niet de jouwe.
Gewoon Papa Roach doen voor op de begrafenisquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
niet voor begrafenissenmaar dit is ook zon heeeeerlijk nummer
Jammer van de Easy Way out.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit geen leuk gespreksonderwerpZit hier gewoon te janken van de herinneringen
Ik hoorde laatst een nieuwe plaat en toen ik de clip zag kende ik Eddie amper terug, maar zeker geen slechtere band dan eerder idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer van de Easy Way out.
One day fly? net niet maar het was te kort om held te zijn,
Pearl Jam. 1 geweldig album als twintigers. Overladen worden door succes en er niet meer tegen kunnen. Langzaam maar zeer stabiel terug komen. Respect!Veel meer respect zelfs.
Pearl Jam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Godtje het volgende:
Pearl Jam. 1 geweldig album als twintigers. Overladen worden door succes en er niet meer tegen kunnen. Langzaam maar zeer stabiel terug komen. Respect!Veel meer respect zelfs.
Vermoedelijk een betere band en bedoelde je deze?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een nieuwe plaat en toen ik de clip zag kende ik Eddie amper terug, maar zeker geen slechtere band dan eerder idd.
eens! Die blinde adoratie voor Nirvana heb ik sowieso nooit gesnapt, zo denderend vind ik ze niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is deze leuker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
en zoiets als klein geintje tussendoor op je crematie...
Dat lijkt me niet echt de tijd en plaats voor geintjes.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk serieus dat als ik gecremeerd zou worden en ik zou dit bij mn wensen opgeven dat er zat mensen zijn die het wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt de tijd en plaats voor geintjes.
das ook een gave jaquote:
Dat dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk serieus dat als ik gecremeerd zou worden en ik zou dit bij mn wensen opgeven dat er zat mensen zijn die het wel kunnen waarderendas wel n beetje mijn soort humor
beetje te zwart af en toe
Dan is het weer uit haat/ niet bergijpen en dat wil ik tegen gaan. Groot liefhebber ben ik! Heart shapped boxquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eens! Die blinde adoratie voor Nirvana heb ik sowieso nooit gesnapt, zo denderend vind ik ze niet.
Nee, het was een clip met dat ze op het eind in het water vielen ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vermoedelijk een betere band en bedoelde je deze?![]()
Die staat zelfs 2 keer in de top 2000.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet er nog wel eentje voor Klutsje![]()
Ehm, wie zich kut voelt moet niet klikken..
Niet doen. Ik denk namelijk dat ik wel weet waarom jij dat lijstje gemaakt hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef JoeBravo het volgende:
Kut, nu krijg ik de neiging m'n pc weer aan te zetten en dat lijstje op te zoeken
Serieus? Eentje van Frank en de ander van Herman?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die staat zelfs 2 keer in de top 2000.
Nee, het origineel van Leonard Cohen en die van Herman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus? Eentje van Frank en de ander van Herman?
geen haat in mijn geval. En niet begrijpen... Ik word er gewoon niet door geraakt. Toen niet en nu niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het weer uit haat/ niet bergijpen en dat wil ik tegen gaan. Groot liefhebber ben ik! Heart shapped boxLithium
, etc
Maar te kort! Net zoals The doors! Groot liefhebber maar te kort.
Ik vind het interessant om te zien hoe een band zich weet te ontwikkelen.
Dat is primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen haat in mijn geval. En niet begrijpen... Ik word er gewoon niet door geraakt. Toen niet en nu niet.
Erfenisdossier? Dat ding gaat hier ook gewoon niet meer wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
Toepasselijk, die banner van zo'n uitvaartonderneming
klopt, was een "voor het geval dat" lijstje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet doen. Ik denk namelijk dat ik wel weet waarom jij dat lijstje gemaakt had
Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, was een "voor het geval dat" lijstje.
*schuld bekendquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje had
Hij wisselt hier met KWFquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Erfenisdossier? Dat ding gaat hier ook gewoon niet meer weg
Ik vind het een beetje goedkope emotie plaat. Van stef dan veel lieverquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het enige waar ik mijn pa ooit heb betrapt van te moeten huilen..
Veel vaders zullen dat wel bij dit nummer denk ik..
een "voor het geval dat ik geen zin meer in mn leven zou hebben" lijstje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, was een "voor het geval dat" lijstje.
Het is hier doorlopend, in welk topic ik ook kom, erfenisdossier: een service van KWF.quote:
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar om te weten dat jij een "voor het geval dat" lijstje had
Om mezelf niet te hard laten klinken. Ik vind papa ook leuk hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje goedkope emotie plaat. Van stef dan veel liever
Oh, dan heb ik wat anders. Ik heb KWF afgewisseld met een begrafenisondernemingquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is hier doorlopend, in welk topic ik ook kom, erfenisdossier: een service van KWF.
En ik heb even helemááál geen zin in KWF
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.
Mag ik het een positief iets vinden als je er dan nu zo over praat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lijstje staat ook onderaan een brief. Gezien alles wat er in m'n kop omging leek me dat destijds wel verstandig.
nee, want dat had ik al niet. Voor het geval ik daar ik ook iets actiefs mee ging doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een "voor het geval dat ik geen zin meer in mn leven zou hebben" lijstje?
dat mag. Vind ik zelf ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik het een positief iets vinden als je er dan nu zo over praat?
Die ben ik net aan het luisterenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik ook nog altijd een mooi nummer
dat bedoel ik natuurlijk eitjequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, want dat had ik al niet. Voor het geval ik daar ik ook iets actiefs mee ging doen
gaat toch over autisme ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik ook nog altijd een mooi nummer
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat toch over autisme ofzo?
*kijkt achter zich* Huh, ik zie je heul niet staanquote:
Mooiquote:
ik heb er hier nooit een geheim van gemaakt, geloof ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat bedoel ik natuurlijk eitje![]()
en idd, respect dat je er nu zo over kunt pratenis echt niet zomaar iets om te bekennen aan mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |