Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lastig op het moment, zit behoorlijk in een dipje, vooral door de financiën. Verder gaat het met kleine man nog steeds niet zoals het zou moeten, maar gelukkig gaat het contact met ex een stuk beter, hoewel ik wel een beetje huiverig ben voor hoe lang..
Nou, ja, lat. Hm. Dat dekt de lading niet volledig denk ik maar. . .quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Ik wil geen dochter, ik drink genoeg.
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Zo ik ga niet alles quoten ik zit mobiel
Sneeuwwitje is niet van deze tijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Wat opvallend is, is eigenlijk hoe langzaam het verhaal is.
Dat dat nog kan in deze tijd
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hierquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.
Nu slaat het alleen nergens op. Nou ja, nu heb je tenminste een reden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Laat ik het anders zeggen: Jij bent aan de magere kant van wat ik zo kon zienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ja, lat. Hm. Dat dekt de lading niet volledig denk ik maar. . .
Hm ja.
Ik heb alleen Astrix en Obelix gemist op tv. Die heb ik al een tijd lang niet voorbij zien komen. Terwijl die er ook elk jaar op komtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is niet van deze tijdHeerlijk
1937!
Ik werk er hard voor hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Jij bent aan de magere kant van wat ik zo kon zien
Good enough?
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Zoontjes zijn ook coolquote:
1 keer was ook wel duidelijk stommerdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu slaat het alleen nergens op. Nou ja, nu heb je tenminste een reden.
Ze kwamen me al zo bekend voorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hier
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?quote:
Ik ben ook heel blij dat ik een zoon heb en geen dochterquote:
Dat kan rival niet betalen johquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?
Ja, dat is zo. Maar zittend is het altijd lastig iemand te beoordelen denk ik.quote:
Oh geen idee, ik volg niet alles. Great minds think alike dan maar?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hier
Jij hebt al helemaal niks te kiezen. Jij krijgt een HeatWave. You're doomedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?
Vrouwen!quote:
Klopt, het staat nog in de kinderschoenen he.quote:
Ik dacht tegen Cuequote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef rival het volgende:
[..]
2x tegen jou daar, en dat weet je zelf ook wel
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar zittend is het altijd lastig iemand te beoordelen denk ik.
2 nieuwe overhemden en een vestquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat heb je geshopt?
Krijg ik kadootjes
Mijn laptop en die statusupdates van FOK! gaan niet helemaal samen helaas.quote:
Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Alleen ben ik al zo vaak op mijn bek gegaan he.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal niks te kiezen. Jij krijgt een HeatWave. You're doomed
Ja hoor, was gezellig, ik en m'n broertje winkelen 4 keer sneller dan m'n maquote:
Ik deed het via pm dus je hebt het niet kunnen lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik volg niet alles. Great minds think alike dan maar?
And waste a perfect pair of boobs?quote:
em..gewoon als aardigheidjequote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 nieuwe overhemden en een vest![]()
Kadootjes? Waarvoor?
Doet de zwangerschap dat niet ook al?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
And waste a perfect pair of boobs?
Ik ken je niet, dus argwanend ben ik wel ja.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.
Dat is het voordeel van een virtueel HeatWave babytje krijgen.quote:
Zeer bekend fenomeen, mijn ma is ook als een slak bij winkelen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoor, was gezellig, ik en m'n broertje winkelen 4 keer sneller dan m'n ma
Daar worden ze alleen maar groter van.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 nieuwe overhemden en een vest![]()
Kadootjes? Waarvoor?
Dat heb ik vakerquote:
In dat geval, schiet me maar niet neerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een virtueel HeatWave babytje krijgen.
They'll stay perfect
Jij gunt mij een hernia?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar worden ze alleen maar groter van.
Tijdelijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar worden ze alleen maar groter van.
Jij bent een uitzondering.quote:
tja, dan moet je me maar leren kennen. Dan zal je merken dat ik niet te haten benquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je niet, dus argwanend ben ik wel ja.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel zijn die BMW's toch niet waard?
Mijn nieuwe contract gaat morgen inquote:
Ik gun vooral mijzelf veel kijkplezier.quote:
Jij egoïst, jijquote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun vooral mijzelf veel kijkplezier.
onze eigen lieve grumphy is in DA house!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef YipYip het volgende:
Ik hoef niet te kijken,speel er zelf in mee
Tot op heden nog geen reden ontdekt waarom ik er tijd en moeite in zou moeten steken.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
tja, dan moet je me maar leren kennen. Dan zal je merken dat ik niet te haten ben![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik gaat trouwens eens eten. Tijd voor broodje shoarma
Wat voor een apparaat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
heb er een besteld, en als alles goed loopt komt hij dinsdag binnen![]()
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk tieten. Meer reden nodig?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op heden nog geen reden ontdekt waarom ik er tijd en moeite in zou moeten steken.
em..zoeken dan naar die reden...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot op heden nog geen reden ontdekt waarom ik er tijd en moeite in zou moeten steken.
Ik heb respect voor alles wat de natuur bied.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Kom je 'm wel halen dan? En wat ís een bouqetreeks boekje?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen leuk bouquetreeksboekje voor mij........ nou moe... en waarom... omdat het nu 2011 is en ik wel wat genegenheid verdien
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk tieten. Meer reden nodig?
De bereidheid om ze aan mij te laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft hoogstwaarschijnlijk tieten. Meer reden nodig?
Jij wilt meteen weer zoveelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bereidheid om ze aan mij te laten zien.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bereidheid om ze aan ons te laten zien.
Eetsequote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt niet alsof jij er moeite voor wil doen. Vrouwen die geen moeite voor mij willen doen vind ik niet de moeite waard.quote:
Daar heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
daarvoor is toch echt heel veel meer nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bereidheid om ze aan mij te laten zien.
Ppprffrrrrrrrfft?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet opeens denken aan een motorbotende Ang3l
Hoe dat zoquote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet opeens denken aan een motorbotende Ang3l
Zo hé, met een Carl Zeiss-lens.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
en nokia 6700 (de slide versie). Lekker easy met een goede camera
Ja dat geluidje maakte Doc net in de filmquote:
Bescheidenheid is niet iets waar ik aan doe.quote:
ik doe moeite als de andere partij ook daartoe bereid isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof jij er moeite voor wil doen. Vrouwen die geen moeite voor mij willen doen vind ik niet de moeite waard.
Grumpy is nie liefquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onze eigen lieve grumphy is in DA house!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.quote:
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef cafpow het volgende:
daarvoor is toch echt heel veel meer nodig
Dat weet ik toch, Airquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheidenheid is niet iets waar ik aan doe.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo hé, met een Carl Zeiss-lens.
dan komen we nog ergensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.
Romantische boekjes speciaal voor vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom je 'm wel halen dan? En wat ís een bouqetreeks boekje?
Is de kabouter met zijn rode neus in de dope?quote:
Mooi, ga je tas maar inpakken dan.quote:
Lekker!!quote:
Zal ik 't uitleggen of kan ik dat beter achterwege laten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan mijn vorige..en die lens zegt mij niet zo veel
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Grumpy is nie liefonee STOER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my bad....![]()
Vind je het geen gave tekening?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Watertornado het volgende:
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
De Grimm broertjes hadden een raar gevoel voor humor
Ah, okayquote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Romantische boekjes speciaal voor vrouwen
Waarom? Het komt niet in de film voorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?
Dat kan toch nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde het sprookje nog origineel lezen!
inderdaad, leuk sprookje op die manier.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
Ze was dus ook op de LoveParade.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.quote:
Geilquote:
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duisterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
inderdaad, leuk sprookje op die manier.
Does it really matter?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duister
Yep, daarom zijn er van sommige sprookjes net wat anders. Dezelfde oorsprong, andere afwerking.quote:
quote:
Er werd zonet al een opmerking gemaakt dat het mij toch alleen maar om de tieten gaat. Denk je dan dat ik een bestemming uit kies waar je gehuld moet gaan in meerdere lagen dikke kleding?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef cafpow het volgende:
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebben
dat is nu heeeeeeeeeel geloofwaardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er wel een lusten, alleen wil ik het deze maand even rustig aan doen, en mijn lever ook wat rust gunnenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is nu heeeeeeeeeel geloofwaardigJa. Maar da's wel echt een probleem van mij waar ik soms best wel mee zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Het sprookje van Disney is helemaal hetzelfde als die van Grimm. Alleen is het laatste hoofdstuk weggelatenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn er van sommige sprookjes net wat anders. Dezelfde oorsprong, andere afwerking.
maar, ach je kan niet altijd vertrouwen wat anderen over iemand zeggen tochquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er werd zonet al een opmerking gemaakt dat het mij toch alleen maar om de tieten gaat. Denk je dan dat ik een bestemming uit kies waar je gehuld moet gaan in meerdere lagen dikke kleding?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Maar da's wel echt een probleem van mij waar ik soms best wel mee zit.
Daar zit een achternichtje (ofzo) van kleine man in.quote:
Stoerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zit een achternichtje (ofzo) van kleine man in.
Ware woorden! Daar scoor je punten mee.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
maar, ach je kan niet altijd vertrouwen wat anderen over iemand zeggen toch
En een knuffel voor jou.quote:
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:yay de cv is weer eens dood en kan morgen de woningbouw pas bellen
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t kreng geeft 5 verschillende errorcodes waarbij er in de handleiding allemaal staat dat je de monteur moet bellen. Maar gister was t woningbouwkantoor dicht, vandaag ook.. dus dat kan morgen pas
yay voor koud douchen
Sterkte ermee...lijkt me heel onprettig in koud water douchen nuquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t kreng geeft 5 verschillende errorcodes waarbij er in de handleiding allemaal staat dat je de monteur moet bellen. Maar gister was t woningbouwkantoor dicht, vandaag ook.. dus dat kan morgen pas
yay voor koud douchen
Ik zou gewoon een poging wagen. Even de stekker eruit voor een paar minuten en dan er weer in. Kijken wat het kreng dan doet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is grootquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm waterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Sterkte ermee...lijkt me heel onprettig in koud water douchen nu
Ja kán hier even douchen als je wiltquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
is dit nood danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is groot
Dat dus. Zijn ze toe verplicht toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is groot
Jaquote:
precies, het is niet alleen het douchenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm wateren dan staat ook heel de hal vol water uit de ketel, dus even racen onder de douche door en water koken voor de afwas enzo.. tis wel te doen.. maar tis wel koud in huis
Of iemand heeft per ongeluk een afsluiter open getikt ,of je ketel is lek. Maar goed, dat kan ik niet zien vanaf hier.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm wateren dan staat ook heel de hal vol water uit de ketel, dus even racen onder de douche door en water koken voor de afwas enzo.. tis wel te doen.. maar tis wel koud in huis
Ja,winter zonder verwarming...dan kun je voor nood reparaties terecht.quote:
Lijkt mij wel,ik weet niet beter in ieder geval. Er is altijd een loodgietersbedrijf wat je dan kunt bellen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Zijn ze toe verplicht toch?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op twee hemadagkaarten voor de trein en een cadeautje voor iemand niks gekocht
In de huurpapieren horen alle noodnummers ook te staan toch.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij wel,ik weet niet beter in ieder geval. Er is altijd een loodgietersbedrijf wat je dan kunt bellen.
jaaa..dat las ik. En ik vraag wat ze heeft gegeten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft heerlijk gegeten, dat zegt ze net!
Een gerecht dat heerlijk heet!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
jaaa..dat las ik. En ik vraag wat ze heeft gegeten?
JKquote:
Zelf gemaakte hamburgers, met aardappelkroketjes en slaquote:
Niet wéér dat kind.. Kan d'r bootje niet gewoon gekaapt worden door piraten, en zij hun slaafje gemaakt worden?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Veel donaties voor zeilmeisje Dekker
Wat een onzin
oe..ik krijg er honger vanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
JK![]()
[..]
Zelf gemaakte hamburgers, met aardappelkroketjes en sla
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de huurpapieren horen alle noodnummers ook te staan toch.
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet wéér dat kind.. Kan d'r bootje niet gewoon gekaapt worden door piraten, en zij hun slaafje gemaakt worden?
wat een gedoe.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Veel donaties voor zeilmeisje Dekker
Wat een onzin
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waar
Gewoon kado doen aan die somalische piraten, opgelost slotje!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En eerst al tv contracten verspelen omdat ze veel te veel geld eisenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.
zit er niet ergens een sticker met een nummer op de ketel?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Ik was ze al aan het zoeken, als ik t algemene nummer bel krijg ik alleen tijden te horen waarop ze open zijnprutsbedrijf
Wie gaat haar brengen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon kado doen aan die somalische piraten, opgelost slotje!
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
en weer thuis.
*knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
en weer thuis.
Wat heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachtenquote:
zoontje naar z'n moeder gebracht.quote:
en mischien heeft bedrijf anders nog wat meer info staan op de sitequote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zit er niet ergens een sticker met een nummer op de ketel?
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachten
Die kut gaat alleen niet waar die piraten zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachten
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkastquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waar
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hemaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..
Aaah oke.. Kut is datquote:
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
*proest*quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
Dat noemen ze mensenkennisquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Ik was ze al aan het zoeken, als ik t algemene nummer bel krijg ik alleen tijden te horen waarop ze open zijnprutsbedrijf
Ik weet het ook uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkast
quote:
Die eerste klinkt wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Legend of Ga'Hoole, Despicable Me of Frankie Boyle kijken..
Despicable mequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Frankie Boylequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben n warrige chaoot ik weet
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Despicable me
Al lijkt Legend of Ga'Hoole me ook tof.
Godver, 3 verschillende stemmenquote:
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godver, 3 verschillende stemmen
Ik heb een "live" show van 2008 gedownload..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.
Ik stem voor Despicable me of Legendquote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godver, 3 verschillende stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Liever Samzz dan een Negerin..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil nog een keertje met een negerin batsen, nooit gedaan, maar staat nog zeker op het lijstje.
Hopelijk is L.no weer een keertje beschikbaar
Ik moest heul hard lachen monoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil nog een keertje met een negerin batsen, nooit gedaan, maar staat nog zeker op het lijstje.
Dat heeft mijn man ook altijd geroepenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Hej wat moet, dat moet!quote:
Je wist meteen wat ik bedoeldequote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar die dag niet geneukt!
Hooguit inwendig gekieteld
Het klinkt alsof je moet kiezen tussen twee kwadenquote:
Ohh.. Nee, dat niet hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je moet kiezen tussen twee kwaden
JIJ KIJKT HET OOK!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Die vrouwen bij SBS nu![]()
Leugenachtige geldwolven
Of je belt en vraagt of zij afpsraken hebben met de woningbouwquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
yay huurdersmap gevondenweet nu wat er allemaal wordt betaald door de woningbouw.. heel leuk.. maar nog steeds geen nummer... en ik weet ook niet of ik gewoon remeha ( waar de ketel van is ) kan bellen voor n monteur en dan de rekening naar de woningbouw kan laten sturen..
wacht wel tot ze morgenochtend open zijn denk ik
Dat zijn we toch allemaalquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Die vrouwen bij SBS nu![]()
Leugenachtige geldwolven
Ja ze wilde het geld pas teruggeven als ze de beelden NOG een keer mocht zienquote:
Heul niequote:
quote:
Vrouwen?quote:
Ik heb een keer met een Deense het bed mogen delen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, denk toch dat ik pas voor de negerin, liever een Scandinavische look
Ja echt hequote:Op zondag 2 januari 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze wilde het geld pas teruggeven als ze de beelden NOG een keer mocht zien
Heb jij het nou weer over seks?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een Deense het bed mogen delen.
Dat was echt geilDie was alleen maar aan het kreunen en dirty aan het praten in het Deens
Oneerlijk volkje welquote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt he
Ik vind dat programma sowieso briljant, mensen blijven gewoon glashard ontkennen he, zelfs als het op camera staat
Jij kunt Deens?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een Deense het bed mogen delen.
Dat was echt geilDie was alleen maar aan het kreunen en dirty aan het praten in het Deens
Hij heeft een tekortquote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij het nou weer over seks?
Je bent een knapperd enzo, dus nee, je hoeft je niet slecht te voelenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij het nou weer over seks?
De orgie?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Na volgend weekend is het weer minder...
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt Deens?Misschien zei ze wel heel iets anders.
Ah arme jijquote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Na volgend weekend is het weer minder...
Keep dreamingquote:
Website vd woningbouw al bekeken?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
yay huurdersmap gevondenweet nu wat er allemaal wordt betaald door de woningbouw.. heel leuk.. maar nog steeds geen nummer... en ik weet ook niet of ik gewoon remeha ( waar de ketel van is ) kan bellen voor n monteur en dan de rekening naar de woningbouw kan laten sturen..
wacht wel tot ze morgenochtend open zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |