Als het goed is stopt er bij die in Vianen een bus om de hoek, rechtstreeks vanuit Utrecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vianen 20min meende ikwas van mij uit deur tot deur een uur volgens een oud-collega.
3 zelfsquote:
Misschien dat ik dit weekend al ga.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is stopt er bij die in Vianen een bus om de hoek, rechtstreeks vanuit Utrecht.
Maar dan nog
Ik kom er alleen maar voor de Balistoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit weekend al ga.
alleen de aanbiedingen, of bijv groot verpakkingen. En ik ging op zoek naar speciale grote spekken, maar daarvoor moet ik naar de Sligro, k weet niet waar die zitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er alleen maar voor de BalistoVerder zijn ze niet bijzonder goedkoop geloof ik.
Daarom, hij had 3 spelfouten gemaaktquote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, sinds wanneer wordt Jezus Christus niet meer in hoofdletters geschreven? Nieuwe spelling anno 2011?
Vlak achter mijn werk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen de aanbiedingen, of bijv groot verpakkingen. En ik ging op zoek naar speciale grote spekken, maar daarvoor moet ik naar de Sligro, k weet niet waar die zit
De meern?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen de aanbiedingen, of bijv groot verpakkingen. En ik ging op zoek naar speciale grote spekken, maar daarvoor moet ik naar de Sligro, k weet niet waar die zit
Weet ik nu ook waar jij werktquote:
JC is voor Johan Cruijff, jezus zoekt het maar lekker uit, die bestaat niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, sinds wanneer wordt Jezus Christus niet meer in hoofdletters geschreven? Nieuwe spelling anno 2011?
Ohja, ik weet het weer en bij de Hornbach in de buurt in Nieuwegeinquote:
Bestaat niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JC is voor Johan Cruijff, jezus zoekt het maar lekker uit, die bestaat niet.
Geloof ook gewoon niet in het bestaan, en als ie wel heeft bestaan, dan schreef je zijn naam vast niet zoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bestaat niet meer.
Johan Cruijf nog wel, maar dat is nu gewoon een sjagrijnige ouwe lul.
BTW, hallo
Vrienden noemden hem Sjuul, natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof ook gewoon niet in het bestaan, en als ie wel heeft bestaan, dan schreef je zijn naam vast niet zo.
Hij heeft bestaan, dat is 100% zeker. Uit voldoende Romeinse documenten terug te vinden. Daar staat hij in als religieuze onrustzaaierquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof ook gewoon niet in het bestaan, en als ie wel heeft bestaan, dan schreef je zijn naam vast niet zo.
Al effe zelfsquote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bestaat niet meer.
Johan Cruijf nog wel, maar dat is nu gewoon een sjagrijnige ouwe lul.
BTW, hallo
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik nu ook waar jij werkt(daar wist ik em wel te zitten namelijk
)
Juul Ellerman was eigenlijk de zoon van god? Ik wist het!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vrienden noemden hem Sjuul, natuurlijk.
Ach wat wisten die romeinen nou?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft bestaan, dat is 100% zeker. Uit voldoende Romeinse documenten terug te vinden. Daar staat hij in als religieuze onrustzaaier
Vrij veel eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach wat wisten die romeinen nou?.
Dat je onruststokers moest kruisigen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach wat wisten die romeinen nou?.
Ze hadden wel een Mp3 met Latijn kunnen achterlaten, dan wisten we iig hoe het klinktquote:
Dat verhaal is nog hoogst twijfelachtig.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je onruststokers moest kruisigen.
Zoals het hoort!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je onruststokers moest kruisigen.
Fransen nog wel! Echt ongelooflijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hadden wel een Mp3 met Latijn kunnen achterlaten, dan wisten we iig hoe het klinkt.
Kneuzenvolk, enorm keizerrijk en dan 1 kutdorpje in Frankrijk er niet onder krijgen, echt faalhazen.
ja, die hebben 1 oorlogsstrategie, jezelf overgeven! En dan NOG krijgen ze het niet voor elkaar!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fransen nog wel! Echt ongelooflijk!
Ik heb toch geen tijd om ff langs te komenquote:
Niet ineens gaan overdrijven hequote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Zo
Gezwommen en morgenavond naar de sportschool.
Gelukkig, geen zin om weer de les gelezen te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om ff langs te komen
Dat inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na jarenlang de andere kant op overdrijven kan dit ook geen kwaad.
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Die weten ook wel dat 90% na 2 maanden niet meer op komt dagen. Kaching!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Ja, in het centrum, dat deed ik vroeger omdat het studententarief 3,50 per les wasquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Prepaid sportschool, zoiets moet er toch zijn? gewoon naar binnen, dokken en sporten..
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Serieus?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook gruwelijk saai.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Voedzaam ende gezond!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, vind ik nu een dennennaald in de puree?
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
trust me, ive triedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?
Misschien doet ie het dan weer.
Staat vast wel iets in de kleine lettertjes over overmacht ed.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
Da's netjesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Oh, ik vond FitForFree al duurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Heb je dat zwart op wit?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je dat zwart op wit?Dan zou ik compensatie eisen.
grote mond op zetten, bereik je zoveel mee, tegenwoordig, als ik bel, komen ze meteenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
suckers
Zijn wel goedkoper, maar dan moet ik er elke keer met de auto heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik vond FitForFree al duurhttp://www.fitforfree.nl/nl/over-f4f/
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grote mond op zetten, bereik je zoveel mee, tegenwoordig, als ik bel, komen ze meteen
En in de huurvoorwaarden dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat zei de telefoongozer tegen me.... heb t niet in mn contract staan
Daar zit ik bij, die zitten hier 100 meter vandaan. "Lekker dichtbij, dan ga ik er vast vaak heen". Dacht het niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien heb je in je ondergoed in de puree gezetenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, vind ik nu een dennennaald in de puree?
Ik ook, behalve met dat soort dingen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben altijd veel te lief en meegaand
nope, en niet in het servicecontract...quote:
Hmmmm...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heb je met je ondergoed in de puree gezeten
Da's kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, en niet in het servicecontract...
Het zal wel algemeend beleid zijn, dan kan je er geen rechten van aflenenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, en niet in het servicecontract...
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zal wel algemeend beleid zijn, dan kan je er geen rechten van aflenenik zou gewoon nog een keer bellen en nu boos. Zeg em maar dat je anders wel bij hem thuis komt douchen
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn wel goedkoper, maar dan moet ik er elke keer met de auto heen.
Ik sportte een uur fietsen verderop met een vriendin, en dan 3u per keer, dan pak ik op zeker wel de autoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaan
Pureequote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opwindende gedachte is
Je bent echt véél te lief. Doet je verwarming het nog wel dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonhij legde uit waarom t nu niet kon en dat het veel tijd zou gaan kosten enzo en dat ie morgen als eerste naar mij zou komen,... en toen kon ik niet naar tegen m doen
nee, geen warm water, geen verwarmingquote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent echt véél te lief. Doet je verwarming het nog wel dan?
Ik ga snel wat eten en dan naar een borrel, waar ik geen zin in heb
Ja, en? Omdat meneer geen zin heeft om over te werken moet jij in de kou zitten? Al 2 dagen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonhij legde uit waarom t nu niet kon en dat het veel tijd zou gaan kosten enzo en dat ie morgen als eerste naar mij zou komen,... en toen kon ik niet naar tegen m doen
En dan op de sportschool een uur fietsen/spinnen/hardlopen iddquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaan
Ja eh, ik moest die aardappels toch prakken?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heb je in je ondergoed in de puree gezeten
Mijn sportschool zit op de 3e verdieping. Er zijn serieus mensen die de lift nemen ipv de trap.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Dan was ik nieuwjaarsdag al gaan flippenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, geen warm water, geen verwarming
Dat soort dingen ja, die mensen moet je gewoon ter plekke overhoop knallen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan op de sportschool een uur fietsen/spinnen/hardlopen idd
Dan moet je niet klagen dat er nu een naald in je puree zitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik moest die aardappels toch prakken?
Ik ook. Daar hebben ze storingsdiensten voor uitgevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dan was ik nieuwjaarsdag al gaan flippen
Ja, dat is die van een jaar die ik bedoeldequote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaquote:
Lifequote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nu Earth en Oceans. Nu Great Migrations en die andere nog
Nee, nog een andere... iets met zwermen. Life moet ik inderdaad ook nog.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook. Daar hebben ze storingsdiensten voor uitgevonden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen dat er nu een naald in je puree zit
Ja, inderdaad. Ik had ze zeker wel duidelijk gemaakt dat ze heel snel moesten komen om die ketel te maken. Wat een prutsers.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die was gister te druk, de gewone monteur had vandaag zn telefoon op t antwoordapparaat en de collega die me moest bellen vertikte het... en het was te veel werk voor n half uurtje in de avond dus dan maar morgen
godver ik moet minder meegaand worden
Je bent vast de enige.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
Ja, inderdaad. Ik had ze zeker wel duidelijk gemaakt dat ze heel snel moesten komen om die ketel te maken. Wat een prutsers.
Dat capaciteitsprobleem is hun probleem en niet het mijne. Maken die handel.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast de enige.Want meer dan de helft van de bellers naar zo'n storingsdienst gaat voor de lol in het midden van de winter zonder verwarming en warm water thuis zitten. Die zullen dus echt niet gaan zeggen dat het bij hun snel moet enzo.
Natuurlijk, want degene die de telefoon aanneemt is doorgaans dezelfde persoon als die de verantwoordelijkheid heeft om voldoende capaciteit te regelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef RealZeus het volgende:
Dat capaciteitsprobleem is hun probleem en niet het mijne. Maken die handel.
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, want degene die de telefoon aanneemt is doorgaans dezelfde persoon als die de verantwoordelijkheid heeft om voldoende capaciteit te regelen.
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.
jezus christus verdient geen hoofdletters. Dat was niet per ongeluk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat ontken ik ook niet. Desondanks blijf ik erbij dat degene die die telefoon zou moeten beantwoorden of uiteindelijk bij je thuiskomt, niet degene is die de bedrijfsvoering regelt. Daar kun je dus wel hoog van de toren gaan blazen, maar die mensen doen ook alleen maar hun werk. En die zullen ongetwijfeld meer dan genoeg blaaskaken aan de lijn krijgen die duidelijk maken dat ze heel snel moeten komen...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef RealZeus het volgende:
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.
Maar ze hebben gisteren toch beloofd de cv te maken? Als het nu hartje zomer is...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaar
dan maar n dikke trui en n dekentje om me heen
Begrip!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Desondanks blijf ik erbij dat degene die die telefoon zou moeten beantwoorden of uiteindelijk bij je thuiskomt, niet degene is die de bedrijfsvoering regelt. Daar kun je dus wel hoog van de toren gaan blazen, maar die mensen doen ook alleen maar hun werk. En die zullen ongetwijfeld meer dan genoeg blaaskaken aan de lijn krijgen die duidelijk maken dat ze heel snel moeten komen...
Nee, ze kunnen inderdaad niet heksen, maar als ze al niet de moeite nemen om terug te bellen, dan blijft er ook weinig tijd over om die ketel te maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaar
Ow? Waarom?quote:
ik ben soms best n vriendelijk mensquote:
Dat soort mensen heb ik bij mijn vorige baan heel vaak aan de lijn gehadquote:
Dat geloof ik onmiddellijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben soms best n vriendelijk mens
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Dat soort mensen heb ik bij mijn vorige baan heel vaak aan de lijn gehad
Ik heb klanten wel eens gevraagd wat voor nut ze erin zien dat ze mij afblaffen. Maar daar kwam nooit een antwoord opquote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?
Oh, begrijp me niet verkeerd, als zo'n bedrijf het echt druk heeft snap ik dat heus wel. Maar als er mensen niet bereikbaar zijn of niet terug bellen wordt mijn begrip wel ietsje minder. En ik zit niet scheldend en vloekend aan de telefoon, maar ik maak wel duidelijk dat ik het niet met de gang van zaken eens ben. Maar dat kan ook op een nette manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?
Alsof ze tijd hebben voor zo'n discussie hebben met een belmiep als ze in doodsnood verkeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb klanten wel eens gevraagd wat voor nut ze erin zien dat ze mij afblaffen. Maar daar kwam nooit een antwoord op
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, als zo'n bedrijf het echt druk heeft snap ik dat heus wel. Maar als er mensen niet bereikbaar zijn of niet terug bellen wordt mijn begrip wel ietsje minder. En ik zit niet scheldend en vloekend aan de telefoon, maar ik maak wel duidelijk dat ik het niet met de gang van zaken eens ben. Maar dat kan ook op een nette manier.
Ik heb mensen altijd keurig geholpenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze tijd hebben voor zo'n discussie hebben met een belmiep als ze in doodsnood verkeren.De kou door zo'n kapotte verwarmingsketel los je echt niet op door een extra trui te dragen hoor.
Antwoorden met "Meneer, hou dit gevoel vast. Door de opwinding krijgt u het vanzelf wel weer warm." mocht zeker niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.
Dat zou wel een ontzettend goede repliek zijn als ik daadwerkelijk voor zo'n bedrijf had gewerktquote:Op maandag 3 januari 2011 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Antwoorden met "Meneer, hou dit gevoel vast. Door de opwinding krijgt u het vanzelf wel weer warm." mocht zeker niet?
Goede repliek is helemaal mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Dat zou wel een ontzettend goede repliek zijn als ik daadwerkelijk voor zo'n bedrijf had gewerkt
Like I do not knowquote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede repliek is helemaal mijn ding.
Mmmm... Eerder vandaag ging het erover dat complimentjes hier vrijwel alleen maar werden uitgedeeld om te kunnen neuken. Als ik complimentjes aan mezelf geef, zou dat betekenen dat ik vooral seks met mijzelf wil?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)wde_man__.html?p=2,2
Goede vraag. Wie weet heeft Kluts ook het antwoord daaropquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Eerder vandaag ging het erover dat complimentjes hier vrijwel alleen maar werden uitgedeeld om te kunnen neuken. Als ik complimentjes aan mezelf geef, zou dat betekenen dat ik vooral seks met mijzelf wil?
Ik hoopte al dat je die niet zou lezen. Wij zitten beiden goed hier in ieder geval.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Kluts is echt een orakel.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Goede vraag. Wie weet heeft Kluts ook het antwoord daarop
Ik moet echt geen getrouwde manquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben m'n Enschedees-Nederlands woordenboek kwijt. Wat zijn kleddertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt geen getrouwde manVaak hebben die kleddertjes.
Kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben m'n Enschedees-Nederlands woordenboek kwijt. Wat zijn kleddertjes?
Daar heb jij toch niets mee te maken? Gewoon neuken en niet om te trouwen ofzo hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet echt geen getrouwde manVaak hebben die kleddertjes.
Ooooh, alleen voor het neuken! Nee, dan boeit het weinig.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb jij toch niets mee te maken? Gewoon neuken en niet om te trouwen ofzo he
Want dan gaat hij toch alleen maar weer met een ander neuken.
Daar heb jij toch geen last van als je vreemd gaat met een getrouwde man?quote:
Jij bent Twents, dus ik vind het Twents.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
Kinderen
Overigens is kleddertjes niet iets Twents, maar meer mijn woordje
Ik dacht dat het uiteindelijk om een relatie zou gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van als je vreemd gaat met een getrouwde man?
Ik vraag standaard iedere keer een nieuwe aanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 3 januari 2011 18:39:12
Daar gaan we weer
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, alleen voor het neuken! Nee, dan boeit het weinig.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 3 januari 2011 18:39:12
Daar gaan we weer
Ik ben nog nooit gevallen voor een getrouwde man, dus voor nu zeg ik nog neequote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.
En dan zou de ring om zijn vinger me wel dusdanig afschrikken dat ik afstand houd... iig tot hij weer vrijgezel is.
Homewreckers
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt, ik ontplof bijna van de stress, hoe lang ik dit nog trek allemaal weet ik niet.
als je je ei kwijt wilt ik sta er in ieder geval voor open, ben een prima "luisteraarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt, ik ontplof bijna van de stress, hoe lang ik dit nog trek allemaal weet ik niet.
quote:
Misschien kan ik meedenken... En je ei kwijt mag je sowieso altijd. Echt altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel lieverd, maar het is zo uitzichtloos allemaal.
Die ring kan af gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.
En dan zou de ring om zijn vinger me wel dusdanig afschrikken dat ik afstand houd... iig tot hij weer vrijgezel is.
Homewreckers
Met de juridische aspecten zou ik je eventueel nog kunnen helpen, mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel lieverd, maar het is zo uitzichtloos allemaal.
Oeh, da's zo'n hele dure speciale ring?!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring kan af gelukkig.Hij brandt trouwens wel, iedere keer dat ik naar andere vrouwen kijk.
'One ring to rule them all'quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring kan af gelukkig.Hij brandt trouwens wel, iedere keer dat ik naar andere vrouwen kijk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de juridische aspecten zou ik je eventueel nog kunnen helpen, mocht dat nodig zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)wde_man__.html?p=2,2quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, da's zo'n hele dure speciale ring?!
Wacht maar tot je de mijne leert kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gevallen voor een getrouwde man, dus voor nu zeg ik nog nee
Ja je moet jezelf toch wat wijs maken hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.Nou ja, ik hou mijzelf maar voor dat dat ook wat zegt over haar keus voor mij.
Dat zou wel wat voor mij zijn.quote:
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.Nou ja, ik hou mijzelf maar voor dat dat ook wat zegt over haar keus voor mij.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'
Please do. Ik heb sowieso goede contacten in de juridische wereld, iets nazoeken/vragen is geen enkel probleem.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks, will keep that in mind.
Want jij vond het zoooooooooooo'n lelijke ring hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'
Eerder DMTA.quote:
Als je geld hebt maakt dat natuurlijk geen flikker uitquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.
Maar die andere ring...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.
Jij gruwelt van geel goud.quote:
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de mijne leert kennen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?
Ni!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie zo'n ladies magnet?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de mijne leert kennen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kostte me ook veel moeite daar overheen te stappenquote:
Ik compenseer denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef MissMSX het volgende:
Het kostte me ook veel moeite daar overheen te stappen
Ik zou ook echt geen idee hebben waar ik dat wachtwoord heb ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die DigID toch echt eens opschrijven
Voor sommige damesquote:
Vorige week nog ingelogdquote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou ook echt geen idee hebben waar ik dat wachtwoord heb ofzo.
Ik zag potentiequote:
En toen heb je 'm gekneed tot hoe jij 'm wilde hebben?quote:
Alweer jij?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Oeh, ik mag weer met alleenstaande papa's daten
Vet, ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Dat is de verrassing he!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?
Alleen peuters die zo stoer zijn als Peuterquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?
Dat kan ik pas beoordelen na een tietenfoto van jequote:
Je bent door naar de volgende ronde.quote:
Oh, ik mag het beste voer voor mijn hond kopen... Welke hond weet ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Ja? Ben jij goed met kinderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen peuters die zo stoer zijn als Peuter
Anders doe ik er niet aan
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben jij goed met kinderen?
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.quote:
Daar zou ik eventueel mee kunnen leven. Afhankelijk van de kwalificaties nodig om een jongedame te worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind je van de kwalificatie jongedame?
De droom van elke man toch!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.
[ afbeelding ]
Oeh, smoothquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik pas beoordelen na een tietenfoto van je
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben jij goed met kinderen?
Je hoort hetquote:
Niet nodig bij iemand met zulke potentie. Hooguit wat sturingquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toen heb je 'm gekneed tot hoe jij 'm wilde hebben?
Ja echt, wtf is die reclamequote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben er niet meer zo zeker van sinds ik dit clipje heb gezien.quote:
Slimme vrouw!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig bij iemand met zulke potentie. Hooguit wat sturing
Nou ja, ik wilde wel al een hele tijd af van die "alleenstaande mama's"-banner, dus ik mag niet klagen neem ik aanquote:
Aankan? Ik denk niet dat ik hem zo kan mannen als jij dit weekend deed hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als je die van mij aankan, zegt dat wel wat!
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aankan? Ik denk niet dat ik hem zo kan mannen als jij dit weekend deed hoor
Ik moest drie keer kijken, maar er stond toch wel dildo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer zo zeker van sinds ik dit clipje heb gezien.
Ik vond je super!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond mezelf niet echt presteren eigenlijk..
Ben je nu geshockeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest drie keer kijken, maar er stond toch wel dildo.
Je hebt m'n e-mailadresquote:
Dat apparaat rechts doet me aan mijn voormalige danspartner denken!quote:
Je nieuwe projectje of is dat diegene ernaast?quote:
Die rechtste dat is missBquote:
quote:
Om aan te sleutelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nieuwe projectje of is dat diegene ernaast?
Ze bestaan echt.quote:
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebbenquote:
quote:
Ik dacht eerst dat het een liedje van Dido is, die naam lees ik wel vaker als dildoquote:
Ik in de commercial iig nietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebben
Word up!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebben
Luister het nou maar gewoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht eerst dat het een liedje van Dido is, die naam lees ik wel vaker als dildo
Ik ken alleen de fotoquote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik in de commercial iig niet. Zo op de foto kan ik het me voorstellen
.
Ja, ja!quote:
Ik wil geen liedje over dildo's horen!quote:
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil geen liedje over dildo's horen!
Zet het geluid uit. Je kunt onder de tekst meelezen voor karaokegebruik bijvoorbeeld. Het springend bolletje moet je dan erbij verzinnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil geen liedje over dildo's horen!
Ik ben 'm wel zat!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.
Waarom niet eigenlijk?
Eens met Samzzquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo consequent om kan gaan met mijn kids laterquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jeetje, thanks! Fijn om te horen
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo consequent om kan gaan met mijn kids later
Hij is grappigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.
Waarom niet eigenlijk?
Als je dat nu steeds niet bent, ben je toch nog consequent.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet zo consequent!
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Waarom, waarom toch?quote:
Je bent denk ik consequenter dan je zelf denktquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet zo consequent!
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Ze is op TV leuker, dacht dat iedereen die (kut)reclame nu wel kendequote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yukiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat nu steeds niet bent, ben je toch nog consequent.
quote:
Ik heb altijd gelijk hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yuki
Haar haarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent denk ik consequenter dan je zelf denkt
Zoiets ja. Of ander meisje kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?quote:
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nuquote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef Rifoki het volgende:
Eindelijk speakers gekocht voor mijn laptop. De muziek verdient het.
Uhm.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ander meisje kiezen
Was je nog naar Lunetten geweest trouwens?
SPookjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nu
Lolquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm.
Nee.
Dus ik wilde in Delft ernaartoe gaan, omdat ik daar toch nog naartoe ging om nog wat te regelen.
Resultaat: Ik heb niet geregeld wat de bedoeling was en tevens ben ik niet naar de kapper geweest.
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?.
Omdat dat linker blondje geen grammetje vet heeft.. En niet echt vlezig aandoet in d'r gezicht..quote:
Wie wil je naar je fobo lokken?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nee, er waren er meer, jammer dat ze het na de uitleg nog niet snappenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al niet
In je fobo zie ik niksquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nobody, ze staan in 't topic.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, er waren er meer, jammer dat ze het na de uitleg nog niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |