Oké.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik leef nog. Dan is het al snel goed.
Niet? Ik mis het nogquote:
Ik vind het gewoon 3 keer nietsquote:
Over 3 weken ben ik weer in de buurtquote:
Van die 100 modellen vind je er geen 1 mooi?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 3 keer nietsIk vind ze niet mooi. Ik heb er wel eens in gereden (want slipcursus enzo) maar ik vond het ook nog eens 3 keer niets qua rijden.
Dus daarom wil ik er niet eens in rijden
Een BMW is als een lelijke vrouw. Als je erin zit is het heerlijk,maar als je ernaast staat wil je niet gezien worden...quote:
Inderdaad. Van die 100 modellen vind ik er niet 1 mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Van die 100 modellen vind je er geen 1 mooi?
En het is niks kwa rijden maar die Franse boot van je is prima?
Oké
Misschien danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 3 weken ben ik weer in de buurt
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een BMW is als een lelijke vrouw. Als je erin zit is het heerlijk,maar als je ernaast staat wil je niet gezien worden...
Gezelligquote:
Dat kan (blijkbaarquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die 100 modellen vind ik er niet 1 mooi
Smaken verschillenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nah er zijn heus wel mooie BMW's
...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
Wat is er?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
Ach ik knal vandaag tegen alle zorgen op, krijg het niet uit mijn hoofd.quote:
Hoezo dat nu ineens? Is er iets voorgekomen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik knal vandaag tegen alle zorgen op, krijg het niet uit mijn hoofd.
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo dat nu ineens? Is er iets voorgekomen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.
Probeer de dingen 1 voor 1 aan te pakken waar je mee zit.. Niet teveel willenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.
Uhuh. Maar niet overal is een oplossing voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer de dingen 1 voor 1 aan te pakken waar je mee zit.. Niet teveel willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |