Kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben m'n Enschedees-Nederlands woordenboek kwijt. Wat zijn kleddertjes?
Daar heb jij toch niets mee te maken? Gewoon neuken en niet om te trouwen ofzo hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet echt geen getrouwde manVaak hebben die kleddertjes.
Ooooh, alleen voor het neuken! Nee, dan boeit het weinig.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb jij toch niets mee te maken? Gewoon neuken en niet om te trouwen ofzo he
Want dan gaat hij toch alleen maar weer met een ander neuken.
Daar heb jij toch geen last van als je vreemd gaat met een getrouwde man?quote:
Jij bent Twents, dus ik vind het Twents.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
Kinderen
Overigens is kleddertjes niet iets Twents, maar meer mijn woordje
Ik dacht dat het uiteindelijk om een relatie zou gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van als je vreemd gaat met een getrouwde man?
Ik vraag standaard iedere keer een nieuwe aanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 3 januari 2011 18:39:12
Daar gaan we weer
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, alleen voor het neuken! Nee, dan boeit het weinig.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 3 januari 2011 18:39:12
Daar gaan we weer
Ik ben nog nooit gevallen voor een getrouwde man, dus voor nu zeg ik nog neequote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar los daarvan. Vind jij getrouwde mannen niet aantrekkelijker?
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom zouden die aantrekkelijker zijn? (het willen wat je niet kan krijgen??)
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.
En dan zou de ring om zijn vinger me wel dusdanig afschrikken dat ik afstand houd... iig tot hij weer vrijgezel is.
Homewreckers
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt, ik ontplof bijna van de stress, hoe lang ik dit nog trek allemaal weet ik niet.
als je je ei kwijt wilt ik sta er in ieder geval voor open, ben een prima "luisteraarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt, ik ontplof bijna van de stress, hoe lang ik dit nog trek allemaal weet ik niet.
quote:
Misschien kan ik meedenken... En je ei kwijt mag je sowieso altijd. Echt altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet ik wel lieverd, maar het is zo uitzichtloos allemaal.
Die ring kan af gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
Idd. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken dat een getrouwde man aantrekkelijker is.
En dan zou de ring om zijn vinger me wel dusdanig afschrikken dat ik afstand houd... iig tot hij weer vrijgezel is.
Homewreckers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |