Naar de appie geweest?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmh. Anders draai ik vandaag en morgen om. Dan eet ik vandaag andijvie stamp, ook lekker
Is dat te doen denk je, voor iemand die eigenlijk niet kan koken? Zijn de hoeveelheden dan niet in oz en cups etc?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Blurred86 het volgende:
als ik voor 7 uur eet is het vroeg
Chico: snel en slank heb ik hier in de kast staan (wel de engelse) en het is niet helemaal mijn ding, dus als je hem van me over wilt nemen dan kan dat!
Vast wel, maar ik heb nog fruitquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wow ik ben net klaar met lunchen en jij hebt je avondeten al opkrijg je niet heel erg honger later op de avond als je zo vroeg al eet?
uhm, dat weet ik eerlijk gezegd niet uit mijn hoofd, zal straks wel even kijken als ik thuis ben!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Naar de appie geweest?(andijvie in de bonus)
[..]
Is dat te doen denk je, voor iemand die eigenlijk niet kan koken? Zijn de hoeveelheden dan niet in oz en cups etc?
yup!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij zijn de boeken van Ainsley ook in het Engels gewoon met grammen en zo.
Ik ga het deze week ook maken denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, andijvie uit de bonus! Dus 1 dag andijvie stamp en 1 dag iets anders met andijvie waar ik nog inspiratie voor op moet doen
Lief van je en waardeer dat je mee wilt denken. Ik zit echt met de situatie in m'n maag. It could get nasty.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Ik heb geen PM gehad de 1e keer, maar ik zou op zich wel willen weten wat er speelt. Als je wil tenminste.
Sterkte anyway.
Kook Ook is ook een fijne. Basiskookboek zoals het Margrietkookboekquote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef Chicolate het volgende:
Op mijn mogelijkhedenlijstje voor kookboeken staan nu:
Snel en Slank - Ainsley Harriott (maar die is niet nieuw meer te krijgen op bol) - ?
Koken met karin zonder pakjes en zakjes - Karin Luiten - 17
Home made - Yvette van Boven - 35
En ook nog een dik toetjesboek gevonden.
Ja werkgevers zijn maar stom eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Merel het volgende:
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig XM.. Dus als je het kwijt wilt staan mijn PM ook open![]()
Wat balen van al die werk-troubles hier
Dat kookboek heb ik en ik ben er erg blij mee!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Edit: ooooh karin heeft een anti-pakjes kookboek. Mét foto's! (hou ik van, foto's van de gerechten zodat je weet hoe het eruit hoort te zien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |