Die heeft pa vorige maand weer opgehaaldquote:
Vaatwasser eruitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Was doen bij mijn ouders is echt niet meer handig.. baal echt dat ik geen plaats heb voor een wasmachine!
In Amsterdam zitten veel goedkope wasserettes toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Was doen bij mijn ouders is echt niet meer handig.. baal echt dat ik geen plaats heb voor een wasmachine!
yepquote:
Haha, leukquote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Phaidra het volgende:
@coco: Brunssum boks! Mijn moeder komt er vandaan en ik heb in mijn jeugd heel veel fijne zomervakanties doorgebracht bij mijn opa en oma.
Ik ben ook wel gericht op carriere, maar ik geloof dat het bij mij bij hard werken gaat blijven, en niet het geldquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook zo'n carričrevrouw, die zich 3 slagen in de rondte werkt met alle bijbehorende hoofdpijnok en ook wel het geld
Maar ik ga dit voorjaar een cursus doen waarmee ik als het meezit in het najaar mijn eigen bedrijfje wil starten. Ik wil het in het begin naast mijn werk doen en dan zien we of het echt gaat lopen
Het begint met ambitie ofzo
Kan zelfs gratisss was komen doen bij mij op het complex. Moet ze wel de halve stad door en 2 uur wachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In Amsterdam zitten veel goedkope wasserettes toch?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar nu zit ik wel weer te janken.
nou en, je bent gewoon goed voor jezelf opgekomen..quote:
we lijken op elkaarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach, ik weeg nog bijna even veel als toen ik hier aan kwam kakken3 kilo minder misschien
Ik sport en eet nu wel beter dan toen ik hier net kwam![]()
Oh en ik wil:
- kunstzinnige shizzle doen
- schrijven
- een kick-ass postkoloniale literatuur miep worden![]()
- genoeg centjes verdienen om relaxed te leven en op vakantie te kunnen![]()
- gezond zijn en blij doorgaan met sporten en nog een kilo of 5 eraf
Mijn voornaamste problemen:
- ik ben lui![]()
- en ietwat onzeker of realistisch, hangt er vanaf hoe je het bekijkt![]()
- ik stel uit.
Heb ik ook weer even zelf-analyse gedaan
Shit, gesnapt!quote:
Dan ben jij mijn culinaire blonde kloonquote:
Het waren ook allebei 'nerds' toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn culinaire blonde kloon![]()
En Rene en Maarten zijn eigenlijk ook één en hetzelfde persoon! *Sherlock petje*
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).quote:
Ik zei gisteravond idd tegen Nachtwacht dat ik het maar saai vond. Allemaal van die nette, welopgevoede boeren zonder complexen, dan gebeurt er niks. Maar de preview suggereert dat het volgende week wel interessanter wordt! (Susan van Richard die opmerkte dat de dynamiek in de groep veranderde toen Annemiek kwam (wat ik me kan voorstellen, want Annemiek is een heel erg aanwezig type denk ik) en Anita van Frank die ergens om moest lachen en Berber die toen sneerde: "Als je het zelf maar grappig vindt hč?")quote:Ik vond Boer zoekt Vrouw gisteren trouwens een beetje tegenvallen
My thoughts exactly. Als ze al weten dat je niet naar de verjaardag kan komen, vinden zij het misschien ook vervelend om jou 'lastig te vallen' met iets waarbij je waarschijnlijk weer moet afzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Perruche het volgende:
Mo, misschien weten je ouders dat je het vervelend vind om nee te moeten zeggen en hebben ze je daarom niet gebeld? Kan me niet voorstellen dat je niet welkom was geweest
Als je het niet tegen ze zegt, zullen ze er nooit achter komen dat je deze manier van doen niet leuk vindt. Wat is er mis met het gewoon bij ze aangeven?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
't gaat me meer om 't idee dat ze me niet meegevraagd hebben áls het al langer bekend was dat ze zouden gaan Wokken... en als ze van plan waren dat gisteren te vragen, dán was dat ook wat laat ivm planning enzo..maargoed.. hč? Ik ga zo maar aan de slag ...
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zondequote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
beetje weinig Swiet, en in Chinese tomatensoep zit vooral veel suiker![]()
Van mij mag je. Verwijder mijn posts erover maar. Maar als je wil dat dit niet nog een keer gebeurd (omdat je het duidelijk niet leuk vindt), kan je er beter wat van zeggen. En dat bedoel ik niet belerend ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
slechte dingen weggooien is niet zonde...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zonde
Nouja ik bedoelde meer van: het kán dat het niet zo is als je denkt, dus uitgaan van het beste!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
Goede recepten! Maar mascarpone vind ik persoonlijk een beetje te vadsig voor tijdens de goede voornemensquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).
Volgende keer zal ik een boterham eten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
slechte dingen weggooien is niet zonde...
Ligt eraan wat je wensen zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef V1z0R het volgende:
Maria, punt 4 willen we volgens mij allemaal! Alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan...
Daarnaast gaat het moeilijk samen met punten 1t/m3 (doorgaans)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Ciske- het volgende:
Klagen bij docenten werkt niet, want daar "moet je onderling uit kunnen komen". Maar owee als je verslag 3 regels langer was dan in de criteria stond, dan was dat ineens een onoverkomelijk probleem...![]()
QFT!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..![]()
Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn enige goede voornemen dit jaar is overigens om niet weer zo in te storten als vorig jaar. En daarom ga ik nu de schoolspullen aan de kant gooien en een stuk wandelen. En alle mailende ouders kunnen de pot op.
Het zou wat zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.
Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeldquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het zou wat zijn! Dat je 20 bent, studeert, en je ouders nog voor jou gaan klagen. Mijn man heeft soms stagiairs van in de 20 waarbij dat nog gebeurt
genant toch?
Sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..![]()
:p
ja, dát dus.. onzin..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik had bij het horen van 'Kerstvakantie was zo vermoeiend', opgehangen! Zeiden ze het recht in m'n gezicht, konden ze nog een trap na krijgen ook!!!
Oh. My. God.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeldWant hun arme kind had het zo zwaar
Ha! Prinsjesgeneratie, zul je bedoelen :pquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh. My. God.
De prinsesjesgeneratie
ik heb gewoon keihard gewerkt/ziek geweest en ben nu ook moe, misschien moet ik René even laten bellenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar ze zijn naar Dubai geweest! En Argentinië! En Brazilië! En Australië! Daar moeten ze toch op z'n minst wel een paar weken van bijkomen hoor.
Ik gok dat dit ook wel iets te maken heeft met de regio waarin ik lesgeef.
Vanaf 6 euro zonder drogen vind ik best prijzig?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In Amsterdam zitten veel goedkope wasserettes toch?
Ainsley's Snel en Slankquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef.
Alles van Karin Luijten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef.
Oh die had ik gezien ja! en Mo ook bedankt!quote:
Zoiets heb ik ook voor mn verjaardag gekregen 'het nieuwe kookboek'. Daar heb ik met kerst met recepten voor stoofperen, aardappelkroketten en mayonaise gehaald. Maar dat is heel veel basis en ik wil ook wat bijzonderdere gerechten gaan makenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een Margriet basiskookboek gekregen voor Sinterklaas, best handig.Daar staat bijv. in hoe lang je bepaalde groentes moet koken, en hoe je allerlei sauzen maakt.
google op faithy + hardlopenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht wil weer gaan beginnen met hardlopen, met Evy dit keer. Weet iemand waar ik Evy vandaan kan halen?
Oh, het is wel een milf-paradijs hier zeg. Al die moeders die hun kinderen komen ophalen hier (kdv)
Het is meer tijdgebrek en gespeeld dat ik het niet bij ouders doe.. dus dat schiet dan niet op helaas..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gericht op carriere, maar ik geloof dat het bij mij bij hard werken gaat blijven, en niet het geld.
[..]
Kan zelfs gratisss was komen doen bij mij op het complex. Moet ze wel de halve stad door en 2 uur wachten.
wow ik ben net klaar met lunchen en jij hebt je avondeten al opquote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn risotto is weer op. Beetje te vroeg begonnen, want in mijn hoofd duurt het ontzettend lang om risotto klaar te maken. En het lijkt altijd maar zo weinig op je bord, maar het vult enorm
.
ik vaak pas tussen 19:30 en 20:30quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet vandaag pas ergens rond 7 uur weer gok ik zo!
Ik heb meestal gewoon rijsthoeveelheden, en wij eten zo'n 175 gram rijst (ongekookt) met 2 personenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: bruin pistoletje met coburger ham
T: 7 chocoladepepernoten
L: snee brood met twee grote gekookte eieren
T: wortels
D: risotto met mascarpone (ik wil hem nou ook wel es proberen!)
S: Zumba?
T: vla met aardbeien
Hoeveel risotto moet je maken voor 2 personen? *nooblette*
het geeft wel echt de frisse smaak eraan, maar het kán zonder.. wellicht met wat citroensap vervangenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Mo!![]()
En ik ben de limoen vergetenHoe erg is dat in dit geval?
Hmh. Anders draai ik vandaag en morgen om. Dan eet ik vandaag andijvie stamp, ook lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het geeft wel echt de frisse smaak eraan, maar het kán zonder.. wellicht met wat citroensap vervangen
Naar de appie geweest?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmh. Anders draai ik vandaag en morgen om. Dan eet ik vandaag andijvie stamp, ook lekker
Is dat te doen denk je, voor iemand die eigenlijk niet kan koken? Zijn de hoeveelheden dan niet in oz en cups etc?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Blurred86 het volgende:
als ik voor 7 uur eet is het vroeg
Chico: snel en slank heb ik hier in de kast staan (wel de engelse) en het is niet helemaal mijn ding, dus als je hem van me over wilt nemen dan kan dat!
Vast wel, maar ik heb nog fruitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wow ik ben net klaar met lunchen en jij hebt je avondeten al opkrijg je niet heel erg honger later op de avond als je zo vroeg al eet?
uhm, dat weet ik eerlijk gezegd niet uit mijn hoofd, zal straks wel even kijken als ik thuis ben!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naar de appie geweest?(andijvie in de bonus)
[..]
Is dat te doen denk je, voor iemand die eigenlijk niet kan koken? Zijn de hoeveelheden dan niet in oz en cups etc?
yup!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij zijn de boeken van Ainsley ook in het Engels gewoon met grammen en zo.
Ik ga het deze week ook maken denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, andijvie uit de bonus! Dus 1 dag andijvie stamp en 1 dag iets anders met andijvie waar ik nog inspiratie voor op moet doen
Lief van je en waardeer dat je mee wilt denken. Ik zit echt met de situatie in m'n maag. It could get nasty.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Ik heb geen PM gehad de 1e keer, maar ik zou op zich wel willen weten wat er speelt. Als je wil tenminste.
Sterkte anyway.
Kook Ook is ook een fijne. Basiskookboek zoals het Margrietkookboekquote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef Chicolate het volgende:
Op mijn mogelijkhedenlijstje voor kookboeken staan nu:
Snel en Slank - Ainsley Harriott (maar die is niet nieuw meer te krijgen op bol) - ?
Koken met karin zonder pakjes en zakjes - Karin Luiten - 17
Home made - Yvette van Boven - 35
En ook nog een dik toetjesboek gevonden.
Ja werkgevers zijn maar stom eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Merel het volgende:
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig XM.. Dus als je het kwijt wilt staan mijn PM ook open![]()
Wat balen van al die werk-troubles hier
Dat kookboek heb ik en ik ben er erg blij mee!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Edit: ooooh karin heeft een anti-pakjes kookboek. Mét foto's! (hou ik van, foto's van de gerechten zodat je weet hoe het eruit hoort te zien).
Hmmmquote:Op maandag 3 januari 2011 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kookboek heb ik en ik ben er erg blij mee!![]()
Je moet alleen geen budgetkok zijn
Het zijn niet allemaal prijzige gerechten en je kunt natuurlijk ook de duurdere vis- en vleessoorten in de bonus/reclame kopen. Daarnaast is het wel handig om bepaalde kruiden en dergelijke op voorraad te hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm. Dat ben ik dus wel.
Komende week brood- en/of cakevorm kopen en dan ga ik gehaktbrood maken.
Ja dat is waar. Maar ik ken mij, ik zou er dan wel minder vaak iets uit maken dan wanneer de ingredienten budget-proof zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal prijzige gerechten en je kunt natuurlijk ook de duurdere vis- en vleessoorten in de bonus/reclame kopen. Daarnaast is het wel handig om bepaalde kruiden en dergelijke op voorraad te hebben.
Gehaktbrood.. ik heb het nog nooit gehad en ik vind het ook altijd zo smerig klinken!
http://www.evelienkooktlekker.be/#post66quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gehaktbrood.. ik heb het nog nooit gehad en ik vind het ook altijd zo smerig klinken!
Ja,heerlijk, hij was nog beter gelukt dan verwachtquote:
Ik maak meestal deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=223286&rq=gehaktbroodquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
http://www.evelienkooktlekker.be/#post66
![]()
Ja zeer! Ik vind mezelf best goed in mijn werk, maar ik weet echt niet of ik er aan toe ben leiding te geven aan 50 mensen in het veld (detachering). Er is nog 1 andere kandidaat, dus er zijn kansen. Heb je tips?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef progje het volgende:
Oeh spannend Anna! En er geweldig uitzien is alvast een goede start
Wat 't Indiaantje zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je voudrais du PM, s'il vous plaît?
XM
Het is wel heel belangrijk om zeker te weten of je deze functie echt wilt hebben. Als je het sollicitatiegesprek in gaat met twijfel heb je kans dat je dit uitstraalt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja zeer! Ik vind mezelf best goed in mijn werk, maar ik weet echt niet of ik er aan toe ben leiding te geven aan 50 mensen in het veld (detachering). Er is nog 1 andere kandidaat, dus er zijn kansen. Heb je tips?
en chico: het kookboek is idd in grammen én in oz etc. laat maar weten als je er interesse in hebt!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Perruche het volgende:
XM ik ben wel nieuwsgierig maar als je niet wilt hoeft t niet![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
PF, wat doe je ook alweer door de week aan sport?
Denk je een beetje aan jezelf??
XM, weet niet, wel dat ik je een superlieve en toffe vrouw vind, hoop dat er snel een oplossing komt!
ML'tje, hoi ! Dat had ik nog helemaal niet gezegd
Had je al verteld hoe en wat je wil gaan doen met je slankheid?
jawel hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht meteen: andijvie. Maar dat zal wel niet
.
Dat wordt leuk, als ik uit een engels boek ga kokenquote:
went snel genoegquote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wordt leuk, als ik uit een engels boek ga koken. Moet ieder ingredient door de vertaalmachine gaan halen.
^^quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Ik heb geen PM gehad de 1e keer, maar ik zou op zich wel willen weten wat er speelt. Als je wil tenminste.
Sterkte anyway.
you live you learn. Ik snap dat je je gebrand hebt, maar niet iedere werkgever is er op uit om je te naaienquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ja werkgevers zijn maar stom, eigenlijk.
[..]
Ja werkgevers zijn maar stom eigenlijk.
Ik realiseer me nu pas hoe naīef ik ben geweest nu ik steeds lees wat voor smerige spelletjes werkgevers kunnen spelen.
Red peppers kende ik dan toevallig wel al. Maar klinkt pijnlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, als je risotto wilt maken met red peppers, zoek dan toch even van te voren voor de zekerheid op of peppers wel écht Spaanse pepers zijn. En niet toevallig paprika's...
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, als je risotto wilt maken met red peppers, zoek dan toch even van te voren voor de zekerheid op of peppers wel écht Spaanse pepers zijn. En niet toevallig paprika's...
Nee, gewoon even aan mij vragen, want met mijn intuītie zit het wel goed blijkbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wordt leuk, als ik uit een engels boek ga koken. Moet ieder ingredient door de vertaalmachine gaan halen.
Doet me denken aan:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zķ verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Waar moeten we het van kennen? Echt nooit gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zķ verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Antony.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Wintergasten met Antony Hegarty. Had tot voor vanavond nooit van hem gehoord, maar wat komt die sympathiek over.
quote:Devils tempt, torment and poo puritans..
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
en uit mijn aantekeningen 17e eeuwse britse literatuur:
[..]
Weet het, maar ik heb de afgelopen dagen het vijfdubbele op en ik krijg op het moment geen hap meer door m'n keel.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
dat is écht écht écht écht écht veel te weinig XM...
Jaaahh!! te druk op werk gehad om te mailen, en ben pas net thuis, maar thanks!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben wel nieuwsgierig XM
Cali, is mijn mail nog een beetje goed aangekomen??
Kookboeken, die download ik
Heb wel een paar hele oude basiskookboeken, fijne recepten staan daar in
Ik weet zeker dat ze dat daar al duizend miljoen keer hebben gezien, emotionele mensen. het zijn namelijk alleen maar mensen met wie of bij wie er iets niet goed gaat, en dan reageer je nu eenmaal sneller emotioneel.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar nu zit ik wel weer te janken.
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest zķ hard lachen, tranen
maar weet niet of iemand 'm hier ook snapt.. Maria?
dat soort dingen kun je op het farmacotherapeutisch kompas opzoeken. google maar eens. staan bijsluiters etc op!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
Ben zo blij dat die vreetdagen voorbij zijn!![]()
Lijst:
O: boterham filet a, halfvolle melk
L: chinese tomatensoep met kip
D: rijst, kip tandoori, rauwkost, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
Weet iemand hier hoeveel diclofenac je per dag mag hebben?
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?
oww, wat is ie cute!!!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenofzo
quote:
En ik maar denken dat t een pup was!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
Haha. Nou hij wordt wel íets groter maar niet enorm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En ik maar denken dat t een pup was!
Keischattig!
Inderdaad *veegt kwijl van scherm*quote:
Oh ik dacht dat er Pixie stondquote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hier is 't rustig en m'n collega maakt tikgeluiden naast me en daar kan ik écht niet tegen (tenzij het tikgeluiden van mezelf zijn) erg hč?
oh, en ze zitten hier plat Groesbeeks te ouwehoeren en ik versta d'r weinig van!
Hehe, ik had dus een collega die echt op de toetsen ramde. Bonk, bonk, bonk. Dat was pas irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ze tikt ook echt héél vervelend, vind ik, al denk ik dat er weinig mensen zijn die onderscheid maken tussen verschillende soorten van tikken, maar ik viind 't echt bloed onder de nagels vandaan irritant
Witlof is french endive tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:45 schreef conleche het volgende:
Endive is witlof.
Boem en Pixel zijn heul cute!!![]()
XM: break a leg!!
Zo, nu nog een half uurtje suffen, voor ik er uit moet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, wacht!
Euh...
volgens mij kán het wel, ligt er net aan wat je lekker vindt zeg maar.. gewoon proberen![]()
Pineapple!quote:
Das mijn papaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
op 't motorforum in een topic waar ik post zit iemand die heet Viking64!
quote:
om me er ook maar even mee te bemoeien: volgens mij wordt het woord endive voornamelijk voor witlof gebruikt, en dan curly endive voor die op je bovenste plaatje. Andijvie zoals wij het kennen heet dan weer escarole, maar volgens mij wordt dat niet echt gegeten in de UK.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
http://www.yourdictionary.com/endive Op deze site wordt het duidelijk.(er)
Het is ook niet echt andijvie zoals wij het kennen en wordt ook niet als zodanig gebruikt, meer als salade dus. Endive/frisee:
[ afbeelding ]
onze andijvie:
[ afbeelding ]
God, waar maak ik me ook druk om. Het is groen!
Gewoon alle Nederlandse woorden op z'n Engels uitspreken, dan kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ananas kan ook volgens een of ander Engels woordenboek!
Precies zoals ik Duits spreek dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon alle Nederlandse woorden op z'n Engels uitspreken, dan kom je al een heel eind. Zo makkelijk dat Engels, dat ze er een universitaire studie van gemaakt hebben zeg
.
12 jaar geleden logeerde ik een weekje bij een vriendin in Leeuwarden en toen zei haar zusje dat ze een 'sleevink' wilde. Briljant
.
Jij spreekt Duits door Nederlandse woorden op z'n Engels uit te spreken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Precies zoals ik Duits spreek dus
neeheee! door Nederlandse woorden op zijn Duits uit te spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij spreekt Duits door Nederlandse woorden op z'n Engels uit te spreken?Nu ben ik wel heel benieuwd hoe dát klinkt.
Ohw, bedoel je datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
neeheee! door Nederlandse woorden op zijn Duits uit te spreken natuurlijk
koken met karin...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Goeie samenvattingquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Perruche het volgende:
Ik wil in random order:
• weten waar ik mn carriere in zie en daar werk van maken
• een leuk burgerlijk leven hebben met vriendje met beiden een baan en een leuk klein huisje, liefst in Nederland
• 1 dag per week minder werken
• m'n politieke ambities voortzetten
• weer aan yoga/pilates doen
• meer biologisch eten
• mijn vriendinnen en vrienden vaker zien
• meer tevreden zijn met mezelf
Leuk! Verrassing van vriendje, moet goed zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit Duutserland..
We gan dit weekend wat leuks doen, maar ik weet niet wat en ik ben heel nieuwsgierig...
\quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Verrassing van vriendje, moet goed zijn
Oh! Dat heb ik gemist dan. Nouja, dan hoop ik voor hem dat ie echt iets leuks heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
mag ook wel, hij heeft wat goed te maken! Maar het is fijn om samen te zijn. En nu doe ik pogingen om te werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het leuk wordt Jagar! Zo te horen heeft hij echt iets fout gedaan
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ach, die verassing is natuurlijk niet zo als goedmaker, dat vind ik altijd wat lullig. We hadden gezegd dat we dit weekend wat leuks samen zouden doen, en dat heeft hij nu gepland...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik gemist dan. Nouja, dan hoop ik voor hem dat ie echt iets leuks heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zijn allebei bij hem thuis aan het werk, en nu kunnen we wel zoenen en lunchen en koffie drinken enzo, saampjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |