Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Ze is op TV leuker, dacht dat iedereen die (kut)reclame nu wel kendequote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yukiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat nu steeds niet bent, ben je toch nog consequent.
quote:
Ik heb altijd gelijk hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yuki
Haar haarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent denk ik consequenter dan je zelf denkt
Zoiets ja. Of ander meisje kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?quote:
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nuquote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef Rifoki het volgende:
Eindelijk speakers gekocht voor mijn laptop. De muziek verdient het.
Uhm.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ander meisje kiezen
Was je nog naar Lunetten geweest trouwens?
SPookjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nu
Lolquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm.
Nee.
Dus ik wilde in Delft ernaartoe gaan, omdat ik daar toch nog naartoe ging om nog wat te regelen.
Resultaat: Ik heb niet geregeld wat de bedoeling was en tevens ben ik niet naar de kapper geweest.
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?.
Omdat dat linker blondje geen grammetje vet heeft.. En niet echt vlezig aandoet in d'r gezicht..quote:
Wie wil je naar je fobo lokken?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nee, er waren er meer, jammer dat ze het na de uitleg nog niet snappenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al niet
In je fobo zie ik niksquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nobody, ze staan in 't topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |