Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, lastig op het moment, zit behoorlijk in een dipje, vooral door de financiën. Verder gaat het met kleine man nog steeds niet zoals het zou moeten, maar gelukkig gaat het contact met ex een stuk beter, hoewel ik wel een beetje huiverig ben voor hoe lang..
Nou, ja, lat. Hm. Dat dekt de lading niet volledig denk ik maar. . .quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Ik wil geen dochter, ik drink genoeg.
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Zo ik ga niet alles quoten ik zit mobiel
Sneeuwwitje is niet van deze tijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Wat opvallend is, is eigenlijk hoe langzaam het verhaal is.
Dat dat nog kan in deze tijd
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hierquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over dat laatste, dat huiverige maar laten varen. Het contact is nu wat beter, daar gewoon blij mee zijn. Je kan wel gaan denken aan dat het wellicht straks weer minder okay gaat, maar dat is een 'als' geval. Het heeft geen zin om je nu (al) druk te maken om iets wat misschien niet eens slechter gaat worden.
Nu slaat het alleen nergens op. Nou ja, nu heb je tenminste een reden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Laat ik het anders zeggen: Jij bent aan de magere kant van wat ik zo kon zienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ja, lat. Hm. Dat dekt de lading niet volledig denk ik maar. . .
Hm ja.
Ik heb alleen Astrix en Obelix gemist op tv. Die heb ik al een tijd lang niet voorbij zien komen. Terwijl die er ook elk jaar op komtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is niet van deze tijdHeerlijk
1937!
Ik werk er hard voor hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Jij bent aan de magere kant van wat ik zo kon zien
Good enough?
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef rival het volgende:
Dat is geen cultuur
En bijdehandje
Zoontjes zijn ook coolquote:
1 keer was ook wel duidelijk stommerdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu slaat het alleen nergens op. Nou ja, nu heb je tenminste een reden.
Ze kwamen me al zo bekend voorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Deze woorden zei ik vorige week nog tegen iemand hier
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?quote:
Ik ben ook heel blij dat ik een zoon heb en geen dochterquote:
Dat kan rival niet betalen johquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reageerbuisbaby's zijn helemaal hot toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |