Dan ben jij mijn culinaire blonde kloonquote:
Het waren ook allebei 'nerds' toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn culinaire blonde kloon![]()
En Rene en Maarten zijn eigenlijk ook één en hetzelfde persoon! *Sherlock petje*
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).quote:
Ik zei gisteravond idd tegen Nachtwacht dat ik het maar saai vond. Allemaal van die nette, welopgevoede boeren zonder complexen, dan gebeurt er niks. Maar de preview suggereert dat het volgende week wel interessanter wordt! (Susan van Richard die opmerkte dat de dynamiek in de groep veranderde toen Annemiek kwam (wat ik me kan voorstellen, want Annemiek is een heel erg aanwezig type denk ik) en Anita van Frank die ergens om moest lachen en Berber die toen sneerde: "Als je het zelf maar grappig vindt hè?")quote:Ik vond Boer zoekt Vrouw gisteren trouwens een beetje tegenvallen
My thoughts exactly. Als ze al weten dat je niet naar de verjaardag kan komen, vinden zij het misschien ook vervelend om jou 'lastig te vallen' met iets waarbij je waarschijnlijk weer moet afzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Perruche het volgende:
Mo, misschien weten je ouders dat je het vervelend vind om nee te moeten zeggen en hebben ze je daarom niet gebeld? Kan me niet voorstellen dat je niet welkom was geweest
Als je het niet tegen ze zegt, zullen ze er nooit achter komen dat je deze manier van doen niet leuk vindt. Wat is er mis met het gewoon bij ze aangeven?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
't gaat me meer om 't idee dat ze me niet meegevraagd hebben áls het al langer bekend was dat ze zouden gaan Wokken... en als ze van plan waren dat gisteren te vragen, dán was dat ook wat laat ivm planning enzo..maargoed.. hè? Ik ga zo maar aan de slag ...
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zondequote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
beetje weinig Swiet, en in Chinese tomatensoep zit vooral veel suiker![]()
Van mij mag je. Verwijder mijn posts erover maar. Maar als je wil dat dit niet nog een keer gebeurd (omdat je het duidelijk niet leuk vindt), kan je er beter wat van zeggen. En dat bedoel ik niet belerend ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
slechte dingen weggooien is niet zonde...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zonde
Nouja ik bedoelde meer van: het kán dat het niet zo is als je denkt, dus uitgaan van het beste!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
Goede recepten! Maar mascarpone vind ik persoonlijk een beetje te vadsig voor tijdens de goede voornemensquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).
Volgende keer zal ik een boterham eten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
slechte dingen weggooien is niet zonde...
Ligt eraan wat je wensen zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef V1z0R het volgende:
Maria, punt 4 willen we volgens mij allemaal! Alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan...
Daarnaast gaat het moeilijk samen met punten 1t/m3 (doorgaans)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Ciske- het volgende:
Klagen bij docenten werkt niet, want daar "moet je onderling uit kunnen komen". Maar owee als je verslag 3 regels langer was dan in de criteria stond, dan was dat ineens een onoverkomelijk probleem...![]()
QFT!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..![]()
Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn enige goede voornemen dit jaar is overigens om niet weer zo in te storten als vorig jaar. En daarom ga ik nu de schoolspullen aan de kant gooien en een stuk wandelen. En alle mailende ouders kunnen de pot op.
Het zou wat zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.
Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeldquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het zou wat zijn! Dat je 20 bent, studeert, en je ouders nog voor jou gaan klagen. Mijn man heeft soms stagiairs van in de 20 waarbij dat nog gebeurt
genant toch?
Sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor..![]()
:p
ja, dát dus.. onzin..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik had bij het horen van 'Kerstvakantie was zo vermoeiend', opgehangen! Zeiden ze het recht in m'n gezicht, konden ze nog een trap na krijgen ook!!!
Oh. My. God.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeldWant hun arme kind had het zo zwaar
Ha! Prinsjesgeneratie, zul je bedoelen :pquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh. My. God.
De prinsesjesgeneratie
ik heb gewoon keihard gewerkt/ziek geweest en ben nu ook moe, misschien moet ik René even laten bellenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar ze zijn naar Dubai geweest! En Argentinië! En Brazilië! En Australië! Daar moeten ze toch op z'n minst wel een paar weken van bijkomen hoor.
Ik gok dat dit ook wel iets te maken heeft met de regio waarin ik lesgeef.
Vanaf 6 euro zonder drogen vind ik best prijzig?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In Amsterdam zitten veel goedkope wasserettes toch?
Ainsley's Snel en Slankquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef.
Alles van Karin Luijten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |