quote:Op zondag 2 januari 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op twee hemadagkaarten voor de trein en een cadeautje voor iemand niks gekocht
In de huurpapieren horen alle noodnummers ook te staan toch.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij wel,ik weet niet beter in ieder geval. Er is altijd een loodgietersbedrijf wat je dan kunt bellen.
jaaa..dat las ik. En ik vraag wat ze heeft gegeten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft heerlijk gegeten, dat zegt ze net!
Een gerecht dat heerlijk heet!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
jaaa..dat las ik. En ik vraag wat ze heeft gegeten?
JKquote:
Zelf gemaakte hamburgers, met aardappelkroketjes en slaquote:
Niet wéér dat kind.. Kan d'r bootje niet gewoon gekaapt worden door piraten, en zij hun slaafje gemaakt worden?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Veel donaties voor zeilmeisje Dekker
Wat een onzin
oe..ik krijg er honger vanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
JK![]()
[..]
Zelf gemaakte hamburgers, met aardappelkroketjes en sla
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de huurpapieren horen alle noodnummers ook te staan toch.
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet wéér dat kind.. Kan d'r bootje niet gewoon gekaapt worden door piraten, en zij hun slaafje gemaakt worden?
wat een gedoe.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
Veel donaties voor zeilmeisje Dekker
Wat een onzin
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waar
Gewoon kado doen aan die somalische piraten, opgelost slotje!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En eerst al tv contracten verspelen omdat ze veel te veel geld eisenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan in de krant mekkeren dat ze geen geld heeft. Nou, kutje, dan ga je lekker naar huis.
zit er niet ergens een sticker met een nummer op de ketel?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Ik was ze al aan het zoeken, als ik t algemene nummer bel krijg ik alleen tijden te horen waarop ze open zijnprutsbedrijf
Wie gaat haar brengen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon kado doen aan die somalische piraten, opgelost slotje!
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
en weer thuis.
*knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
en weer thuis.
Wat heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachtenquote:
zoontje naar z'n moeder gebracht.quote:
en mischien heeft bedrijf anders nog wat meer info staan op de sitequote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zit er niet ergens een sticker met een nummer op de ketel?
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachten
Die kut gaat alleen niet waar die piraten zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft een boot.. Ze hoeft alleen maar op zee te wachten
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkastquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik heb een vermoeden dat ldg die papieren goed heeft verstopt...zonder te weten waar
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
D'r behaatje wapperend aan de zeilen...
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hemaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die draag zo te zien alleen nog "sport" bh's..
Aaah oke.. Kut is datquote:
Hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
*proest*quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan d'r kinderstringetje van de Hema
Dat noemen ze mensenkennisquote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Ik was ze al aan het zoeken, als ik t algemene nummer bel krijg ik alleen tijden te horen waarop ze open zijnprutsbedrijf
Ik weet het ook uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Tot ik me 1 keer de pleuris heb gezocht naar die papieren. Sindsdien leg ik die standaard in de meterkast
quote:
Die eerste klinkt wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, Legend of Ga'Hoole, Despicable Me of Frankie Boyle kijken..
Despicable mequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Frankie Boylequote:Op zondag 2 januari 2011 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ben n warrige chaoot ik weet
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Despicable me
Al lijkt Legend of Ga'Hoole me ook tof.
Godver, 3 verschillende stemmenquote:
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godver, 3 verschillende stemmen
Ik heb een "live" show van 2008 gedownload..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van Mock the Week dus geen idee of zijn eigen show ook goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |