quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan hypothetisch...
En nu ook in het echtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan hypothetisch...
quote:
Nou is er toevallig de 29e...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee wat hij drinkt
Oh wacht, hij drinkt wel eens Cola Berenburg geloof ikEn ook wel whisk(e)y maar daar heb ik helemaal de ballen verstand van
Red, gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende periode. Dat jullie mooie herinneringen hebben. Een dikke knuffel voor julliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Toch heel even eenhoi hier
Vanmiddag kort na half vijf is opa ingeslapen. Hij is nu begonnen aan de grootste reis die er is.
Rust zacht, lieve opa![]()
Potverdomme...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag kort na half vijf is opa ingeslapen. Hij is nu begonnen aan de grootste reis die er is.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
vervelend om te horen. Heel veel sterkte voor je familie en jezelf. Leeft je oma nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Ja, lekkere tijd om op te staan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, uitslapen vandaag
Goedemorgen
Tuurlijk mag je dat vragen.. mn ex en zijn vriendin zijn sinds begin oktober uit elkaar. Normaal is Twan dan op de dagen dat mn ex werkt gewoon thuis bij zn stiefmoeder. Nu zij er niet meer is, ze woont met hun 2 kinderen al ergens anders, gaat Twan op die dagen naar zn opa & oma... Mn ex is dus ook druk met Twan brengen en ophalen. Mn ex vindt dit geen goede ontwikkeling en vindt dat Twan dan beter meer bij mij kan zijn. Twan zelf vond het in het begin wel leuk om veel bij opa&oma te zijn, maar nu vindt hij het ook niet meer zo leuk. Ik snap het verzoek wel en ik vind het ook moedig van mn ex.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe komt je ex erbij om "ineens" te vragen of Twan niet bij jullie terecht kan (als ik vragen mag)?
Nee, integendeel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met je vrije vertaling uit het Duits impliceer je dat er zoiets te groeten is?
Schreef je gisteren al niet op Twitter, Facebook en weet ik veel waar nog meer dat Twan ziek was en vandaag een dagje thuis zou blijven?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dacht ik vanmorgen lekker het huis voor me alleen te hebben, Twan moest immers weer naar school.. is Twan ziek. Voordeel is wel: niet hoeven te rennen en vliegen om hem op school te krijgen, maar rustig aan doen nu.
quote:Twan is vandaag ziek en met keelpijn thuis gekomen, morgen nog maar een dagje thuis blijven. @ thuis
11 hours ago
Ja, alleen hier nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schreef je gisteren al niet op Twitter, Facebook en weet ik veel waar nog meer dat Twan ziek was en vandaag een dagje thuis zou blijven?
[..]
is dat praktisch? (waarschijnlijk wel, anders had je het niet gedaan)quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, alleen hier nog niet.Mijn twitter is gekoppeld aan hyves en facebook. Dus als ik het bij eentje typ, komt het overal te staan.
Niet altijd, soms haal ik ook wel wat weg bij een andere, maar deze toevallig niet. FB ben ik ook niet echt enthousiast van maar er zitten mensen die niet (meer) op hyves zitten en met wie ik nog wel contact heb...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat praktisch? (waarschijnlijk wel, anders had je het niet gedaan)
heb alleen Hyves, dus niet echt van toepassing voor mij
Heb ooit wel eens een proef accountje aangemaakt op faceboek om eens rond te kunnen kijken. Zag er niet echt voordelen in dus heb ik het daar maar bij gelaten.
Zit er nu zelfs over te denken mijn Hyves account ook maar op te heffen.
Snap ik, maar je wist gisteren al dat Twan vandaag thuis zou blijven. Althans, dat schreef je via Twitter.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, alleen hier nog niet.Mijn twitter is gekoppeld aan hyves en facebook. Dus als ik het bij eentje typ, komt het overal te staan.
Ja, dat dacht ik sloeg ook op gisteren eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik, maar je wist gisteren al dat Twan vandaag thuis zou blijven. Althans, dat schreef je via Twitter.
En hier schreef je dat je dat nog niet wist...
Hoe koppel je die boel trouwens allemaal aan elkaar?
Ik heb officieel alleen Twitter...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik sloeg ook op gisteren eigenlijk.beetje krom geschreven eigenlijk.
Hmm even nadenken... kom ik zo op terug. Even kijken. Jij hebt alleen Twitter en FB hè?
Wat fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de condoleances (wat klinkt dat gek). Oma leeft nog, die is 78 en kerngezond * afklopt *.
Volgende week dinsdag is de crematie. Voor nu heeft de familie heel veel steun aan elkaar.
Hoewel je had geschreven dat het de laatste tijd achteruit ging met je grootvader, is het allemaal toch wel heel snel gegaan. je had het onlangs nog over 'maanden', en voor je het weet blijken dat dus maar 'dagen' te zijn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef iamredleader het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de condoleances (wat klinkt dat gek). Oma leeft nog, die is 78 en kerngezond * afklopt *.
Volgende week dinsdag is de crematie. Voor nu heeft de familie heel veel steun aan elkaar.
Ah, ik was al in Twitter op zoek gegaan en niets gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden... in FB -> mijn profiel bewerken -> linkermenu: contactgegevens -> IM schermnaam kun je je gebruikersnaam invoeren en welke sociale media.
Het is dan ook hypothetisch hè! Volgens mij kan het ook wel in Twitter, iets bij je profiel en dan bij connections.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik was al in Twitter op zoek gegaan en niets gevonden.
Ik heb immers geen Facebook...
We wisten medio november dat het niet goed was. Lees: enkele maanden. Halverwege december hebben we gehoord dat opa zijn besluit had gemaakt. De datum was al geprikt, maar er was ons gevraagd dit met niemand te communiceren. Afgelopen zaterdag en zondag zijn de 5 grote kleinkinderen ieder langsgeweest om afscheid te nemen. Dat was vreselijk moeilijk, maar ik zal er nooit spijt van hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel je had geschreven dat het de laatste tijd achteruit ging met je grootvader, is het allemaal toch wel heel snel gegaan. je had het onlangs nog over 'maanden', en voor je het weet blijken dat dus maar 'dagen' te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |