Kou isquote:
nope, ben nog niet buiten geweest vandaag, komt vanmiddag wel, als ik ga lunchenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het is buiten!
Oh nou dan kom jij mijn tuin toch fijn mooi maken?quote:
Heey Pleur, even wat anders, jij bent ook wel een koffie fan toch??quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh snap ik helemaal niks van, ik vind het altijd super tof om ondergekotst te worden
Kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goh snap ik helemaal niks van, ik vind het altijd super tof om ondergekotst te worden
Ik deed het niet expres. Als we het nu opzettelijk zouden proberen zou het me niet eens lukken om haar te rakenquote:
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nou dan kom jij mijn tuin toch fijn mooi maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdOnbereikbare liefdesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan nog, zou ik pislink zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor
[..]
Ik deed het niet expres. Als we het nu opzettelijk zouden proberen zou het me niet eens lukken om haar te raken
Zo heb ik er ook 1quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit over mn moeder heen gekotst![]()
Ik kwam dronken thuis, moest kotsen dus over de railing dan maar (woonde op 10 hoog in een flat) mn moeder kwam net thuis van werk (taxi) en liep beneden.
Goedkoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey Pleur, even wat anders, jij bent ook wel een koffie fan toch??
http://www.doppio-espress(...)html?keyword=cafetie is een tof apparaat!
Het scheelt dat er in de winter niet zoveel moois staat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdWat een rare foto's met die lelijke achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb hem nu ook, gelijk gekocht met de bonen maler, maar het is wel een ideaal ding, iedere ochtend een lekker bakje koffie mee in de autoquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
Jeetje, ik ga donderdag of vrijdag avond maar voor t eerst naar de Wall dan
Kom ff bij mij langs dan? De aannemer vraag 1500 euro om de grond kaal te maken, maar jou elk plantje ff aan laten raken is veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met mooi maken bedoeld alle planten vermoorden omdat ik die maar hoef aan te raken en ze gaan al dood dan ok. Kom eraan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt dat er in de winter niet zoveel moois staat.
En dan haar voornaam opschrijven met daarachter jouw achternaam?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1Heerlijk om gewoon ongegeneerd verliefd te kunnen zijn, te kunnen kwijlen op haar naam waarmee je ieder schrift volgeschreven hebt en uren weg te kunnen dromen naar de meest exotische oorden samen met haar, zonder dat je de problemen van het daten hebt
Nog nooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nooit dat het er ook via je neus uitkomt op een gegeven moment?
Welke achtergrond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een rare foto's met die lelijke achtergrond
Heb je nog niet eens je kamer behangen met haar naam? Nep-verliefde puberquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1Heerlijk om gewoon ongegeneerd verliefd te kunnen zijn, te kunnen kwijlen op haar naam waarmee je ieder schrift volgeschreven hebt en uren weg te kunnen dromen naar de meest exotische oorden samen met haar, zonder dat je de problemen van het daten hebt
Toen ik klein was ben ik eens ondergekotst door mijn neefje, in de auto in Duitsland met 30 graden ofzo. Damn, wat stonk ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Toen m'n broer klein was heeft hij eens in de nek van m'n vader gekotst in de auto
Ik doe het voor 1750quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom ff bij mij langs dan? De aannemer vraag 1500 euro om de grond kaal te maken, maar jou elk plantje ff aan laten raken is veel makkelijker
Jaaaaaaaaah, en uiteraard ook naar al die TMF zooi smsen met jullie namen en kijken hoe goed jullie gemaakt zijn voor elkaar en als er een laag percentage uit komt het niet geloven en snel een andere test doen.. En dan blijven hangen bij diegene die het het beste doet natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan haar voornaam opschrijven met daarachter jouw achternaam?
Oeh wat lief dat je nog steeds zo over me droomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Vroeger had ik een kamer van 1,80 bij 2,40. Toen was het nog makkelijk behangen met haar naamquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je nog niet eens je kamer behangen met haar naam? Nep-verliefde puber
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan heb je een HUGE aansteker en is dat ding na 2,5 maand al leeg
Oe oe oequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah, en uiteraard ook naar al die TMF zooi smsen met jullie namen en kijken hoe goed jullie gemaakt zijn voor elkaar en als er een laag percentage uit komt het niet geloven en snel een andere test doen.. En dan blijven hangen bij diegene die het het beste doet natuurlijk
Je rookt teveel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Match made in heaven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Zo had je ooit bij Telekids zo'n test.
Zijn naam
Loves
Mijn naam
Tellen hoe vaak elke letter voorkwam en dan kwam je op een percentage uit.
Ik en de vader van mn kind kwam uit op 99%
Ik zit op die site te kijken, maar is niet gezondquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook, gelijk gekocht met de bonen maler, maar het is wel een ideaal ding, iedere ochtend een lekker bakje koffie mee in de autoEn van Bodum, dus wel enigszins kwaliteit.
Dat ookquote:
Straks nieuwe halenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook
[..]
Straks nieuwe halen![]()
Ik kan niet eens meer omgaan met kleine aanstekers
Wat voel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vriendinnetje is bevallen. Haar zoontje heet Kay. Ik voel ze weer hoor
Tranen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vriendinnetje is bevallen. Haar zoontje heet Kay. Ik voel ze weer hoor
Daarom is dit er ook 1 met zo een zuiptuit! Kan je hem afsluitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit op die site te kijken, maar is niet gezond![]()
Koffie in de auto is bij mij altijd een beetje lastig, bekerhouders doen ze niet aan in een Alfazelfs mn 156 had ze niet
Ja in Purmerend op het gildepleinquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kunt halen?
Klasgenoot van mij en ik ook 99%quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Zo had je ooit bij Telekids zo'n test.
Zijn naam
Loves
Mijn naam
Tellen hoe vaak elke letter voorkwam en dan kwam je op een percentage uit.
Ik en de vader van mn kind kwam uit op 99%
Bij laten vullen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |