Oh geen idee, ik volg niet alles. Great minds think alike dan maar?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hier
Jij hebt al helemaal niks te kiezen. Jij krijgt een HeatWave. You're doomedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?
Vrouwen!quote:
Klopt, het staat nog in de kinderschoenen he.quote:
Ik dacht tegen Cuequote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef rival het volgende:
[..]
2x tegen jou daar, en dat weet je zelf ook wel
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar zittend is het altijd lastig iemand te beoordelen denk ik.
2 nieuwe overhemden en een vestquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat heb je geshopt?
Krijg ik kadootjes
Mijn laptop en die statusupdates van FOK! gaan niet helemaal samen helaas.quote:
Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Alleen ben ik al zo vaak op mijn bek gegaan he.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal niks te kiezen. Jij krijgt een HeatWave. You're doomed
Ja hoor, was gezellig, ik en m'n broertje winkelen 4 keer sneller dan m'n maquote:
Ik deed het via pm dus je hebt het niet kunnen lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik volg niet alles. Great minds think alike dan maar?
And waste a perfect pair of boobs?quote:
em..gewoon als aardigheidjequote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 nieuwe overhemden en een vest![]()
Kadootjes? Waarvoor?
Doet de zwangerschap dat niet ook al?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
And waste a perfect pair of boobs?
Ik ken je niet, dus argwanend ben ik wel ja.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.
Dat is het voordeel van een virtueel HeatWave babytje krijgen.quote:
Zeer bekend fenomeen, mijn ma is ook als een slak bij winkelen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoor, was gezellig, ik en m'n broertje winkelen 4 keer sneller dan m'n ma
Daar worden ze alleen maar groter van.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 nieuwe overhemden en een vest![]()
Kadootjes? Waarvoor?
Dat heb ik vakerquote:
In dat geval, schiet me maar niet neerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een virtueel HeatWave babytje krijgen.
They'll stay perfect
Jij gunt mij een hernia?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar worden ze alleen maar groter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |