Is ie zo'n ladies magnet?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de mijne leert kennen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?
Het kostte me ook veel moeite daar overheen te stappenquote:
Ik compenseer denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef MissMSX het volgende:
Het kostte me ook veel moeite daar overheen te stappen
Ik zou ook echt geen idee hebben waar ik dat wachtwoord heb ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die DigID toch echt eens opschrijven
Voor sommige damesquote:
Vorige week nog ingelogdquote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou ook echt geen idee hebben waar ik dat wachtwoord heb ofzo.
Ik zag potentiequote:
En toen heb je 'm gekneed tot hoe jij 'm wilde hebben?quote:
Alweer jij?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Oeh, ik mag weer met alleenstaande papa's daten
Vet, ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Dat is de verrassing he!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?
Alleen peuters die zo stoer zijn als Peuterquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inclusief peuter of zit die bij alleenstaande mama?
Dat kan ik pas beoordelen na een tietenfoto van jequote:
Je bent door naar de volgende ronde.quote:
Oh, ik mag het beste voer voor mijn hond kopen... Welke hond weet ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
Ja? Ben jij goed met kinderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen peuters die zo stoer zijn als Peuter
Anders doe ik er niet aan
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben jij goed met kinderen?
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.quote:
Daar zou ik eventueel mee kunnen leven. Afhankelijk van de kwalificaties nodig om een jongedame te worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind je van de kwalificatie jongedame?
De droom van elke man toch!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.
[ afbeelding ]
Oeh, smoothquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik pas beoordelen na een tietenfoto van je
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben jij goed met kinderen?
Je hoort hetquote:
Niet nodig bij iemand met zulke potentie. Hooguit wat sturingquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toen heb je 'm gekneed tot hoe jij 'm wilde hebben?
Ja echt, wtf is die reclamequote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een dame die klaar is met opblaaspoppen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben er niet meer zo zeker van sinds ik dit clipje heb gezien.quote:
Slimme vrouw!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig bij iemand met zulke potentie. Hooguit wat sturing
Nou ja, ik wilde wel al een hele tijd af van die "alleenstaande mama's"-banner, dus ik mag niet klagen neem ik aanquote:
Aankan? Ik denk niet dat ik hem zo kan mannen als jij dit weekend deed hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als je die van mij aankan, zegt dat wel wat!
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aankan? Ik denk niet dat ik hem zo kan mannen als jij dit weekend deed hoor
Ik moest drie keer kijken, maar er stond toch wel dildo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer zo zeker van sinds ik dit clipje heb gezien.
Ik vond je super!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond mezelf niet echt presteren eigenlijk..
Ben je nu geshockeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moest drie keer kijken, maar er stond toch wel dildo.
Je hebt m'n e-mailadresquote:
Dat apparaat rechts doet me aan mijn voormalige danspartner denken!quote:
Je nieuwe projectje of is dat diegene ernaast?quote:
Die rechtste dat is missBquote:
quote:
Om aan te sleutelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nieuwe projectje of is dat diegene ernaast?
Ze bestaan echt.quote:
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebbenquote:
quote:
Ik dacht eerst dat het een liedje van Dido is, die naam lees ik wel vaker als dildoquote:
Ik in de commercial iig nietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebben
Word up!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die brunette met de strepen in het haar een veel leukere uitstraling hebben
Luister het nou maar gewoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht eerst dat het een liedje van Dido is, die naam lees ik wel vaker als dildo
Ik ken alleen de fotoquote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik in de commercial iig niet. Zo op de foto kan ik het me voorstellen
.
Ja, ja!quote:
Ik wil geen liedje over dildo's horen!quote:
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil geen liedje over dildo's horen!
Zet het geluid uit. Je kunt onder de tekst meelezen voor karaokegebruik bijvoorbeeld. Het springend bolletje moet je dan erbij verzinnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil geen liedje over dildo's horen!
Ik ben 'm wel zat!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.
Waarom niet eigenlijk?
Eens met Samzzquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo consequent om kan gaan met mijn kids laterquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jeetje, thanks! Fijn om te horen
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo consequent om kan gaan met mijn kids later
Hij is grappigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid uit en lees je alleen de ondertiteling.
Waarom niet eigenlijk?
Als je dat nu steeds niet bent, ben je toch nog consequent.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet zo consequent!
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Waarom, waarom toch?quote:
Je bent denk ik consequenter dan je zelf denktquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet zo consequent!
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Ze is op TV leuker, dacht dat iedereen die (kut)reclame nu wel kendequote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Die linker is een beetje flets. Ze valt bijna weg in die poster.
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yukiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat nu steeds niet bent, ben je toch nog consequent.
quote:
Ik heb altijd gelijk hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, volgens Yuki wel dus en ja, Yuki
Haar haarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent denk ik consequenter dan je zelf denkt
Zoiets ja. Of ander meisje kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze had wellicht wat meer grime/make-up op haar tater kunnen laten kledderen.
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?quote:
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nuquote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef Rifoki het volgende:
Eindelijk speakers gekocht voor mijn laptop. De muziek verdient het.
Uhm.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ander meisje kiezen
Was je nog naar Lunetten geweest trouwens?
SPookjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik baal dat een van mijn spookjes kapot is, baggergeluid nu
Lolquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm.
Nee.
Dus ik wilde in Delft ernaartoe gaan, omdat ik daar toch nog naartoe ging om nog wat te regelen.
Resultaat: Ik heb niet geregeld wat de bedoeling was en tevens ben ik niet naar de kapper geweest.
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, waarom die 2de nutteloze post. ik snap dat nooit zo, begin gewoon mee te lullen en hou er weer mee op, dat gemeld waar je bent, wat heeft dat nou voor meerwaarde in zo;n topic?.
Omdat dat linker blondje geen grammetje vet heeft.. En niet echt vlezig aandoet in d'r gezicht..quote:
Wie wil je naar je fobo lokken?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nee, er waren er meer, jammer dat ze het na de uitleg nog niet snappenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Ik snapte die tweede quote al niet
In je fobo zie ik niksquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Rifoki het volgende:
Woaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe userfoto geplaatst!
Benieuwd naar toffe reacties van chickies.![]()
![]()
![]()
Nobody, ze staan in 't topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |