Dat inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na jarenlang de andere kant op overdrijven kan dit ook geen kwaad.
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Die weten ook wel dat 90% na 2 maanden niet meer op komt dagen. Kaching!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bij de sportschool hier kun je alleen een abonnement voor een heel jaar afsluiten
Ja, in het centrum, dat deed ik vroeger omdat het studententarief 3,50 per les wasquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Prepaid sportschool, zoiets moet er toch zijn? gewoon naar binnen, dokken en sporten..
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Serieus?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* littledrummergirl schopt heel hard tegen het installatiebedrijf wat de cv moet repareren
ze komen verdomme morgen pasheb al sinds nieuwjaarsdag geen warm water klootzakken!
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook gruwelijk saai.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn dan ook echt uitzuigers, je zit altijd aan zoiets vast. En de meeste mensen komen na 3 keer niet meer..
Voedzaam ende gezond!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, vind ik nu een dennennaald in de puree?
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bummer. Maar binnen 2 werkdagen geholpen worden is niet slecht, zo kan je het ook zien.
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
trust me, ive triedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je niet beter tegen de CV schoppen?
Misschien doet ie het dan weer.
Staat vast wel iets in de kleine lettertjes over overmacht ed.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
Da's netjesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Oh, ik vond FitForFree al duurquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier voor minimaal 3 maanden, maar heel duur zijn ze niet: ¤25,78 per maand.
Heb je dat zwart op wit?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de woningbouw garandeerd officieel binnen 24 uurtenzij hun kantoor dicht is met de feestdagen
suckers
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je dat zwart op wit?Dan zou ik compensatie eisen.
grote mond op zetten, bereik je zoveel mee, tegenwoordig, als ik bel, komen ze meteenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
suckers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |