We hebben het hier wel over HW hequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als er tranen over de wangen lopen wilt dat niet persé zeggen dat ze huilen
Daar kicken die mannen dan ook opquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dopquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kicken die mannen dan ook op
Iemand die anders doet EN daarvan de "gevolgen" op dr bord krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
[..]
Doe ik, geen dank.
Haal jij dat wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dop
Potdulleme wat heb ik daar een zin in!
Maar nog meer in mn bakkie koffie
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grote mond, klein hartjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n romantische lover, dat alles ineens soft-focus wordt en er spontaan vioolmuziek gaat spelen enzo
Oh sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SSSSSSSSSTTTTTTTT..Dat ik niet verder dan 2 duimen erin komt hoeft niet iedereen te weten!
Wapperende haren...quote:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.
Damn wat kan kotsen pijn doen
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeksquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeks
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jij houdt van wapperende haren onder de gordel?
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
Auwquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
Daarna zal het wel ja, maar kan me voorstellen dat het kotsen zelf erg pijnlijk was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT doet pijn.
Taksiquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
MI.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
Oh gadverdammequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die hompen kaas krijg je danMoet je helemaal ophoesten.
lekker zo'n zure smaak door je neusquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
The emotional rollercoasterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Van janken naar kotsen![]()
Gotta love singles
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'quote:
Ik heb een keer net de wc niet gehaald in de maassiloquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
What's next?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lekker zo'n zure smaak door je neus
Ik gok persoonlijke snerenquote:
HW is schattigquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is smerig als het uit je neus komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doet
Ik vroeg me eigenlijk wel af waaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar goed, ik heb ook echt geen idee hoe hij eruit ziet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |