ik ben soms best n vriendelijk mensquote:
Dat soort mensen heb ik bij mijn vorige baan heel vaak aan de lijn gehadquote:
Dat geloof ik onmiddellijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben soms best n vriendelijk mens
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Dat soort mensen heb ik bij mijn vorige baan heel vaak aan de lijn gehad
Ik heb klanten wel eens gevraagd wat voor nut ze erin zien dat ze mij afblaffen. Maar daar kwam nooit een antwoord opquote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?
Oh, begrijp me niet verkeerd, als zo'n bedrijf het echt druk heeft snap ik dat heus wel. Maar als er mensen niet bereikbaar zijn of niet terug bellen wordt mijn begrip wel ietsje minder. En ik zit niet scheldend en vloekend aan de telefoon, maar ik maak wel duidelijk dat ik het niet met de gang van zaken eens ben. Maar dat kan ook op een nette manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan RZ es uitleggen wat zo'n iemand nou bezielt?
Alsof ze tijd hebben voor zo'n discussie hebben met een belmiep als ze in doodsnood verkeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb klanten wel eens gevraagd wat voor nut ze erin zien dat ze mij afblaffen. Maar daar kwam nooit een antwoord op
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, als zo'n bedrijf het echt druk heeft snap ik dat heus wel. Maar als er mensen niet bereikbaar zijn of niet terug bellen wordt mijn begrip wel ietsje minder. En ik zit niet scheldend en vloekend aan de telefoon, maar ik maak wel duidelijk dat ik het niet met de gang van zaken eens ben. Maar dat kan ook op een nette manier.
Ik heb mensen altijd keurig geholpenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ze tijd hebben voor zo'n discussie hebben met een belmiep als ze in doodsnood verkeren.De kou door zo'n kapotte verwarmingsketel los je echt niet op door een extra trui te dragen hoor.
Antwoorden met "Meneer, hou dit gevoel vast. Door de opwinding krijgt u het vanzelf wel weer warm." mocht zeker niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima. Maar ik heb ook wel eens dikke scheld kanonnades aan de telefoon gehad en dat is echt niet leuk, helemaal als jij de persoon bent die er in de eerste instantie weinig aan kan doen.
Dat zou wel een ontzettend goede repliek zijn als ik daadwerkelijk voor zo'n bedrijf had gewerktquote:Op maandag 3 januari 2011 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Antwoorden met "Meneer, hou dit gevoel vast. Door de opwinding krijgt u het vanzelf wel weer warm." mocht zeker niet?
Goede repliek is helemaal mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
Dat zou wel een ontzettend goede repliek zijn als ik daadwerkelijk voor zo'n bedrijf had gewerkt
Like I do not knowquote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede repliek is helemaal mijn ding.
Mmmm... Eerder vandaag ging het erover dat complimentjes hier vrijwel alleen maar werden uitgedeeld om te kunnen neuken. Als ik complimentjes aan mezelf geef, zou dat betekenen dat ik vooral seks met mijzelf wil?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)wde_man__.html?p=2,2
Goede vraag. Wie weet heeft Kluts ook het antwoord daaropquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Eerder vandaag ging het erover dat complimentjes hier vrijwel alleen maar werden uitgedeeld om te kunnen neuken. Als ik complimentjes aan mezelf geef, zou dat betekenen dat ik vooral seks met mijzelf wil?
Ik hoopte al dat je die niet zou lezen. Wij zitten beiden goed hier in ieder geval.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Kluts is echt een orakel.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Goede vraag. Wie weet heeft Kluts ook het antwoord daarop
Ik moet echt geen getrouwde manquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben m'n Enschedees-Nederlands woordenboek kwijt. Wat zijn kleddertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet echt geen getrouwde manVaak hebben die kleddertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |