HW is schattigquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'
Dat is smerig als het uit je neus komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doet
Ik vroeg me eigenlijk wel af waaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar goed, ik heb ook echt geen idee hoe hij eruit ziet he.
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgenquote:
Ja weet nietquote:
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb een keer net de wc niet gehaald in de maassilo![]()
Echt een loseractie vond ik dat.
Die hadden we ook al gehad toch?quote:
Ik zie een heel mooi niets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgen
Q.
[ afbeelding ] Kijk die biertjes eens!
En nu bedenk ik me net dat alles door jouw vuurmuur tegengehouden wordt.. Maar dan nog!!!
BIER!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doet
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 15, had de avond daarvoor mijn eerste té dronken avond gehad in een kroeg
Ik kreeg de hele avond passoa (puur) voorgezet
Boobs and beerquote:
Sambucaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen..
De vriendinnen van Samzz?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou is het zo simpel om jouw gedachten van boosheid naar mooie gedachten te krijgen
Q.
[ afbeelding ] Kijk die biertjes eens!
En nu bedenk ik me net dat alles door jouw vuurmuur tegengehouden wordt.. Maar dan nog!!!
BIER!
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was datquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Maar dan met andere nare drankjes, denk aan Coeberg. Mijn goed, wat een troep. Wat een tijd, wat een herinneringen..
Pisang Ambon!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sambuca![]()
Dodelijk spul! Hoef het nu maar te ruiken en ik ga al over mn nek
Over a manly man gesprokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was dat
GOLDSTRIKE, 100%quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sambuca![]()
quote:
Wat was ik in eerste instantie blij dat ik het kotsen toen bij jou tegen kon houden. En wat had ik later een spijtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:Ik had ooit dat er midden op de dansvloer wat omhoog kwam. Niet veel gelukkig, dus ik kon onopvallend voorover bukken en 'mijn schoen goed doen' en het in een bekertje spugen.
oj
Ik hou het wel bij bierquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Pisang Ambon!
Oh, en ook veel apfelkorn.
Hahaha jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat was ik in eerste instantie blij dat ik het kotsen toen bij jou tegen kon houden. En wat had ik later een spijt
Epic hangover
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zo heb ik een keer op terschelling een avond staan janken op de Apfelkorn omdat een vriend voor een half jaar weg ging naar amerika.. Mijn god, hoe kansloos! Heerlijk was dat
Hmm ik wachtte altijd minimaal een half uur en ging dan mn vinger in mn strot stekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja
Bij mij was het toen geen drank though, inslag is a bitch
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja
Bij mij was het toen geen drank though, inslag is a bitch
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegeten![]()
Ik was 15, had de avond daarvoor mijn eerste té dronken avond gehad in een kroeg
Heb je nooit dat het er ook via je neus uitkomt op een gegeven moment?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Duivenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dus op Utrecht Centraal. Stapte de bus uit, na een rit van een uur en ik kon het geen seconde langer inhouden. Ja de bus uit, meer niet. Op de terugweg hadden de duiven het opgegeten![]()
Durf te leven man!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
Ergens op mijn 16e heb ik besloten dat ik voortaan alleen maar bier zou gaan drinken. En daar heb ik me aan gehouden.. Van bier kots ik niet.
Dat heb ik met visquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sambuca![]()
Geen sneerquote:
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiendquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen sneer
Ik ken hw niet zo goed, maar zover ik hem ken heb ik niks tegen hem. Ben het niet altijd met hem eens ofzo, maar heb geen sneerneigingen
nee joh, dat maakt het leven veel makkelijker, hoef ik zelf niet meer na te denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiend
Het was een grapje murmquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen sneer
Ik ken hw niet zo goed, maar zover ik hem ken heb ik niks tegen hem. Ben het niet altijd met hem eens ofzo, maar heb geen sneerneigingen
Dat probleem heb ik hier ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Hm, nadeel van dat alle sneeuw weg is, alle zooi in mijn tuin is weer akelig zichtbaar.
Ja nee ieh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff je zou het altijd met iedereen eens moeten zijn, vermoeiend
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ooit over mn moeder heen gekotst![]()
Ik kwam dronken thuis, moest kotsen dus over de railing dan maar (woonde op 10 hoog in een flat) mn moeder kwam net thuis van werk (taxi) en liep beneden.
Hilarischquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kwam dronken thuis, moest kotsen dus over de railing dan maar (woonde op 10 hoog in een flat) mn moeder kwam net thuis van werk (taxi) en liep beneden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Briljante actie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja welke moeder komt er dan ook om 4 uur 's nachts thuis van het werkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja welke moeder komt er dan ook om 4 uur 's nachts thuis van het werk
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Hm, nadeel van dat alle sneeuw weg is, alle zooi in mijn tuin is weer akelig zichtbaar.
Dan weet je wat je te doen hebtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je wat je te doen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |