Dat vind ik niet toevalligquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.
Ik ben nooit lelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit iedereen is opeens heel lelijk als ze aan het janken zijn.
Dan is mijn zoon stoerder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nooit lelijk!!
Then again, ik ben een stoere man en ik huil ook nooit.
Behalve bij Bambi dan.
Bambi is helemaal niet "maar een film".quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is mijn zoon stoerder.
Mama wat huil je nou? Het is maar een film hoor, het is niet echt, stel je niet zo aan!
Kind was toen 4 of 5
Dat kind is harteloosquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Bambi is helemaal niet "maar een film"..
Beetje!quote:
Lekker afzeiken zo hè, dat muziekje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:07 schreef DustPuppy het volgende:
En ik zit weer lekker in de wacht bij Ziggo
Jeetje ga eens aan het werk jijquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker afzeiken zo hè, dat muziekje.
Mogguh babequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen trouwens lieve mensen en de rest
Sinds 7 uur!quote:
Altijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Gaan we er wat van maken vandaag?
How are you today?quote:
Ik las dat je niet aan het werk kon, computerwise danquote:
Ik schonk net ook koffie in, voor mijn collega. ik ben begonnen met een blikje colaquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AltijdEerst ff koffie tappen en sap inschenken
Ik voel me goedquote:
Barstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me goed![]()
Ben al dagen vrolijk en heb besloten een andere instelling te houden
Dat ligt helemaal in de planningquote:
Vermakelijk welquote:
Daarom was ik er ook afgelopen dagen nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef rival het volgende:
Ik las dat je niet aan het werk kon, computerwise dan
Ik wilde serieus op hem reageren dat jij wel een colaatje namquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:34 schreef rival het volgende:
Ik schonk net ook koffie in, voor mijn collega. ik ben begonnen met een blikje cola
Ik doe met je mee!quote:
Dan mag ik lekker werken, dat is veel leuker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
Sorry Q en rivaaltje
Ik zal het even erger maken: ik ga ws rond maart 4 weken naar zuid-afrika
Wij hebben het zo goed voor elkaar dat we zo veel mogen werkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag ik lekker werken, dat is veel leuker!
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:04 schreef Nouk84 het volgende:
Altijd leuk, zo'n TT waar je van mijlenver kan ruiken wie 'm gemaakt heeft en al helemaal ziet dat die over haarzelf gaat!
Dat denk ik ook altijd als ik een cursus oid hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, vergeten, 2 dagen interne cursus.
Ach, iig niet te werken.
Dus je bent verplicht om terug te lezen in Singles? I really don't think soquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komt
SC's teruglezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je bent verplicht om terug te lezen in Singles? I really don't think so.
Geen zin om elke keer tig topics terug te lezen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je in het vervolg het vorige topic eens lezen, voor je met stomme uitspraken komt
Gaaf zeg! Maar het WK is al geweest hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef Murmeli het volgende:
Sorry Q en rivaaltje
Ik zal het even erger maken: ik ga ws rond maart 4 weken naar zuid-afrika
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:01 schreef Yuki het volgende:
duidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook afgelopen dagen nietDus dat ik er weer ben zegt genoeg toch
![]()
[..]
Ik wilde serieus op hem reageren dat jij wel een colaatje nam
Negeer hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind zo'n persoonlijke sneer normaal niet erg, maar in dit geval, met de achtergrond die eraan zit, best wel stom te noemen.
Ik zeg toch ook niet tegen nouk dat ze stom is omdat ze over het verlies van haar oma huilt?
Nee, maar je kan en mag niet verwachten dat mensen weten wat jij in een vorig topic hebt besproken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind zo'n persoonlijke sneer normaal niet erg, maar in dit geval, met de achtergrond die eraan zit, best wel stom te noemen.
Ik zeg toch ook niet tegen nouk dat ze stom is omdat ze over het verlies van haar oma huilt?
Dat doet pijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je kan en mag niet verwachten dat mensen weten wat jij in een vorig topic hebt besproken natuurlijk.
Al snap IK sowieso dus weer eens niet dat mensen hun hele hebben en houwen op FOK! posten, je WEET toch dat er mensen komen die er een kutopmerking over gaan maken?
Wie zijn billen brandt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |