Maar het mocht nog een keer benadrukt wordenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou voldeed ik niet aan je eisenlijstje
gooi ze in je Foboquote:
het is een boekwerk?quote:
Nee.... je hebt het onbewust weggegooidquote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
ze had t gisteen wel gepost, was te lang om te onthouden
Jij ook al niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Bij jou voldeed ik niet aan je eisenlijstje
Dat kan, het was voor mij niet meer relevantquote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... je hebt het onbewust weggegooid
Is elke zondag zoquote:
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAAAAAAAHHHHH DE WINKELS ZIJN 1 DAG NIET OPEN GEWEEST
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als er maar milfs zijn die graag een jong speeltje in handen hebben
Nee, ben niet veeleisendquote:
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek hequote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweest
dat lijkt wel eens andersquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek he
Ik ben nog geen MILFquote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
toen ik pro-milf was, was het ook niet goed
maar jij bent ook gewoon geilquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Hm, nu heb ik het eisenpakket van -Engel- gemist.
Fijne avondquote:
Waarom zo kortaf?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef YipYip het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.
Nee nog niet,maar ik was niet veel onlinequote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]natuurlijk
hi Yipyip!
Heb ik je al de beste wensen gedaan![]()
Da's neem ik aan wel vaker net na de feestdagenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef xFriendx het volgende:
Zag bij de sportschool ook weer nieuwe gezichten, mensen die het sporten als goed voornemen hebben blijkbaar.
Daarom wil ik meer seks. Dat is goed voor de buikspieren en leuker dan fitnessquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef xFriendx het volgende:
Zag bij de sportschool ook weer nieuwe gezichten, mensen die het sporten als goed voornemen hebben blijkbaar.
mee eensquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom wil ik meer seks. Dat is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
I doquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt ja. Nou zijn mijn buikspieren alleen al sterk genoeg, dus ik kan alleen zeggen dat seks dan goed is om ze te onderhoudenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook daar heb je sportscholen voor, heel specialequote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |