Dan moet je niet klagen dat er nu een naald in je puree zitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik moest die aardappels toch prakken?
Ik ook. Daar hebben ze storingsdiensten voor uitgevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dan was ik nieuwjaarsdag al gaan flippen
Ja, dat is die van een jaar die ik bedoeldequote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ik vond FitForFree al duurhttp://www.fitforfree.nl/nl/over-f4f/
Jaquote:
Lifequote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nu Earth en Oceans. Nu Great Migrations en die andere nog
Nee, nog een andere... iets met zwermen. Life moet ik inderdaad ook nog.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook. Daar hebben ze storingsdiensten voor uitgevonden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen dat er nu een naald in je puree zit
Ja, inderdaad. Ik had ze zeker wel duidelijk gemaakt dat ze heel snel moesten komen om die ketel te maken. Wat een prutsers.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die was gister te druk, de gewone monteur had vandaag zn telefoon op t antwoordapparaat en de collega die me moest bellen vertikte het... en het was te veel werk voor n half uurtje in de avond dus dan maar morgen
godver ik moet minder meegaand worden
Je bent vast de enige.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef RealZeus het volgende:
Ja, inderdaad. Ik had ze zeker wel duidelijk gemaakt dat ze heel snel moesten komen om die ketel te maken. Wat een prutsers.
Dat capaciteitsprobleem is hun probleem en niet het mijne. Maken die handel.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast de enige.Want meer dan de helft van de bellers naar zo'n storingsdienst gaat voor de lol in het midden van de winter zonder verwarming en warm water thuis zitten. Die zullen dus echt niet gaan zeggen dat het bij hun snel moet enzo.
Natuurlijk, want degene die de telefoon aanneemt is doorgaans dezelfde persoon als die de verantwoordelijkheid heeft om voldoende capaciteit te regelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef RealZeus het volgende:
Dat capaciteitsprobleem is hun probleem en niet het mijne. Maken die handel.
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, want degene die de telefoon aanneemt is doorgaans dezelfde persoon als die de verantwoordelijkheid heeft om voldoende capaciteit te regelen.
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.
jezus christus verdient geen hoofdletters. Dat was niet per ongeluk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, sinds wanneer wordt Jezus Christus niet meer in hoofdletters geschreven? Nieuwe spelling anno 2011?
Dat ontken ik ook niet. Desondanks blijf ik erbij dat degene die die telefoon zou moeten beantwoorden of uiteindelijk bij je thuiskomt, niet degene is die de bedrijfsvoering regelt. Daar kun je dus wel hoog van de toren gaan blazen, maar die mensen doen ook alleen maar hun werk. En die zullen ongetwijfeld meer dan genoeg blaaskaken aan de lijn krijgen die duidelijk maken dat ze heel snel moeten komen...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef RealZeus het volgende:
Nou, als ik zie wat LDG vertelde hebben ze behoorlijk gefaald: onbereikbare monteur, niet terug gebeld worden.
Maar ze hebben gisteren toch beloofd de cv te maken? Als het nu hartje zomer is...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaar
dan maar n dikke trui en n dekentje om me heen
Begrip!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Desondanks blijf ik erbij dat degene die die telefoon zou moeten beantwoorden of uiteindelijk bij je thuiskomt, niet degene is die de bedrijfsvoering regelt. Daar kun je dus wel hoog van de toren gaan blazen, maar die mensen doen ook alleen maar hun werk. En die zullen ongetwijfeld meer dan genoeg blaaskaken aan de lijn krijgen die duidelijk maken dat ze heel snel moeten komen...
Nee, ze kunnen inderdaad niet heksen, maar als ze al niet de moeite nemen om terug te bellen, dan blijft er ook weinig tijd over om die ketel te maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja ach, die mensen kunnen niet heksen ofzo... als t niet kan kan t gewoon niet, klaar
Ow? Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |