RTLz doet al jaaaaren aan livestream:quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Etcetera het volgende:
http://www2.twitstream.net/moerdijk Handig, kijk liever via m'n pc dan via de tv
Ah ook prima. Heb de eerste gepakt die ik vondquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
RTLz doet al jaaaaren aan livestream:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
in hoge kwaliteit zelfs.
Goed bezig, succes!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga me omkleden en ga aan het werk!
Op naar Moerdijk.
Succesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Op naar Moerdijk.
Was ik niet vergeten, maar ik vond 'let the motherfucker burn' niet echt een aanmoediging voor C4quote:
werkzequote:Op woensdag 5 januari 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
Op naar Moerdijk.
Het gaat straks ook nog regenen. Dan heb ik liever dat het in moerdijk neerslaat dan hier tbhquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Hoorde op het nieuws dat dat beter is in verband met giftige gassen die anders neerslaan
Wat? Geen Great balls of fire?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:09 schreef Whiteguy het volgende:
Wat muzikale ondersteuning voor C4 terwijl ie onderweg is:
ja, postcodeloterij van maart 2012quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een prijswinnende cijferreeks?
Dat klopt want jij had het plaatje al bezocht dus staat het in je cache.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, postcodeloterij van maart 2012net deed ie het nog
vraag meteen alvast een formulier aan voor die trekking.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, postcodeloterij van maart 2012net deed ie het nog
Ja ik zag het, ik ben populairquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, je hebt al best veel views gehad op je klustopic![]()
meer dan 33000
Welnee, deze zie je tenminste op afstand al, geen verassing dus...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, Cobra ook naar Moerdijk duseng hoor, zulke grote branden
Jij had er meer van verwacht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
@Etcetera: Nude Nuns With Big Guns =
O.b.v. de recensies en de populariteit:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar sluit ik me graag bij aan...
Heuj Diaan...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje wat is het hier nog f*kking glad zeg.. vooral de kleine straatjes en stoep. Hopelijk spoelt de regen vandaag alles of zoveel mogelijk ijs/sneeuw weg.
Vanavond naar Utrecht: Tom McRae
Nee, bij jullie ligt ook geen sneeuw meer hè? Hier nog steeds.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj Diaan...
Het is hier al ruim een week niet meer glad geweest...
Ik ga vanavond naar de musical La Cage Aux Folles, eens kijken of ik zo'n dragqueen party leuk vind...
[ afbeelding ]
Een stukje spekkoek ruilen voor een biertje als ie komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, praat jij zo over je clientele?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
@Etcetera: Nude Nuns With Big Guns =
Na 25 minuten, incl. 6 lijken met bloed tot aan het plafond en een non die door een pater verkracht werd, die op zijn beurt weer op een nachtkastje z'n uit elkaar geknalde hersens kon terugvinden, was ik er klaar mee...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks voor het bekijken, dan laat ik 'm links liggen
Kan 'm eventueel bewaren voor een filmavondje op CZ, hebben we meteen weer een film om af te kraken
Nemen ze bij jouw tandarts foto's in geval van een duieldijk gat dat gevuld moet worden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend een uur op een stoel gelegen met m'n mond open zonder iets te zeggen
Zelfs ik kon op de foto al zien dat het niet goed was, een mooi groot gat in een kies is inmiddels opgevuld.
Ze maken elke 2 jaar een foto van beide kanten en daar was ik nu gewoon aan toe, daardoor werd het gat meteen zichtbaar en is de boel gevuld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nemen ze bij jouw tandarts foto's in geval van een duieldijk gat dat gevuld moet worden?
Of zochten ze de ontsteking die het legitiem had gemaakt om een wortelkanaalbehandeling uit te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |