abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90796892
Ik word zo moe van ouders die mailen of toetsen verplaatst kunnen worden. Nu al drie stuks uit drie klassen. Ja, want de kerstvakantie was zo vermoeiend en kind heeft een jetlag en kind heeft een excursie op woensdag en kan dus dan niet voor donderdag leren, pffff }:| :{w . Ik geef die toetsen toch niet voor niets al wéken vóór de kerstvakantie op?

Zen. Thee. Mandelijntjes.
pi_90796928
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef V1z0R het volgende:

Maria, punt 4 willen we volgens mij allemaal! Alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan...
Daarnaast gaat het moeilijk samen met punten 1t/m3 (doorgaans) :P
Ligt eraan wat je wensen zijn :P

Ik ben volgens mij snel tevreden :) Ons huidige inkomen vind ik meer dan voldoende (al denk ik dat dit voor genoeg mensen niet zo zou zijn, hoor). Manlief & ik doen alles wat we willen en hebben het relaxed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90796991
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Ciske- het volgende:
Klagen bij docenten werkt niet, want daar "moet je onderling uit kunnen komen". Maar owee als je verslag 3 regels langer was dan in de criteria stond, dan was dat ineens een onoverkomelijk probleem... 8)7
....*kuch*.... Niet alle docenten zijn zo hoor.. ;(

:p
pi_90796992
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
QFT!

Mijn enige goede voornemen dit jaar is overigens om niet weer zo in te storten als vorig jaar. En daarom ga ik nu de schoolspullen aan de kant gooien en een stuk wandelen. En alle mailende ouders kunnen de pot op.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 16:04:19 ]
pi_90797086
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn enige goede voornemen dit jaar is overigens om niet weer zo in te storten als vorig jaar. En daarom ga ik nu de schoolspullen aan de kant gooien en een stuk wandelen. En alle mailende ouders kunnen de pot op.
Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.
pi_90797134
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook zwaar irritant. Gelukkig hebben we op het hbo niet zo'n last van ouders van studenten.
Het zou wat zijn :D! Dat je 20 bent, studeert, en je ouders nog voor jou gaan klagen. Mijn man heeft soms stagiairs van in de 20 waarbij dat nog gebeurt :X genant toch?
pi_90797287
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Het zou wat zijn :D! Dat je 20 bent, studeert, en je ouders nog voor jou gaan klagen. Mijn man heeft soms stagiairs van in de 20 waarbij dat nog gebeurt :X genant toch?
Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeld :D Want hun arme kind had het zo zwaar :D
pi_90797302
Ik had bij het horen van 'Kerstvakantie was zo vermoeiend', opgehangen! Zeiden ze het recht in m'n gezicht, konden ze nog een trap na krijgen ook!!! :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:15:33 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90797671
Ik zou ook gewoon niet reageren op die mails. En als die kinderen er dan over beginnen of de ouders beginnen erover op de ouderavond, zou ik ook even duidelijk uitleggen hoe ik ertegenover sta ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_90797753
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:p
Sorry :P Ik heb gewoon de verkeerde school gekozen dus ;(
pi_90797854
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik had bij het horen van 'Kerstvakantie was zo vermoeiend', opgehangen! Zeiden ze het recht in m'n gezicht, konden ze nog een trap na krijgen ook!!! :(
ja, dát dus.. onzin.. :{w
Ja doei.
pi_90797943
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ow, geloof t of niet, maar het komt bij ons ook voor (alleen lang niet zo vaak als bij jullie, denk ik). Heb het zelf nog niet gehad, maar een andere collega van mij is dit blok al 3x door ouders gebeld :D Want hun arme kind had het zo zwaar :D
Oh. My. God.

De prinsesjesgeneratie :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90798170
Beetje laat, maar nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_90798180
Als het te maken heeft met een thuissituatie kan ik het me nog voorstellen, maar je tegen gewoon schoolwerk aan bemoeien :') ;(
Ja doei.
pi_90798329
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh. My. God.

De prinsesjesgeneratie :{
Ha! Prinsjesgeneratie, zul je bedoelen :p
pi_90798332
De kerstvakantie was zo vermoeiend :'). Fijn voor je, moet je maar minder dingen in de vakantie plannen of tevoren al leren. Daar zou ik ook ongenadig over zijn >:).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90798493
:') !!!!

die ouders ook zeg, dat die daarin meegaan... wat erg!!!
pi_90798513
heeft iemand nog een goede tip in een bedrijf waar ik mn geld in kan investeren :P
pi_90798524
Ja maar ze zijn naar Dubai geweest! En Argentinië! En Brazilië! En Australië! Daar moeten ze toch op z'n minst wel een paar weken van bijkomen hoor.

Ik gok dat dit ook wel iets te maken heeft met de regio waarin ik lesgeef :').
pi_90798727
quote:
15s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar ze zijn naar Dubai geweest! En Argentinië! En Brazilië! En Australië! Daar moeten ze toch op z'n minst wel een paar weken van bijkomen hoor.

Ik gok dat dit ook wel iets te maken heeft met de regio waarin ik lesgeef :').
ik heb gewoon keihard gewerkt/ziek geweest en ben nu ook moe, misschien moet ik René even laten bellen :')!
Ja doei.
pi_90798782
quote:
Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

In Amsterdam zitten veel goedkope wasserettes toch?
Vanaf 6 euro zonder drogen vind ik best prijzig?
pi_90798869
Over de zieligheid van de huidige jongere generaties...

M'n ouders zijn nu een paar dagen op vakantie, dus moet ik elke dag even controleren of er belangrijke berichten op voicemail van cafe/snackbar staan.
Gisteren dus even luisteren, hoor je bij een bericht een klein kind (gok zo'n 6-8jr) helemaal pissed-off zijn over het feit dat de snackbar dicht is. Begint hij mij daarbij toch te vloeken en te schelden op z'n moeder, was niet normaal meer! Noemde z'n ma een trut en vloekte met het woord kanker :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90798957
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90798971
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef :P.
Ainsley's Snel en Slank O+
Ja doei.
pi_90799194
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Alles van Karin Luijten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')