Dan ben jij mijn culinaire blonde kloonquote:
Het waren ook allebei 'nerds' toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn culinaire blonde kloon![]()
En Rene en Maarten zijn eigenlijk ook één en hetzelfde persoon! *Sherlock petje*
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).quote:
Ik zei gisteravond idd tegen Nachtwacht dat ik het maar saai vond. Allemaal van die nette, welopgevoede boeren zonder complexen, dan gebeurt er niks. Maar de preview suggereert dat het volgende week wel interessanter wordt! (Susan van Richard die opmerkte dat de dynamiek in de groep veranderde toen Annemiek kwam (wat ik me kan voorstellen, want Annemiek is een heel erg aanwezig type denk ik) en Anita van Frank die ergens om moest lachen en Berber die toen sneerde: "Als je het zelf maar grappig vindt hè?")quote:Ik vond Boer zoekt Vrouw gisteren trouwens een beetje tegenvallen
My thoughts exactly. Als ze al weten dat je niet naar de verjaardag kan komen, vinden zij het misschien ook vervelend om jou 'lastig te vallen' met iets waarbij je waarschijnlijk weer moet afzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Perruche het volgende:
Mo, misschien weten je ouders dat je het vervelend vind om nee te moeten zeggen en hebben ze je daarom niet gebeld? Kan me niet voorstellen dat je niet welkom was geweest
Als je het niet tegen ze zegt, zullen ze er nooit achter komen dat je deze manier van doen niet leuk vindt. Wat is er mis met het gewoon bij ze aangeven?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
't gaat me meer om 't idee dat ze me niet meegevraagd hebben áls het al langer bekend was dat ze zouden gaan Wokken... en als ze van plan waren dat gisteren te vragen, dán was dat ook wat laat ivm planning enzo..maargoed.. hè? Ik ga zo maar aan de slag ...
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zondequote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
beetje weinig Swiet, en in Chinese tomatensoep zit vooral veel suiker![]()
Van mij mag je. Verwijder mijn posts erover maar. Maar als je wil dat dit niet nog een keer gebeurd (omdat je het duidelijk niet leuk vindt), kan je er beter wat van zeggen. En dat bedoel ik niet belerend ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
slechte dingen weggooien is niet zonde...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef Swietje het volgende:
[..]
Weet ik, van de suiker, maar gister gingen we afhaal troep eten en de soep was nog over dus ja.. weggooien is zonde
Nouja ik bedoelde meer van: het kán dat het niet zo is als je denkt, dus uitgaan van het beste!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ok.. 'zeur' dus..
mogen nu alle posts weer leeg?! :x
Goede recepten! Maar mascarpone vind ik persoonlijk een beetje te vadsig voor tijdens de goede voornemensquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Het Grote Risottotopic #2 (die in de OP).
Volgende keer zal ik een boterham eten.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
slechte dingen weggooien is niet zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |