Zolang ze dat kunnen betalen hoeft er geen probleem te zijn. In tegenstelling tot het dagelijks gebruiken van alcohol.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zo loopt het wel af met de mensen die niet tijdelijk stoppen.
Berlitz houdt wel van een borreltje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
Ik heb het niet over Korsakov.Decorumverlies komt ook voor bij de ziekte van Alzheimer. Korsakov is maar één aspect. Of wilde je nu doodleuk gaan beweren dat je prima 10 glazen per dag kunt drinken zolang je dat maar niet langer dan 19 jaar doet?
Man, het ontgaat je volledig he?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is vrijheid. Je hebt argumenten nodig voor een wet, want handhaving heeft consequenties.
Het verbod diskwalificeert zichzelf, dus zijn er geen argumenten nodig voor legalisatie.
Kunnen de verbodsgeilerts stoppen met omdraaiing bewijslast?
Dat is een leuk topic voor F&L.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef mlg het volgende:
Vrijheid bestaat niet als de vrije wil niet bestaat.
Nee. Een slechte wet moet je niet handhaven.quote:Denk er nu maar overnieuw over na.
Dagelijks snuiven is niet vol te houden als je het alleen tijdens het uitgaan gebruikt dan kan het nog wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang ze dat kunnen betalen hoeft er geen probleem te zijn. In tegenstelling tot het dagelijks gebruik van alcohol.
En ik had het wel over korsakov.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Korsakov.Decorumverlies komt ook voor bij de ziekte van Alzheimer. [i]for example[/]i. Korsakov is maar één aspect. Of wilde je nu doodleuk gaan beweren dat je prima 10 glazen per dag kunt drinken zolang je dat maar niet langer dan 19 jaar doet?
Een stuk beter dan dagelijks zuipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dagelijks snuiven is niet vol te houden.
Ja ja, je hebt Korsakov.quote:En ik had het wel over korsakov.
Oh, jawel. Het is zelfs minder schadelijk dan dagelijks zuipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Berlitz het volgende:
Dagelijks snuiven is niet vol te houden.
Je had het over Korsakov omdat dat pas optreedt na 20 jaar en alcoholgebruik daarmee redelijk safe zou zijn.quote:En ik had het wel over korsakov.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft er wel eens dagelijks aan de paddo's gezeten?
Die is ie allang vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
Je had het over Korsakov omdat dat pas optreedt na 20 jaar en alcoholgebruik daarmee redelijk safe zou zijn.Andere (neurologische) beschadigingen bestaan niet in jouw wereld?
Ik heb wel eens dagelijks aan de alcohol gezeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Het lijkt wel wat op een gebruiker die afweersystemen en constructies gebruikt om zijn situatie te rechtvaardigen, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die is ie allang vergeten.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb wel eens dagelijks aan de alcohol gezeten.Vooral geen festivals bezoeken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het trieste bestaan van de linkse mens moet wat opgefleurd worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef mlg het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk drugs? En waarom doen mensen er altijd zo stoer over als ze gebruiken?
En mensen die alcohol gebruiken zuipen niet dagelijks coke-junks gebruiken wel dagelijks coke wat zeker niet vol te houden is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, jawel. Het is zelfs minder schadelijk dan dagelijks zuipen.
Die bestaan wel ze komen alleen niet vaak voor en pas na langdurig gebruik.quote:[..]
Je had het over Korsakov omdat dat pas optreedt na 20 jaar en alcoholgebruik daarmee redelijk safe zou zijn.Andere (neurologische) beschadigingen bestaan niet in jouw wereld?
Waarom denk jij dat mensen er altijd zo stoer over doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef mlg het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk drugs? En waarom doen mensen er altijd zo stoer over als ze gebruiken?
Terwijl vooral rechtse mensen aan de coke zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het trieste bestaan van de linkse mens moet wat opgefleurd worden.
[..]
Waarom kijken mensen voetbal? Waarom gaan mensen op vakantie? Waarom gaan mensen uit?quote:
Gevalletje projectie.quote:En waarom doen mensen er altijd zo stoer over als ze gebruiken?
Ik gebruik alleen drugs om erbij te horen, het staat zo stom als je een colaatje neemt als iedereen aan het bier zit.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef mlg het volgende:
Drugs zitten in je hoofd. Je beloningssyteem, je genotscentrum.quote:
Waarom niet?quote:
Maar waarom krijgt jouw lichaam uit zichzelf niet genoeg beloning en genot?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs zitten in je hoofd. Je beloningssyteem, je genotscentrum.
Waarom die van jou niet? Zuurstof-junk. Heb je al eens geprobeert te stoppen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt jouw lichaam uit zichzelf niet genoeg beloning en genot?
En dat uit de mond van een rechtsmensch die alleen maar gelukkig wordt als hij dit jaar nog meer kan graaien dan het vorige..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt jouw lichaam uit zichzelf niet genoeg beloning en genot?
Je trollt. Je vergelijkt appels met peren en ontwijkt de stelling, omdat mensen die alcohol gebruiken niet dagelijks zuipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
En mensen die alcohol gebruiken zuipen niet dagelijks coke-junks gebruiken wel dagelijks coke wat zeker niet vol te houden is.
Stelling staat nog steeds: dagelijks coke snuiven is minder schadelijk dan dagelijks alcohol zuipen.quote:Die bestaan wel ze komen alleen niet vaak voor en pas na langdurig gebruik.
Hoe weet je dat mensen per definitie niet dagelijks zuipen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
En mensen die alcohol gebruiken zuipen niet dagelijks coke-junks gebruiken wel dagelijks coke wat zeker niet vol te houden is.
Nee dat doen ze ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je trollt. Je vergelijkt appels met peren en ontwijkt de stelling, omdat mensen die alcohol gebruiken niet dagelijks zuipen._!
Dagelijks coke gebruik is minder schadelijk dan dagelijks dronken worden.quote:[quote]
[..]
Stelling staat nog steeds: dagelijks coke snuiven is minder schadelijk dan dagelijks alcohol zuipen.
Dit bewijst alleen maar de stelling dat het enige genot in jou leven door drugs word veroorzaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom die van jou niet? Zuurstof-junk. Heb je al eens geprobeert te stoppen?
Wist je dat zuurstof ongezond is? Dat je er aan dood gaat? Dat mensen heel raar gaan doen als ze te weinig krijgen? Dat ze nog raarder gaan doen als ze te veel krijgen?
Observatie.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat mensen per definitie niet dagelijks zuipen?
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een echte alcoholist ontmoet.quote:
Tsja, als de verslavings-gevoelige werking een criterium is, dan kunnen we van alles gaan verbieden (koffie, tabak enz)quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef mlg het volgende:
Maar nogmaals aan alle liberale linksmensen.
Waarom drugs legaliseren, als de vrije wil niet bestaat? Vooral omdat drugs een verslaving gevoelige werking heeft, lijkt me de dit verreweg van een vrije wil, waarvoor er toch net als in het bedrijfsleven, wetgeving moet komen?
Natuurlijk bestaat er enige vorm van vrije wil.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef mlg het volgende:
Waarom drugs legaliseren, als de vrije wil niet bestaat? Vooral omdat drugs een verslaving gevoelige werking heeft, lijkt me de dit verreweg van een vrije wil, waarvoor er toch net als in het bedrijfsleven, wetgeving moet komen?
Misschien wel in ieders leven. Maar sommige mensen doen er niet hypocriet over.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Berlitz het volgende:
Dit bewijst alleen maar de stelling dat het enige genot in jou leven door drugs word veroorzaakt.
Wie zijn 'ze'? Ik weet niet precies waar je hebt gewerkt, maar ontkennen dat er alcoholisten bestaan die dagelijks zuipen is nogal eh.... tja.quote:
Het duurde even.quote:Dagelijks coke gebruik is minder schadelijk dan dagelijks dronken worden.
Dat is nogal subjectief. Vooralsnog is het aantal sterfgevallen waarbij alcohol een rol speelde vele malen hoger dan met cocaïne het geval is.quote:Maar het is allebei niet vol te houden en coke is veel verslavender.
Bij jou ook, dat scheelt.quote:Dit bewijst alleen maar de stelling dat het enige genot in jou leven door drugs word veroorzaakt.
OMDAT IK GOEDKOPE DRUGS WIL EN GEACCEPTEERD WIL WORDEN JAquote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef mlg het volgende:
Die heb ik gezien en die kunnen inderdaad amper nog werken.De meeste alcoholisten verspreiden hun drinken echter over de hele dag waardoor ze niet dronken worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een echte alcoholist ontmoet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef mlg het volgende:
Exactly.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, stoer doen? Ik ken geen een die er stoer overdoet. De meesten die ik ken die gebruiken, houden het juist angstvallig stil omdat ze anders al snel als junks geklassificeerd worden, terwijl ze allemaal een gewoon leven met werk hebben en niet op een labeltje zitten te wachten.
Er moet helemaal geen wetgeving komen. Dat is een keuze. En als je de wereld beter wilt maken moet je geen drugs verbieden. Of dat nou alcohol, sex of gamen is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef mlg het volgende:
En hoeveel % van de gebruikers van drugs die onder de opiumwet vallen kan niet meer werken door zijn gebruik?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Berlitz het volgende:
Die heb ik gezien en die kunnen inderdaad amper nog werken.De meeste alcoholisten verspreiden hun drinken echter over de hele dag waardoor ze niet dronken worden.
Maar hoeveel % van de alcoholgebruikers kan niet meer werken door zijn alcoholisme?
Zeer weinig.
Heel goed zo steken ze anderen niet aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, stoer doen? Ik ken geen een die er stoer overdoet. De meesten die ik ken die gebruiken, houden het juist angstvallig stil omdat ze anders al snel als junks geklassificeerd worden, terwijl ze allemaal een gewoon leven met werk hebben en niet op een labeltje zitten te wachten.
Dat verschild per drug bij heroine vrijwel allemaal niet en bij coke worden ze gewoon gestoord.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En hoeveel % van de gebruikers van drugs die onder de opiumwet vallen kan niet meer werken door zijn gebruik?
Ik gebruik niets meer dan jou.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
OMDAT IK GOEDKOPE DRUGS WIL EN GEACCEPTEERD WIL WORDEN JA
Aangezien alcohol 1 van de gevaarlijkste drugs is zal het met anders-gebruikers dus nog veel beter gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Berlitz het volgende:
Die heb ik gezien en die kunnen inderdaad amper nog werken.De meeste alcoholisten verspreiden hun drinken echter over de hele dag waardoor ze niet dronken worden.
Maar hoeveel % van de alcoholgebruikers kan niet meer werken door zijn alcoholisme?
Zeer weinig.
Gevaarlijk in wat voor opzicht?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien alcohol 1 van de gevaarlijkste drugs is zal het met anders-gebruikers dus nog veel beter gaan.
Cijfers. Dat gebral raakt kant noch wal, en de geloofwaardigheid van je posts is er niet beter op geworden sinds je met allerlei onzin op de proppen komt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat verschild per drug bij heroine vrijwel allemaal niet en bij coke worden ze gewoon gestoord.
Papierversnipperaar wil toch wel aardig laten blijken op een forum dat hij drugs gebruiktquote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gezondheid, verslavingsrisico en maatschappelijke belasting.quote:
Als je verslaafd bent aan drugs ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat er enige vorm van vrije wil.
En dat vind jij stoer? Nou dan ben ik stoer.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Papierversnipperaar wil toch wel aardig laten blijken op een forum dat hij drugs gebruikt
Cijfers dat heroine gebruikers normaal functioneren,heb je die?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cijfers. Dat gebral raakt kant noch wal, en de geloofwaardigheid van je posts is er niet beter op geworden sinds je met allerlei onzin op de proppen komt.
verslavendheidquote:
Den Uyl ontkende hetquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat er enige vorm van vrije wil.
Dus jij beweerd dat iedere dag een shot heroine nemen minder effect heeft dan iedere dag een biertje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezondheid, verslavingsrisico en maatschappelijke belasting.
Jij bent degene die stelt dat mensen die dagelijks alcohol gebruiken een minder groot probleem hebben dan mensen die dagelijks coke snuiven. Heroïne wil ik nog wel inkomen dat dat een groter probleem is.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Cijfers dat heroine gebruikers normaal functioneren,heb je die?
Er is ook een verschil tussen alcohol gebruiken en dronken worden.Coke neem je enkel voor de roes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij bent degene die stelt dat mensen die dagelijks alcohol gebruiken een minder groot probleem hebben dan mensen die dagelijks coke snuiven. Heroïne wil ik nog wel inkomen dat dat een groter probleem is.
Dan is er nog steeds enige vorm van vrije keuze, al is die dan wel beperkter.quote:
Ik ben geen fan van Den Uyl, althans ik weet er te weinig van. Hij is van voor mijn tijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Den Uyl ontkende het
Maar als jij de vrije wil erkent, waarom moeten er dan overheidsinterventies in economische processen plaats vinden, en die de consument en werknemer in bescherming neemt?
Voor de gebruiker zelf zal het effect ergens in het midden liggen. Je hebt meer last van de heroine junk omdat hij niet zoals de alcohol verslaafde voor 5 euro een zootje alcoholistenbier bij de aldi kan aanschaffen. Hij heeft een veel duurdere verslaving als de alcoholist en zal op andere manieren geld moeten krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat iedere dag een shot heroine nemen minder effect heeft dan iedere dag een biertje.
Wil je dan ook een verbod op dronkenschap? Wat is je punt eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen alcohol gebruiken en dronken worden.Coke neem je enkel voor de roes.
Het ligt wel iets genuanceerder, anders zouden alcoholisten net zo goed op water over kunnen stappen. Het werkt door op je dopamine systeem. Vooralsnog is alcohol schadelijker dan coke.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen alcohol gebruiken en dronken worden.Coke neem je enkel voor de roes.
Inderdaad. Dat pleit juist voor legalisatie, omdat dat met coke ook het geval is.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Voor de gebruiker zelf zal het effect ergens in het midden liggen. Je hebt meer last van de heroine junk omdat hij niet zoals de alcohol verslaafde voor 5 euro een zootje alcoholistenbier bij de aldi kan aanschaffen. Hij heeft een veel duurdere verslaving als de alcoholist en zal op andere manieren geld moeten krijgen.
Als de heroinejunk ook zijn shotje kan krijgen voor 5 euro hebben we van een heroine junk aannemelijk minder last als van een alcoholist.
Dus je beweerd dat iedere een biertje schadelijker is dan iedere dag snuiven?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder, anders zouden alcoholisten net zo goed op water over kunnen stappen. Het werkt door op je dopamine systeem. Vooralsnog is alcohol schadelijker dan coke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |