Met de juridische aspecten zou ik je eventueel nog kunnen helpen, mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel lieverd, maar het is zo uitzichtloos allemaal.
Oeh, da's zo'n hele dure speciale ring?!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring kan af gelukkig.Hij brandt trouwens wel, iedere keer dat ik naar andere vrouwen kijk.
'One ring to rule them all'quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring kan af gelukkig.Hij brandt trouwens wel, iedere keer dat ik naar andere vrouwen kijk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de juridische aspecten zou ik je eventueel nog kunnen helpen, mocht dat nodig zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)wde_man__.html?p=2,2quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, da's zo'n hele dure speciale ring?!
Wacht maar tot je de mijne leert kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gevallen voor een getrouwde man, dus voor nu zeg ik nog nee
Ja je moet jezelf toch wat wijs maken hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.Nou ja, ik hou mijzelf maar voor dat dat ook wat zegt over haar keus voor mij.
Dat zou wel wat voor mij zijn.quote:
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duur was 'ie wel ja. Vrouwen met dure smaak.Nou ja, ik hou mijzelf maar voor dat dat ook wat zegt over haar keus voor mij.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'
Please do. Ik heb sowieso goede contacten in de juridische wereld, iets nazoeken/vragen is geen enkel probleem.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks, will keep that in mind.
Want jij vond het zoooooooooooo'n lelijke ring hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
Het gezegde is toch 'al draagt een aap een gouden ring...'
Eerder DMTA.quote:
Als je geld hebt maakt dat natuurlijk geen flikker uitquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.
Maar die andere ring...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ring droeg ik nog niet toen ik haar leerde kennen smartass.
Jij gruwelt van geel goud.quote:
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de mijne leert kennen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?
Ni!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw man zegt alleen maar Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |