Dat inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na jarenlang de andere kant op overdrijven kan dit ook geen kwaad.
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Die weten ook wel dat 90% na 2 maanden niet meer op komt dagen. Kaching!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Ja, in het centrum, dat deed ik vroeger omdat het studententarief 3,50 per les wasquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Prepaid sportschool, zoiets moet er toch zijn? gewoon naar binnen, dokken en sporten..
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Serieus?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook gruwelijk saai.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Voedzaam ende gezond!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, vind ik nu een dennennaald in de puree?
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
trust me, ive triedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?
Misschien doet ie het dan weer.
Staat vast wel iets in de kleine lettertjes over overmacht ed.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
Da's netjesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Oh, ik vond FitForFree al duurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Heb je dat zwart op wit?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je dat zwart op wit?Dan zou ik compensatie eisen.
grote mond op zetten, bereik je zoveel mee, tegenwoordig, als ik bel, komen ze meteenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
suckers
Zijn wel goedkoper, maar dan moet ik er elke keer met de auto heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik vond FitForFree al duurhttp://www.fitforfree.nl/nl/over-f4f/
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grote mond op zetten, bereik je zoveel mee, tegenwoordig, als ik bel, komen ze meteen
En in de huurvoorwaarden dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat zei de telefoongozer tegen me.... heb t niet in mn contract staan
Daar zit ik bij, die zitten hier 100 meter vandaan. "Lekker dichtbij, dan ga ik er vast vaak heen". Dacht het niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik vond FitForFree al duurhttp://www.fitforfree.nl/nl/over-f4f/
Misschien heb je in je ondergoed in de puree gezetenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, vind ik nu een dennennaald in de puree?
Ik ook, behalve met dat soort dingen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben altijd veel te lief en meegaand
nope, en niet in het servicecontract...quote:
Hmmmm...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heb je met je ondergoed in de puree gezeten
Da's kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, en niet in het servicecontract...
Het zal wel algemeend beleid zijn, dan kan je er geen rechten van aflenenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, en niet in het servicecontract...
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zal wel algemeend beleid zijn, dan kan je er geen rechten van aflenenik zou gewoon nog een keer bellen en nu boos. Zeg em maar dat je anders wel bij hem thuis komt douchen
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn wel goedkoper, maar dan moet ik er elke keer met de auto heen.
Ik sportte een uur fietsen verderop met een vriendin, en dan 3u per keer, dan pak ik op zeker wel de autoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaan
Pureequote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat het een opwindende gedachte is
Je bent echt véél te lief. Doet je verwarming het nog wel dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonhij legde uit waarom t nu niet kon en dat het veel tijd zou gaan kosten enzo en dat ie morgen als eerste naar mij zou komen,... en toen kon ik niet naar tegen m doen
nee, geen warm water, geen verwarmingquote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent echt véél te lief. Doet je verwarming het nog wel dan?
Ik ga snel wat eten en dan naar een borrel, waar ik geen zin in heb
Ja, en? Omdat meneer geen zin heeft om over te werken moet jij in de kou zitten? Al 2 dagen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vond m zo aardig aan de telefoonhij legde uit waarom t nu niet kon en dat het veel tijd zou gaan kosten enzo en dat ie morgen als eerste naar mij zou komen,... en toen kon ik niet naar tegen m doen
En dan op de sportschool een uur fietsen/spinnen/hardlopen iddquote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo prachtig he. Mensen die wel met de auto naar de sportschool gaan
Ja eh, ik moest die aardappels toch prakken?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heb je in je ondergoed in de puree gezeten
Mijn sportschool zit op de 3e verdieping. Er zijn serieus mensen die de lift nemen ipv de trap.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Dan was ik nieuwjaarsdag al gaan flippenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, geen warm water, geen verwarming
Dat soort dingen ja, die mensen moet je gewoon ter plekke overhoop knallen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan op de sportschool een uur fietsen/spinnen/hardlopen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |