Kijk, als je nou gewoon NORMAAL had gereageerd, had ik misschien gaan kijken wat er dan precies aan de hand is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef Yuki het volgende:
Ik vind zo'n persoonlijke sneer normaal niet erg, maar in dit geval, met de achtergrond die eraan zit, best wel stom te noemen.
Ik zeg toch ook niet tegen nouk dat ze stom is omdat ze over het verlies van haar oma huilt?
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk, als je nou gewoon NORMAAL had gereageerd, had ik misschien gaan kijken wat er dan precies aan de hand is.Van: 'Joh, dit en dat is er aan de hand, blabla' dan had ik misschien begripvoller gereageerd, maar nu
Daarbij blijft een TT maken over jezelf
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
. Wat een triest zooitje is dit hier dan
.
Ik weet niet of dat zoveel beter isquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.quote:
keken jullie Bambi samen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie edit. En hij ging over alle singles gisteravond, want bijna iedereen had de sluizen openstaan op een gegeven moment.
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met jequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien zaten er ook wel een aantal met een natte klets. Ook de sluizen open, maar dan op een andere plek.
Not mequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht eigenlijk aan de rode zee. Natte klets is dan wel beter jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
. Wat een triest zooitje is dit hier dan
.
Eens even zo een treurig gezicht swaffelen is anders ook een prima manier om de ochtend mee te beginnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek jij je snikkel liever in een betraand oog of in een natte klets? Ik weet het wel.
quote:
Ja komop zeg, een beetje je hele priveleven op internet gooien en er met zijn allen om cyberjanken?quote:
Dat moet wel tranen van vreugde opleveren, zou je denken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eens even zo een treurig gezicht swaffelen is anders ook een prima manier om de ochtend mee te beginnen
Het ging over begrafenismuziek, dood, verlies, rouw... Allemaal dingen die, nu het (opnieuw/nog steeds) niet goed gaat met mijn moeder, een heleboel los blijken te kunnen maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met je.
Het is een slowchat, op FOK!, puhlease!
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet wel tranen van vreugde opleveren, zou je denken.
Wat vreemd dat jij nog single bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..
A. Ze gaat lachen om je achterlijke gladioolheid en sabbelt eraan
B. Ze geeft er een ferme beet in..
Ik ben het niet vaak zo eens met je geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Singles zo'n invloed op je hebt, depri of geil, dan moet je eens gaan nadenken of alles wel goed gaat met je.
Het is een slowchat, op FOK!, puhlease!
Ik zou de rollen omdraaien en hem eens flink laten jankenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Indeed.. Als je zo kopjes geeft tegen dat gezicht terwijl ze huilt... Kijkt ze even boos naar boven.. Jij een dikke glimlach terug, door kopjes blijven geven.. Kijkt ze weer naar boven, nu al een beetje verbaasd dat je echt zo een achterlijke gladiool bent dat je dat doet terwijl ze huilt... Gewoon door blijven lachen en kopjes geven en dan op een gegeven moment heb je 2 mogelijkheden..
Hoewel je me nu laat lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh noes. Vertel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Oj, weer een historisch slechte nacht achter de rug
Goeiemorgen hier
U kiest duidelijk voor optie B.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou de rollen omdraaien en hem eens flink laten janken
En jij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel je me nu laat lachenzou ik op dat moment ws in staat zijn om je te castreren
Duidelijk Aquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja? Lijkt je dat lekker, castratie by teeth?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kiest duidelijk voor optie B.
[..]
En jij ook
Ah, HW die bepaalt hoe iemand anders moet leven, goedemorgen !quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja komop zeg, een beetje je hele priveleven op internet gooien en er met zijn allen om cyberjanken?
De term :
GET A LIFE!!
Is nog nooit zo van toepassing geweest.
Oh nachtmerries galorequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh noes. Vertel!
En goedemorgen natuurlijk
Ah, PB bepaalt dat HW bepaalt hoe iemand anders moet leven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, HW die bepaalt hoe iemand anders moet leven, goedemorgen !
Bepaalt? Jij leest duidelijk een andere zin dan ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja klopt, dat probeer ik daar idd mee te zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nog niet helemaal goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Ah dat is kut CL, wat beter inmiddels?
Hè bahquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gisteren iets verkeerds gegeten ofzo zeg, dacht vannacht echt dat het er aan beide kanten uit zou spuiten
Ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U kiest duidelijk voor optie B.
[..]
En jij ook
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja klopt, dat probeer ik daar idd mee te zeggen.
Lekker douchen, ramen opengooien, bed verschonen... Dan is die lucht er wel uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel me nog steeds raar
En alles stinkt![]()
dat kan, dat zou jij ook kunnen. maar iedereen geeft hier graag zijn mening, zoals jij nu ook doet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?
Get a life komt op mij iig over alsof die mensen dus volgens jou geen leven hebben en iets anders moeten doen.
Ja, weet je, dat kan JIJ nu dus ook doen, en dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zwijgen en mensen hun gang laten gaan, als iemand zijn hele privé-leven hier wil bespreken, en daarbij huilt, moet diegene dat toch zelf weten ?
Get a life komt op mij iig over alsof die mensen dus volgens jou geen leven hebben en iets anders moeten doen.
Tja het is snuit he...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
Klinkt ook een beetje alsof de persoon in kwestie opgewonden wordt van jankende vrouwen. Dat lijkt me ook niet heel gezond.
Heb ik nu een kopje koffie verdient?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een bijzonder kind. En dat is het.
Als er tranen over de wangen lopen wilt dat niet persé zeggen dat ze huilenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
Klinkt ook een beetje alsof de persoon in kwestie opgewonden wordt van jankende vrouwen. Dat lijkt me ook niet heel gezond.
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan, dat zou jij ook kunnen. maar iedereen geeft hier graag zijn mening, zoals jij nu ook doet.
Doe ik, geen dank.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet je, dat kan JIJ nu dus ook doen, en dat zou fijn zijn.
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker douchen, ramen opengooien, bed verschonen... Dan is die lucht er wel uit
Voor wat jou betreft: hoop dat je je snel beter voelt
We hebben het hier wel over HW hequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als er tranen over de wangen lopen wilt dat niet persé zeggen dat ze huilen
Daar kicken die mannen dan ook opquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, bij kokhalzen komen ook vaak tranen
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dopquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kicken die mannen dan ook op
Iemand die anders doet EN daarvan de "gevolgen" op dr bord krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mening geven is wat anders dan direct weer neerbuigend doen omdat iemand anders toevallig anders op i-net doet dan hij.
[..]
Doe ik, geen dank.
Haal jij dat wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he! Eerst diep in het keeltje en dan die tranen wegslaan met de dop
Potdulleme wat heb ik daar een zin in!
Maar nog meer in mn bakkie koffie
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grote mond, klein hartjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed enzquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo'n romantische lover, dat alles ineens soft-focus wordt en er spontaan vioolmuziek gaat spelen enzo
Oh sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SSSSSSSSSTTTTTTTT..Dat ik niet verder dan 2 duimen erin komt hoeft niet iedereen te weten!
Wapperende haren...quote:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ging bij mij wel vaak over in huilen trouwens.
Damn wat kan kotsen pijn doen
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeksquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Snuit on the cover van een bouquetreeks
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jij houdt van wapperende haren onder de gordel?
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
Auwquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eerst een halve liter melk drinken, dat lekker laten indikken in je maag, en dat uitkotsen.
DAT doet pijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
Daarna zal het wel ja, maar kan me voorstellen dat het kotsen zelf erg pijnlijk was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb me anders een keer flink opgelucht gevoeld toen ik mijn melk en jus d'orange er na een paar uur weer uit kotste.
Op Utrecht Centraal![]()
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT doet pijn.
Taksiquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
MI.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
Oh gadverdammequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die hompen kaas krijg je danMoet je helemaal ophoesten.
lekker zo'n zure smaak door je neusquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
drink dan taksi, dan kots je tenminste met een fijne smaak
The emotional rollercoasterquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Van janken naar kotsen![]()
Gotta love singles
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'quote:
Ik heb een keer net de wc niet gehaald in de maassiloquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer chocoladevla eruit gekotst op de fiets![]()
![]()
What's next?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook echt voor als 'A Manly Man'
ik kots meestal niet door mijn neus, maar nu weet ik wel waarom het bij jou pijn doetquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lekker zo'n zure smaak door je neus
Ik gok persoonlijke snerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |