Oh die had ik gezien ja! en Mo ook bedankt!quote:
Zoiets heb ik ook voor mn verjaardag gekregen 'het nieuwe kookboek'. Daar heb ik met kerst met recepten voor stoofperen, aardappelkroketten en mayonaise gehaald. Maar dat is heel veel basis en ik wil ook wat bijzonderdere gerechten gaan makenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een Margriet basiskookboek gekregen voor Sinterklaas, best handig.Daar staat bijv. in hoe lang je bepaalde groentes moet koken, en hoe je allerlei sauzen maakt.
google op faithy + hardlopenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht wil weer gaan beginnen met hardlopen, met Evy dit keer. Weet iemand waar ik Evy vandaan kan halen?
Oh, het is wel een milf-paradijs hier zeg. Al die moeders die hun kinderen komen ophalen hier (kdv)
Het is meer tijdgebrek en gespeeld dat ik het niet bij ouders doe.. dus dat schiet dan niet op helaas..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gericht op carriere, maar ik geloof dat het bij mij bij hard werken gaat blijven, en niet het geld.
[..]
Kan zelfs gratisss was komen doen bij mij op het complex. Moet ze wel de halve stad door en 2 uur wachten.
wow ik ben net klaar met lunchen en jij hebt je avondeten al opquote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn risotto is weer op. Beetje te vroeg begonnen, want in mijn hoofd duurt het ontzettend lang om risotto klaar te maken. En het lijkt altijd maar zo weinig op je bord, maar het vult enorm
.
ik vaak pas tussen 19:30 en 20:30quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet vandaag pas ergens rond 7 uur weer gok ik zo!
Ik heb meestal gewoon rijsthoeveelheden, en wij eten zo'n 175 gram rijst (ongekookt) met 2 personenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: bruin pistoletje met coburger ham
T: 7 chocoladepepernoten
L: snee brood met twee grote gekookte eieren
T: wortels
D: risotto met mascarpone (ik wil hem nou ook wel es proberen!)
S: Zumba?
T: vla met aardbeien
Hoeveel risotto moet je maken voor 2 personen? *nooblette*
het geeft wel echt de frisse smaak eraan, maar het kán zonder.. wellicht met wat citroensap vervangenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Mo!![]()
En ik ben de limoen vergetenHoe erg is dat in dit geval?
Hmh. Anders draai ik vandaag en morgen om. Dan eet ik vandaag andijvie stamp, ook lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het geeft wel echt de frisse smaak eraan, maar het kán zonder.. wellicht met wat citroensap vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |