Doet me denken aan:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zķ verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Waar moeten we het van kennen? Echt nooit gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zķ verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Antony.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Wintergasten met Antony Hegarty. Had tot voor vanavond nooit van hem gehoord, maar wat komt die sympathiek over.
quote:Devils tempt, torment and poo puritans..
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
en uit mijn aantekeningen 17e eeuwse britse literatuur:
[..]
Weet het, maar ik heb de afgelopen dagen het vijfdubbele op en ik krijg op het moment geen hap meer door m'n keel.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
dat is écht écht écht écht écht veel te weinig XM...
Jaaahh!! te druk op werk gehad om te mailen, en ben pas net thuis, maar thanks!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben wel nieuwsgierig XM
Cali, is mijn mail nog een beetje goed aangekomen??
Kookboeken, die download ik
Heb wel een paar hele oude basiskookboeken, fijne recepten staan daar in
Ik weet zeker dat ze dat daar al duizend miljoen keer hebben gezien, emotionele mensen. het zijn namelijk alleen maar mensen met wie of bij wie er iets niet goed gaat, en dan reageer je nu eenmaal sneller emotioneel.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar nu zit ik wel weer te janken.
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest zķ hard lachen, tranen
maar weet niet of iemand 'm hier ook snapt.. Maria?
dat soort dingen kun je op het farmacotherapeutisch kompas opzoeken. google maar eens. staan bijsluiters etc op!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
Ben zo blij dat die vreetdagen voorbij zijn!![]()
Lijst:
O: boterham filet a, halfvolle melk
L: chinese tomatensoep met kip
D: rijst, kip tandoori, rauwkost, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
Weet iemand hier hoeveel diclofenac je per dag mag hebben?
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?
oww, wat is ie cute!!!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenofzo
quote:
En ik maar denken dat t een pup was!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
Haha. Nou hij wordt wel íets groter maar niet enorm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En ik maar denken dat t een pup was!
Keischattig!
Inderdaad *veegt kwijl van scherm*quote:
Oh ik dacht dat er Pixie stondquote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hier is 't rustig en m'n collega maakt tikgeluiden naast me en daar kan ik écht niet tegen (tenzij het tikgeluiden van mezelf zijn) erg hč?
oh, en ze zitten hier plat Groesbeeks te ouwehoeren en ik versta d'r weinig van!
Hehe, ik had dus een collega die echt op de toetsen ramde. Bonk, bonk, bonk. Dat was pas irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ze tikt ook echt héél vervelend, vind ik, al denk ik dat er weinig mensen zijn die onderscheid maken tussen verschillende soorten van tikken, maar ik viind 't echt bloed onder de nagels vandaan irritant
Witlof is french endive tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:45 schreef conleche het volgende:
Endive is witlof.
Boem en Pixel zijn heul cute!!![]()
XM: break a leg!!
Zo, nu nog een half uurtje suffen, voor ik er uit moet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, wacht!
Euh...
volgens mij kán het wel, ligt er net aan wat je lekker vindt zeg maar.. gewoon proberen![]()
Pineapple!quote:
Das mijn papaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
op 't motorforum in een topic waar ik post zit iemand die heet Viking64!
quote:
om me er ook maar even mee te bemoeien: volgens mij wordt het woord endive voornamelijk voor witlof gebruikt, en dan curly endive voor die op je bovenste plaatje. Andijvie zoals wij het kennen heet dan weer escarole, maar volgens mij wordt dat niet echt gegeten in de UK.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:10 schreef conleche het volgende:
http://www.yourdictionary.com/endive Op deze site wordt het duidelijk.(er)
Het is ook niet echt andijvie zoals wij het kennen en wordt ook niet als zodanig gebruikt, meer als salade dus. Endive/frisee:
[ afbeelding ]
onze andijvie:
[ afbeelding ]
God, waar maak ik me ook druk om. Het is groen!
Gewoon alle Nederlandse woorden op z'n Engels uitspreken, dan kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ananas kan ook volgens een of ander Engels woordenboek!
Precies zoals ik Duits spreek dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon alle Nederlandse woorden op z'n Engels uitspreken, dan kom je al een heel eind. Zo makkelijk dat Engels, dat ze er een universitaire studie van gemaakt hebben zeg
.
12 jaar geleden logeerde ik een weekje bij een vriendin in Leeuwarden en toen zei haar zusje dat ze een 'sleevink' wilde. Briljant
.
Jij spreekt Duits door Nederlandse woorden op z'n Engels uit te spreken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Precies zoals ik Duits spreek dus
neeheee! door Nederlandse woorden op zijn Duits uit te spreken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij spreekt Duits door Nederlandse woorden op z'n Engels uit te spreken?Nu ben ik wel heel benieuwd hoe dát klinkt.
Ohw, bedoel je datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
neeheee! door Nederlandse woorden op zijn Duits uit te spreken natuurlijk
koken met karin...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat is een goed kookboek voor koken from scratch, zonder al te dure ingredienten? Dingen die ik doordeweeks kan koken en waarvoor ik niet meteen aan de rosbief/hertenbiefstuk hoef.
Goeie samenvattingquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Perruche het volgende:
Ik wil in random order:
• weten waar ik mn carriere in zie en daar werk van maken
• een leuk burgerlijk leven hebben met vriendje met beiden een baan en een leuk klein huisje, liefst in Nederland
• 1 dag per week minder werken
• m'n politieke ambities voortzetten
• weer aan yoga/pilates doen
• meer biologisch eten
• mijn vriendinnen en vrienden vaker zien
• meer tevreden zijn met mezelf
Leuk! Verrassing van vriendje, moet goed zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit Duutserland..
We gan dit weekend wat leuks doen, maar ik weet niet wat en ik ben heel nieuwsgierig...
\quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Verrassing van vriendje, moet goed zijn
Oh! Dat heb ik gemist dan. Nouja, dan hoop ik voor hem dat ie echt iets leuks heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
\
mag ook wel, hij heeft wat goed te maken! Maar het is fijn om samen te zijn. En nu doe ik pogingen om te werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het leuk wordt Jagar! Zo te horen heeft hij echt iets fout gedaan
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ach, die verassing is natuurlijk niet zo als goedmaker, dat vind ik altijd wat lullig. We hadden gezegd dat we dit weekend wat leuks samen zouden doen, en dat heeft hij nu gepland...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik gemist dan. Nouja, dan hoop ik voor hem dat ie echt iets leuks heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zijn allebei bij hem thuis aan het werk, en nu kunnen we wel zoenen en lunchen en koffie drinken enzo, saampjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |