quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan hypothetisch...
En nu ook in het echtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan hypothetisch...
quote:
Nou is er toevallig de 29e...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee wat hij drinkt
Oh wacht, hij drinkt wel eens Cola Berenburg geloof ikEn ook wel whisk(e)y maar daar heb ik helemaal de ballen verstand van
Red, gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende periode. Dat jullie mooie herinneringen hebben. Een dikke knuffel voor julliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Toch heel even eenhoi hier
Vanmiddag kort na half vijf is opa ingeslapen. Hij is nu begonnen aan de grootste reis die er is.
Rust zacht, lieve opa![]()
Potverdomme...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag kort na half vijf is opa ingeslapen. Hij is nu begonnen aan de grootste reis die er is.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
vervelend om te horen. Heel veel sterkte voor je familie en jezelf. Leeft je oma nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Ja, lekkere tijd om op te staan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, uitslapen vandaag
Goedemorgen
Tuurlijk mag je dat vragen.. mn ex en zijn vriendin zijn sinds begin oktober uit elkaar. Normaal is Twan dan op de dagen dat mn ex werkt gewoon thuis bij zn stiefmoeder. Nu zij er niet meer is, ze woont met hun 2 kinderen al ergens anders, gaat Twan op die dagen naar zn opa & oma... Mn ex is dus ook druk met Twan brengen en ophalen. Mn ex vindt dit geen goede ontwikkeling en vindt dat Twan dan beter meer bij mij kan zijn. Twan zelf vond het in het begin wel leuk om veel bij opa&oma te zijn, maar nu vindt hij het ook niet meer zo leuk. Ik snap het verzoek wel en ik vind het ook moedig van mn ex.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe komt je ex erbij om "ineens" te vragen of Twan niet bij jullie terecht kan (als ik vragen mag)?
Nee, integendeel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met je vrije vertaling uit het Duits impliceer je dat er zoiets te groeten is?
Schreef je gisteren al niet op Twitter, Facebook en weet ik veel waar nog meer dat Twan ziek was en vandaag een dagje thuis zou blijven?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dacht ik vanmorgen lekker het huis voor me alleen te hebben, Twan moest immers weer naar school.. is Twan ziek. Voordeel is wel: niet hoeven te rennen en vliegen om hem op school te krijgen, maar rustig aan doen nu.
quote:Twan is vandaag ziek en met keelpijn thuis gekomen, morgen nog maar een dagje thuis blijven. @ thuis
11 hours ago
Ja, alleen hier nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schreef je gisteren al niet op Twitter, Facebook en weet ik veel waar nog meer dat Twan ziek was en vandaag een dagje thuis zou blijven?
[..]
is dat praktisch? (waarschijnlijk wel, anders had je het niet gedaan)quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, alleen hier nog niet.Mijn twitter is gekoppeld aan hyves en facebook. Dus als ik het bij eentje typ, komt het overal te staan.
Niet altijd, soms haal ik ook wel wat weg bij een andere, maar deze toevallig niet. FB ben ik ook niet echt enthousiast van maar er zitten mensen die niet (meer) op hyves zitten en met wie ik nog wel contact heb...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat praktisch? (waarschijnlijk wel, anders had je het niet gedaan)
heb alleen Hyves, dus niet echt van toepassing voor mij
Heb ooit wel eens een proef accountje aangemaakt op faceboek om eens rond te kunnen kijken. Zag er niet echt voordelen in dus heb ik het daar maar bij gelaten.
Zit er nu zelfs over te denken mijn Hyves account ook maar op te heffen.
Snap ik, maar je wist gisteren al dat Twan vandaag thuis zou blijven. Althans, dat schreef je via Twitter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, alleen hier nog niet.Mijn twitter is gekoppeld aan hyves en facebook. Dus als ik het bij eentje typ, komt het overal te staan.
Ja, dat dacht ik sloeg ook op gisteren eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik, maar je wist gisteren al dat Twan vandaag thuis zou blijven. Althans, dat schreef je via Twitter.
En hier schreef je dat je dat nog niet wist...
Hoe koppel je die boel trouwens allemaal aan elkaar?
Ik heb officieel alleen Twitter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik sloeg ook op gisteren eigenlijk.beetje krom geschreven eigenlijk.
Hmm even nadenken... kom ik zo op terug. Even kijken. Jij hebt alleen Twitter en FB hč?
Wat fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de condoleances (wat klinkt dat gek). Oma leeft nog, die is 78 en kerngezond * afklopt *.
Volgende week dinsdag is de crematie. Voor nu heeft de familie heel veel steun aan elkaar.
Hoewel je had geschreven dat het de laatste tijd achteruit ging met je grootvader, is het allemaal toch wel heel snel gegaan. je had het onlangs nog over 'maanden', en voor je het weet blijken dat dus maar 'dagen' te zijn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de condoleances (wat klinkt dat gek). Oma leeft nog, die is 78 en kerngezond * afklopt *.
Volgende week dinsdag is de crematie. Voor nu heeft de familie heel veel steun aan elkaar.
Ah, ik was al in Twitter op zoek gegaan en niets gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden... in FB -> mijn profiel bewerken -> linkermenu: contactgegevens -> IM schermnaam kun je je gebruikersnaam invoeren en welke sociale media.
Het is dan ook hypothetisch hč! Volgens mij kan het ook wel in Twitter, iets bij je profiel en dan bij connections.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik was al in Twitter op zoek gegaan en niets gevonden.
Ik heb immers geen Facebook...
We wisten medio november dat het niet goed was. Lees: enkele maanden. Halverwege december hebben we gehoord dat opa zijn besluit had gemaakt. De datum was al geprikt, maar er was ons gevraagd dit met niemand te communiceren. Afgelopen zaterdag en zondag zijn de 5 grote kleinkinderen ieder langsgeweest om afscheid te nemen. Dat was vreselijk moeilijk, maar ik zal er nooit spijt van hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel je had geschreven dat het de laatste tijd achteruit ging met je grootvader, is het allemaal toch wel heel snel gegaan. je had het onlangs nog over 'maanden', en voor je het weet blijken dat dus maar 'dagen' te zijn...
Inderdaad beter als een ellenlang ziekbed. Gecondoleerd Red, en sterkte voor jou en je familie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We wisten medio november dat het niet goed was. Lees: enkele maanden. Halverwege december hebben we gehoord dat opa zijn besluit had gemaakt. De datum was al geprikt, maar er was ons gevraagd dit met niemand te communiceren. Afgelopen zaterdag en zondag zijn de 5 grote kleinkinderen ieder langsgeweest om afscheid te nemen. Dat was vreselijk moeilijk, maar ik zal er nooit spijt van hebben.
De tijdslijnen zijn inderdaad kort geweest, maar dat heeft ook z'n charme. Geen jarenlang ziektebed, en dat wilde opa ook niet.
Ah...quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We wisten medio november dat het niet goed was. Lees: enkele maanden. Halverwege december hebben we gehoord dat opa zijn besluit had gemaakt. De datum was al geprikt, maar er was ons gevraagd dit met niemand te communiceren. Afgelopen zaterdag en zondag zijn de 5 grote kleinkinderen ieder langsgeweest om afscheid te nemen. Dat was vreselijk moeilijk, maar ik zal er nooit spijt van hebben.
De tijdslijnen zijn inderdaad kort geweest, maar dat heeft ook z'n charme. Geen jarenlang ziektebed, en dat wilde opa ook niet.
Geen ervaring, maar als het om T-Mobile of UPC o.i.d. gaat, dan kan ik je wel wat horror-verhalen vertellen van vrienden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me gister best lekker voelde, voel ik me vandaag weer downDoorbijten maar.
Heeft iemand van jullie ervaring met helpdesk-werk? En dan niet als beller zijndeWant ik weet zelf ook wel hoe dat gaat
Ja, dat kan heel leuk zijn en het kan verschrikkelijk zijn. Helpdesk van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me gister best lekker voelde, voel ik me vandaag weer downDoorbijten maar.
Heeft iemand van jullie ervaring met helpdesk-werk? En dan niet als beller zijndeWant ik weet zelf ook wel hoe dat gaat
Maar is het iets in je vakgebied?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Belastingdienst (over toeslagen) of bij DUO. Voor minimaal 1 en minimaal 2 jaar. Dat snap ik wel, omdat ze je een training geven, maar het staat me wel enigszins tegen dat je er meteen zo aan vast zit. Wat dat betreft ga ik liever naar de Belastingdienst.
of hebben ze andere functies daar die bij je studies aansluiten (meestal is het makkelijker solliciteren als je al in dienst bent?)quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is het iets in je vakgebied?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
In zoverre dat het te maken heeft met communiatieIk ben gewoon zat van het thuiszitten
Dat ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of hebben ze andere functies daar die bij je studies aansluiten (meestal is het makkelijker solliciteren als je al in dienst bent?)
3?????quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat me nog het meeste verbaast aan het plaatje is de ratio man vrouw. Het merendeel van de mannen die ik ken doen aan geen van de 3 terwijl met merendeel van de vrouwen die ik ken meedoet aan minimaal 1 van de 3.
wat me verder opvalt bij twitter is de leeftijdsverdeling afgezet tegen de (erg lage) opleiding.
Ik geloof dat ik (bewust) 1 twitterende man kenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat me nog het meeste verbaast aan het plaatje is de ratio man vrouw. Het merendeel van de mannen die ik ken doen aan geen van de 3 terwijl met merendeel van de vrouwen die ik ken meedoet aan minimaal 1 van de 3.
wat me verder opvalt bij twitter is de leeftijdsverdeling afgezet tegen de (erg lage) opleiding.
Dank je voor de erkenning...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik (bewust) 1 twitterende man ken
neem voor het geval in Nederland ook even Hyves mee in het rijtje.quote:
Dan ken ik er nu bewust 2.quote:
Je verbazen over nieuwe media is HET teken van ouder wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er tientallen en ik verbaasde me over het aantal 'min of meer' bekenden op Facebook.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je verbazen over nieuwe media is HET teken van ouder worden
Als je die optie hebt zou ik je sowieso aanraden om dat te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat stond erbij inderdaadHeb ook nog een optie om bij traject in Groningen werkervaring op te doen, misschien is dat wel beter
Verdien er wel geen geld mee (het is met behoud van uitkering) maar het sluit dan wel beter aan op m'n opleiding.
Ik heb een tijd de telefoons bemand voor KPN. Neleos is daar nog een tijdje collega van me geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
wie is Lefier?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Geklaagd via Twitter dat Lefier open enveloppen verstuurd. En uiteraard: reactie via Twitter van Lefier, dat ze graag contact met me willen opnemen.
Ik mag hopen dat m'n werkzoek-tweet ook zo snel reacties oplevert
Is de crematie van Coen Moulijn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, aardig brandje bij jou in de buurt?
Ik zag dat ze al opgeschaald waren naar GIP 4. Ben benieuwd wat voor journaal dat vnanvond opleverd.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar. Moeten ze mij maar aannemen
Maar in die brief stonden dus mijn persoonlijke gegevens, incl. het wachtwoord dat ik gekozen heb. Sowieso is het al belachelijk dat een wachtwoord via de post naar je toe wordt gestuurdIk heb 'm zelf gekozen, die moet zelfs voor hun niet zichtbaar zijn
wist niet dat die op Moerdijk zou plaatsvinden. Beetje oneerbiedig als de crematie afgebroken wordt door de brandweer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de crematie van Coen Moulijn...
verhuur jij geen kamers?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso is inschrijven een goed planmaar beter direct overal lijkt me? Dan kun je ook breed naar werk zoeken.
[/bemoeial]
Rijden om naar werk te komen vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso is inschrijven een goed planmaar beter direct overal lijkt me? Dan kun je ook breed naar werk zoeken.
[/bemoeial]
quote:
Je moet je dan inschrijven bij Woningnet, dat is een samenwerking met alle woningcorporaties in de stad. Ook wel handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te kijken bij Lefier Groningen maar het is me niet echt duidelijk waar ik me moet inschrijven
Zo snel!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp, kan ik me nu inschrijven en heb ik in 2015 wel kans op een woning
1 punt per maand, 12 punten per maand. Moet te doen zijn. Klein huisje, dat welquote:
quote:CarltonTheHague Carlton Ambassador
Britse brouwer maakt bier van Stilton kaas http://bit.ly/f5iBmt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, Zag dat je collega's ook naar die brand in Moerdijk zijn.
Een plaggenhut?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 punt per maand, 12 punten per maand. Moet te doen zijn. Klein huisje, dat wel
Kartonnen doos. Met brugquote:
Wauw, wat een luxe!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp, kan ik me nu inschrijven en heb ik in 2015 wel kans op een woning
Sure...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Etcetera het volgende:
En tegen die tijd mag ik toch hopen dat ik in staat ben om een hypotheek af te sluiten, zodat ik kan kopen
Nee, maar als alleenstaandequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Okay ik geef het op. Ik word wel een uitkeringstrekker die voor de rest van d'r leven thuis woont
Maar je stond dus nog niet ingeschreven als woningzoekende?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Okay ik geef het op. Ik word wel een uitkeringstrekker die voor de rest van d'r leven thuis woont
quote:
Sinds 3 januariquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je stond dus nog niet ingeschreven als woningzoekende?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds 3 januari
Note to self: mijn kinderen schrijven zich meteen in als ze 18 zijn. Wat een gedonder
gewoon direct bij de geboorte doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds 3 januari
Note to self: mijn kinderen schrijven zich meteen in als ze 18 zijn. Wat een gedonder
Damannie...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon direct bij de geboorte doen
Was het een goed voornemen van je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Sinds 3 januari
jou stad is volgens mij ook niet echt makkelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het een goed voornemen van je?![]()
Ik sta nu ruim 8 jaar ingeschreven, en ik moet waarschijnlijk nog 2 jaar wachten voor ik het appartement krijg waar ik op zit te azen.
Interessantquote:
Wel jammer dat het artikel wordt geschreven door iemand die er geen verstand van heeftquote:De brouwerij uit het graafschap Leicestershire gebruikt voor het brouwen van het speciale bier het kaaswater van Stilton en mengt dit met gerst en wort.
KNMI melde eerder dat de rook tot IJmuiden en Amsterdam zou komen maar het zit nu al op 500m en zou dus geen gevaar meer vormen voor die regio.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Woensdrecht is met 2 crashtenders die kant op. Mijn CBRN collega op dat veld zal ondertussen ook wel de apparatuur aan het inladen zijn.
Ja, voor éénkamerwoninkjes in Dukenburg kwam ik al gauw in aanmerking. Maar nee, bedankt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jou stad is volgens mij ook niet echt makkelijk
Tenzij je min eisen stelt, maar als dat niet nodig is, vooral niet doen.
Die verwachting is er nog. En dat het vanaf 2000 uur gaat regenen. Schadelijke stoffen kunnen dan dus weer omlaag komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KNMI melde eerder dat de rook tot IJmuiden en Amsterdam zou komen maar het zit nu al op 500m en zou dus geen gevaar meer vormen voor die regio.
-edit- rook heeft zojuist Dordrecht bereikt
TV Rijnmond
Dan moet dat even gecommuniceerd worden met TV Rijnmondquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die verwachting is er nog. En dat het vanaf 2000 uur gaat regenen. Schadelijke stoffen kunnen dan dus weer omlaag komen.
Al een idee voor vega/vlees/vis/soep/?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om iets lekkers te maken. Iemand een idee? Niet te moeilijke/dure/onbereikbare ingrediėnten.
Bij Woningnet moet je 18 zijnquote:
Niet eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het een goed voornemen van je?![]()
Ik sta nu ruim 8 jaar ingeschreven, en ik moet waarschijnlijk nog 2 jaar wachten voor ik het appartement krijg waar ik op zit te azen.
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat ik niet goed met vlees ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Al een idee voor vega/vlees/vis/soep/?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Lekker en makkelijjk? Wat heb je in huis, of ga je nog boodschappen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is voor vrijdag. Morgenochtend/avond ga ik eerst de keuken uitmesten. Vrijdag heb ik de hele dag vrij om boodschappen te doen en te kokkerellen.
Mijn pieper gaat. Zal het!?quote:
Vast wel! Laat even weten of het zal?quote:
Zo dacht ik ook en toen kocht ik een bouwvalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga me denk ik ook niet in Groningen inschrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook en toen kocht ik een bouwval
Ik krijg zo een telefoontje van OPS-KLu over hoe en wat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast wel! Laat even weten of het zal?
RTLz doet al jaaaaren aan livestream:quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Etcetera het volgende:
http://www2.twitstream.net/moerdijk Handig, kijk liever via m'n pc dan via de tv
Ah ook prima. Heb de eerste gepakt die ik vondquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
RTLz doet al jaaaaren aan livestream:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
in hoge kwaliteit zelfs.
Goed bezig, succes!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga me omkleden en ga aan het werk!
Op naar Moerdijk.
Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Op naar Moerdijk.
Was ik niet vergeten, maar ik vond 'let the motherfucker burn' niet echt een aanmoediging voor C4quote:
werkzequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Op naar Moerdijk.
Het gaat straks ook nog regenen. Dan heb ik liever dat het in moerdijk neerslaat dan hier tbhquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Hoorde op het nieuws dat dat beter is in verband met giftige gassen die anders neerslaan
Wat? Geen Great balls of fire?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Whiteguy het volgende:
Wat muzikale ondersteuning voor C4 terwijl ie onderweg is:
ja, postcodeloterij van maart 2012quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een prijswinnende cijferreeks?
Dat klopt want jij had het plaatje al bezocht dus staat het in je cache.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, postcodeloterij van maart 2012net deed ie het nog
vraag meteen alvast een formulier aan voor die trekking.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, postcodeloterij van maart 2012net deed ie het nog
Ja ik zag het, ik ben populairquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, je hebt al best veel views gehad op je klustopic![]()
meer dan 33000
Welnee, deze zie je tenminste op afstand al, geen verassing dus...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, Cobra ook naar Moerdijk duseng hoor, zulke grote branden
Jij had er meer van verwacht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
@Etcetera: Nude Nuns With Big Guns =
O.b.v. de recensies en de populariteit:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar sluit ik me graag bij aan...
Heuj Diaan...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje wat is het hier nog f*kking glad zeg.. vooral de kleine straatjes en stoep. Hopelijk spoelt de regen vandaag alles of zoveel mogelijk ijs/sneeuw weg.
Vanavond naar Utrecht: Tom McRae
Nee, bij jullie ligt ook geen sneeuw meer hč? Hier nog steeds.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj Diaan...
Het is hier al ruim een week niet meer glad geweest...
Ik ga vanavond naar de musical La Cage Aux Folles, eens kijken of ik zo'n dragqueen party leuk vind...
[ afbeelding ]
Een stukje spekkoek ruilen voor een biertje als ie komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, praat jij zo over je clientele?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
@Etcetera: Nude Nuns With Big Guns =
Na 25 minuten, incl. 6 lijken met bloed tot aan het plafond en een non die door een pater verkracht werd, die op zijn beurt weer op een nachtkastje z'n uit elkaar geknalde hersens kon terugvinden, was ik er klaar mee...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks voor het bekijken, dan laat ik 'm links liggen
Kan 'm eventueel bewaren voor een filmavondje op CZ, hebben we meteen weer een film om af te kraken
Nemen ze bij jouw tandarts foto's in geval van een duieldijk gat dat gevuld moet worden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend een uur op een stoel gelegen met m'n mond open zonder iets te zeggen
Zelfs ik kon op de foto al zien dat het niet goed was, een mooi groot gat in een kies is inmiddels opgevuld.
Ze maken elke 2 jaar een foto van beide kanten en daar was ik nu gewoon aan toe, daardoor werd het gat meteen zichtbaar en is de boel gevuld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nemen ze bij jouw tandarts foto's in geval van een duieldijk gat dat gevuld moet worden?
Of zochten ze de ontsteking die het legitiem had gemaakt om een wortelkanaalbehandeling uit te voeren?
Het deed me denken aan een film van Rob Zombie, The Devil's Rejects, die ik ooit heb aangeschaft.quote:
Ik kijk niet veel films, maar kennelijk werken dit soort prutfilms op me als een magneet...quote:De film speelt zich af in 1978. Sherrif John Quincy Wydell (William Forsythe) en zijn tot de tanden gewapende assistenten omsingelen het huis van de Firefly familie en beginnen er op los te knallen. Alleen Otis (Bill Moseley) en zijn sexy zusje Baby (Sheri Moon Zombie) slagen erin aan de kogelregen te ontkomen. Ze schieten iedereen omver die ze tegenkomen en verschuilen zich in een afgelegen motel, waar ze wachten op hun losgeslagen vader, Kapitein Spaulding. Terwijl de lijken zich opstapelen, besluit Sheriff Wydell het recht in eigen hand te nemen en frontaal in de aanval te gaan. Wat volgt is een ziekelijke climax die zijn weerga niet kent.
Ik heb destijds een...euh...kopietje gekocht zonder hoesje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Etcetera het volgende:
MMWaarom koop je zoiets
Aankomende zomer komt 'Cowboys & Aliens' in de bios, met Harrison Ford en Daniel Craig. Die lijkt me dan weer van het gehalte 'zo fout dat het wel goed moet zijn'
Eigenlijk ben ik altijd erg te spreken over het werk dat mijn tandarts levert hoor. Denk alleen dat de verdoving uitgewerkt is nu, begint nu toch wel wat vervelend te worden...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ow boren, bah. Een paar slechte ervaringen gehad met mn oude tandarts.. na het boren meer last dan ervoor en dan wel een jaar lang.Nu dan ook overgestapt naar een andere tandarts.
Die films.![]()
ha, daar zit het hem in... ik heb nog nooit verdoving gekregen voor het boren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik altijd erg te spreken over het werk dat mijn tandarts levert hoor. Denk alleen dat de verdoving uitgewerkt is nu, begint nu toch wel wat vervelend te worden...
Sinds ik een keer bijna door de grond zakte van de pijn in die stoel (ik kan er nogal slecht tegen als ze gaan boren en zo) krijg ik dus tegenwoordig standaard een verdoving bij dit soort ongeinquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ha, daar zit het hem in... ik heb nog nooit verdoving gekregen voor het boren.
Ja, backstage in Arnhem, niet echt spectaculair.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Bij de top2000 a gogo was nog een filmpje over KISS... heb je dat nog gezien MM?
Ik laat geen enkele tandarts in mijn mond rommelen zonder verdoving, ik heb zelfs een dubbele dosis nodig. Maar dat had ik al eens eerder gemeld...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ha, daar zit het hem in... ik heb nog nooit verdoving gekregen voor het boren.
nee, dat was het ook niet. Ik vind het ook wel echt een toneelstukje. Sommige dingen moet je gewoon in herinnering houden. Dat vind ik wel meer met oude helden die nu nog optreden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, backstage in Arnhem, niet echt spectaculair.
Heb van 1976 tot en met 1998 KISS 8 of 9 keer live gezien, incl. 1 keer in de USA.
Iedere keer wel hetzelfde 'toneelstukje', maar het bleef leuk.
Maar nu alleen Gene en Paul nog van de originele bezetting over zijn, vind ik het mooi geweest.
Ik doe het nu met de herinnering aan 'vroegāh' met deze DVD-collectie...
quote:
Zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog wat nuttigs kunnen doen gister?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, de eerste 3 weken mag je in de isolatie?
Geen blijvend gifgevaar daar dus...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker.
Verscheidene keren de meetgegevens verwerkt en de rampenstaf voorzien van advies. Ook nog een vergadering gehad met de CvdK.
[..]nee, dat valt dit kerr wel mee.
Ze moeten wel iets doen met het oppervlakte water in de omgeving van de brandhaard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen blijvend gifgevaar daar dus...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
C4nog een mooie vuurbal gezien JONGUH!?
Volgens Teletekst was dat allemaal al opgevangen in speciale greppels en Waternet Brabant had bepaalde sluizen al gesloten. Ik zeg: Allemaal naar buiten en zwemmen maar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze moeten wel iets doen met het oppervlakte water in de omgeving van de brandhaard.
Nog maar net vrijgezel en nu al dit soort taalquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Spuit mij ook maar plat hoor, zowel bij tandarts als in ziekenhuis.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog maar net vrijgezel en nu al dit soort taal
tut-tut-tut![]()
We hebben mazzel gehad dat het pas laat begon met regenen. Was dat eerder geweest dan had de wolk niet kunnen verwaaien en hadden er wel wat evacuaties plaatsgevonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens Teletekst was dat allemaal al opgevangen in speciale greppels en Waternet Brabant had bepaalde sluizen al gesloten. Ik zeg: Allemaal naar buiten en zwemmen maar...
[ afbeelding ]
En in de slaapkamer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Spuit mij ook maar plat hoor, zowel bij tandarts als in ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En in de slaapkamer?Dan merk ik er toch niks van, saai hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Is dit ook weer zo'n film waarin het slappe verhaal misbruikt wordt om een hoop naakt en geweld te kunnen tonen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Whiteguy het volgende:
En voor MM een filmtip (moet hem zelf ook nog kijken overigens)
Ik zal nog eens wat posten over een inzet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Het is weer een kwalitatief hoogwaardige donderdag zie ik
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat posten over een inzet.
Jij leest subtiel over de bagger heen zeg maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We willen sensatie verhalen over vuurballen, explosies, geweld, naakte nonnen en... o nee, dat laatste was iets anders...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie hebben alles live op tv kunnen volgen. Was dat niet genoeg?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We willen sensatie verhalen over vuurballen, explosies, geweld, naakte nonnen en... o nee, dat laatste was iets anders...
Ik heb nauwelijks iets gezien, was druk met andere zaken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie hebben alles live op tv kunnen volgen. Was dat niet genoeg?
Jammer. RTL bracht mooie beelden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks iets gezien, was druk met andere zaken.
Zat vanmorgen om 7.00 uur hoopvol voor de TV, was het feest al over en geen samenvatting... [ afbeelding ]
Doei!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
Moet nog even wat dingen doen en dan richting trein/Utrecht.Tot morgen!
Trailer gezien - lijkt me een fraai stuk werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Etcetera het volgende:
MMWaarom koop je zoiets
Aankomende zomer komt 'Cowboys & Aliens' in de bios, met Harrison Ford en Daniel Craig. Die lijkt me dan weer van het gehalte 'zo fout dat het wel goed moet zijn'
Dank je wel.quote:
Prutquote:
Deze?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon het filmpje van New Kids even kijken
Oi, wat een timing ook zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Prut
Gisteravond nog redelijk op tijd naar bed, maar Jair heeft weer zitten spoken, dus vanaf 04:00 was ik wakkerZit nu op kantoor maar kan mijn vermoeidheid niet verbergen
Ja man JONGUH!quote:
quote:
Mjah, kinderen hčquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oi, wat een timing ook zeg...
Dubbele espresso's voor jou dus
Okee dan, als ik er ook eentje van je krijg:quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Alleen als je netjes 'cappuccino' zegt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee dan, als ik er ook eentje van je krijg:
cappuccino
Dat autootje is een Suzuki Cappuccinoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vast de enige die de link ontgaat
Ahquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat autootje is een Suzuki Cappuccino
hrrrr all ur crappuchinnoquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Alleen als je netjes 'cappuccino' zegt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Net belde een medewerkster van de productie op, die ik nog nooit irl heb gezien, en ze begon haar zin met "hallo laiverd,"![]()
Dat is minder, jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Hele dag zo gaar als een toeter geweestOm 4u wakker worden (en nee ik heb nog steeds geen kinderen die me wakker houden
) is lichtelijk vervelend
Vooral als je dan niet meer in slaap kunt komen
Net maar even lui achterover geleund, voel me nu iets minder brak.
Laiverd = lieverd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Net belde een medewerkster van de productie op, die ik nog nooit irl heb gezien, en ze begon haar zin met "hallo laiverd,"![]()
Ik ben wel van plan om er wat eerder in te kruipen inderdaad, maar of dat lukt is een tweedequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is minder, javanavond maar vroeg naar bed? Ik denk dat ik er rond 20:30 inrol
Een goede nacht = ........quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe nou ik hoop wel dat jullie vannacht allebei even een goeie nacht maken!
quote:
Jaquote:
vaatdoekquote:Een stofdoek
Nieuwjaarsvisite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Laatst heb ik ook weer een mooi nieuw woord geleerd: nijjoarsverziede
InbeforeC4quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens stond ik deze week op de voorpagina van de Gezinsbode
Veel heil en zegen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Etcetera het volgende:
MM, je kunt zo in Groningen wonen
Ik vind 'veul hail en zeeg'n' ook altijd mooi
Nou op de digitale versie is het niet te zienquote:
Ah, een pixelpoppetje dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou op de digitale versie is het niet te ziente slechte kwaliteit, maar op de papieren krant kon ik mezelf wel herkennen in de crowd tijdens het nieuwjaarsfeest van de gemeente in de Oosterpoort
Dat is nog eens een suggestieve opmerkingquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe nou ik hoop wel dat jullie vannacht allebei even een goeie nacht maken!
quote:
Ik dacht heel even dat je eierstokken rammelden... maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Nog 20 minuten en dan de stad in om een hapje te eten.
Ik rammel...
Als dat het geval is, dan word ik draagmoeder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je eierstokken rammelden... maar dat zal wel niet
1 woord voor je: Junior. En Arnold is inmiddels klaar als Governor...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Als dat het geval is, dan word ik draagmoeder.
Wie was er ook al weer toe aan kinderen? Soempie?
Waar is die eigenlijk gebleven...?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat het geval is, dan word ik draagmoeder.
Wie was er ook al weer toe aan kinderen? Soempie?
Waar is die eigenlijk gebleven...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |