quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je verbazen over nieuwe media is HET teken van ouder worden
Als je die optie hebt zou ik je sowieso aanraden om dat te doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat stond erbij inderdaadHeb ook nog een optie om bij traject in Groningen werkervaring op te doen, misschien is dat wel beter
Verdien er wel geen geld mee (het is met behoud van uitkering) maar het sluit dan wel beter aan op m'n opleiding.
Ik heb een tijd de telefoons bemand voor KPN. Neleos is daar nog een tijdje collega van me geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me gister best lekker voelde, voel ik me vandaag weer downDoorbijten maar.
Heeft iemand van jullie ervaring met helpdesk-werk? En dan niet als beller zijndeWant ik weet zelf ook wel hoe dat gaat
wie is Lefier?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef Etcetera het volgende:
Geklaagd via Twitter dat Lefier open enveloppen verstuurd. En uiteraard: reactie via Twitter van Lefier, dat ze graag contact met me willen opnemen.
Ik mag hopen dat m'n werkzoek-tweet ook zo snel reacties oplevert
Is de crematie van Coen Moulijn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, aardig brandje bij jou in de buurt?
Ik zag dat ze al opgeschaald waren naar GIP 4. Ben benieuwd wat voor journaal dat vnanvond opleverd.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar. Moeten ze mij maar aannemen
Maar in die brief stonden dus mijn persoonlijke gegevens, incl. het wachtwoord dat ik gekozen heb. Sowieso is het al belachelijk dat een wachtwoord via de post naar je toe wordt gestuurdIk heb 'm zelf gekozen, die moet zelfs voor hun niet zichtbaar zijn
wist niet dat die op Moerdijk zou plaatsvinden. Beetje oneerbiedig als de crematie afgebroken wordt door de brandweer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de crematie van Coen Moulijn...
verhuur jij geen kamers?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso is inschrijven een goed planmaar beter direct overal lijkt me? Dan kun je ook breed naar werk zoeken.
[/bemoeial]
Rijden om naar werk te komen vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso is inschrijven een goed planmaar beter direct overal lijkt me? Dan kun je ook breed naar werk zoeken.
[/bemoeial]
quote:
Je moet je dan inschrijven bij Woningnet, dat is een samenwerking met alle woningcorporaties in de stad. Ook wel handigquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te kijken bij Lefier Groningen maar het is me niet echt duidelijk waar ik me moet inschrijven
Zo snel!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp, kan ik me nu inschrijven en heb ik in 2015 wel kans op een woning
1 punt per maand, 12 punten per maand. Moet te doen zijn. Klein huisje, dat welquote:
quote:CarltonTheHague Carlton Ambassador
Britse brouwer maakt bier van Stilton kaas http://bit.ly/f5iBmt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, Zag dat je collega's ook naar die brand in Moerdijk zijn.
Een plaggenhut?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1 punt per maand, 12 punten per maand. Moet te doen zijn. Klein huisje, dat wel
Kartonnen doos. Met brugquote:
Wauw, wat een luxe!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het een beetje goed begrijp, kan ik me nu inschrijven en heb ik in 2015 wel kans op een woning
Sure...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Etcetera het volgende:
En tegen die tijd mag ik toch hopen dat ik in staat ben om een hypotheek af te sluiten, zodat ik kan kopen
Nee, maar als alleenstaandequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Okay ik geef het op. Ik word wel een uitkeringstrekker die voor de rest van d'r leven thuis woont
Maar je stond dus nog niet ingeschreven als woningzoekende?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Etcetera het volgende:
Okay ik geef het op. Ik word wel een uitkeringstrekker die voor de rest van d'r leven thuis woont
quote:
Sinds 3 januariquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je stond dus nog niet ingeschreven als woningzoekende?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds 3 januari
Note to self: mijn kinderen schrijven zich meteen in als ze 18 zijn. Wat een gedonder
gewoon direct bij de geboorte doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds 3 januari
Note to self: mijn kinderen schrijven zich meteen in als ze 18 zijn. Wat een gedonder
Damannie...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon direct bij de geboorte doen
Was het een goed voornemen van je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Sinds 3 januari
jou stad is volgens mij ook niet echt makkelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het een goed voornemen van je?![]()
Ik sta nu ruim 8 jaar ingeschreven, en ik moet waarschijnlijk nog 2 jaar wachten voor ik het appartement krijg waar ik op zit te azen.
Interessantquote:
Wel jammer dat het artikel wordt geschreven door iemand die er geen verstand van heeftquote:De brouwerij uit het graafschap Leicestershire gebruikt voor het brouwen van het speciale bier het kaaswater van Stilton en mengt dit met gerst en wort.
KNMI melde eerder dat de rook tot IJmuiden en Amsterdam zou komen maar het zit nu al op 500m en zou dus geen gevaar meer vormen voor die regio.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Woensdrecht is met 2 crashtenders die kant op. Mijn CBRN collega op dat veld zal ondertussen ook wel de apparatuur aan het inladen zijn.
Ja, voor éénkamerwoninkjes in Dukenburg kwam ik al gauw in aanmerking. Maar nee, bedankt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jou stad is volgens mij ook niet echt makkelijk
Tenzij je min eisen stelt, maar als dat niet nodig is, vooral niet doen.
Die verwachting is er nog. En dat het vanaf 2000 uur gaat regenen. Schadelijke stoffen kunnen dan dus weer omlaag komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KNMI melde eerder dat de rook tot IJmuiden en Amsterdam zou komen maar het zit nu al op 500m en zou dus geen gevaar meer vormen voor die regio.
-edit- rook heeft zojuist Dordrecht bereikt
TV Rijnmond
Dan moet dat even gecommuniceerd worden met TV Rijnmondquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die verwachting is er nog. En dat het vanaf 2000 uur gaat regenen. Schadelijke stoffen kunnen dan dus weer omlaag komen.
Al een idee voor vega/vlees/vis/soep/?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om iets lekkers te maken. Iemand een idee? Niet te moeilijke/dure/onbereikbare ingrediënten.
Bij Woningnet moet je 18 zijnquote:
Niet eensquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het een goed voornemen van je?![]()
Ik sta nu ruim 8 jaar ingeschreven, en ik moet waarschijnlijk nog 2 jaar wachten voor ik het appartement krijg waar ik op zit te azen.
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat ik niet goed met vlees ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Al een idee voor vega/vlees/vis/soep/?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Lekker en makkelijjk? Wat heb je in huis, of ga je nog boodschappen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is voor vrijdag. Morgenochtend/avond ga ik eerst de keuken uitmesten. Vrijdag heb ik de hele dag vrij om boodschappen te doen en te kokkerellen.
Mijn pieper gaat. Zal het!?quote:
Vast wel! Laat even weten of het zal?quote:
Zo dacht ik ook en toen kocht ik een bouwvalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga me denk ik ook niet in Groningen inschrijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook en toen kocht ik een bouwval
Ik krijg zo een telefoontje van OPS-KLu over hoe en wat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast wel! Laat even weten of het zal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |