ik doe moeite als de andere partij ook daartoe bereid isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof jij er moeite voor wil doen. Vrouwen die geen moeite voor mij willen doen vind ik niet de moeite waard.
Grumpy is nie liefquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onze eigen lieve grumphy is in DA house!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.quote:
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef cafpow het volgende:
daarvoor is toch echt heel veel meer nodig
Dat weet ik toch, Airquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheidenheid is niet iets waar ik aan doe.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo hé, met een Carl Zeiss-lens.
dan komen we nog ergensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.
Romantische boekjes speciaal voor vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom je 'm wel halen dan? En wat ís een bouqetreeks boekje?
Is de kabouter met zijn rode neus in de dope?quote:
Mooi, ga je tas maar inpakken dan.quote:
Lekker!!quote:
Zal ik 't uitleggen of kan ik dat beter achterwege laten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan mijn vorige..en die lens zegt mij niet zo veel
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Grumpy is nie liefonee STOER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my bad....![]()
Vind je het geen gave tekening?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Watertornado het volgende:
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
De Grimm broertjes hadden een raar gevoel voor humor
Ah, okayquote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Romantische boekjes speciaal voor vrouwen
Waarom? Het komt niet in de film voorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |