Die kut gaat alleen niet waar die piraten zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachten
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkastquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waar
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hemaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..
Aaah oke.. Kut is datquote:
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
*proest*quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
Dat noemen ze mensenkennisquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Ik was ze al aan het zoeken, als ik t algemene nummer bel krijg ik alleen tijden te horen waarop ze open zijnprutsbedrijf
Ik weet het ook uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkast
quote:
Die eerste klinkt wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Legend of Ga'Hoole, Despicable Me of Frankie Boyle kijken..
Despicable mequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Frankie Boylequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben n warrige chaoot ik weet
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Despicable me
Al lijkt Legend of Ga'Hoole me ook tof.
Godver, 3 verschillende stemmenquote:
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godver, 3 verschillende stemmen
Ik heb een "live" show van 2008 gedownload..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |