Hihiquote:
Ik las het ja..... sterkte!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
Er zou een monomeet komen, maar heb nogal wat rotmaanden achter de rug, dus ik ga op wintersport.
prima plan.... ik mag toch ook komen?quote:De Monomeet word een BBQ meet van de zomer
Uiteraardquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las het ja..... sterkte!!!
[..]
prima plan.... ik mag toch ook komen?
Mjah ik word ook een beetje ziek van Peu zn antimilf gedragquote:
Jij heldin!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las het ja..... sterkte!!!
[..]
prima plan.... ik mag toch ook komen?
Ik vind oudere vrouwen wel aantrekkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ouder of jonger boeit mij niet zo, als ze er goed uit ziet in mijn ogen boeit die leeftijd niet zo.
Hoewel er heus wel in een relatie-perspectief haken en ogen aan ouder of jonger zit natuurlijk. Puur fysiek boeit het mij niets.
Ja, eigenlijk moeten we 'm boycottenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik word ook een beetje ziek van Peu zn antimilf gedrag
Simpel. Jij deed lapohunten en vervolgens duurt het eeuwen voor er een nieuw topic komtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
why? En geen op![]()
Hier verder: [Singles] doen geen milfs meer
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Simpel. Jij deed lapohunten en vervolgens duurt het eeuwen voor er een nieuw topic komt
Ik stem voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we 'm boycotten
Comedy centrale is ook geen kinderzenderquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben best open minded en ook in de opvoeding wel maar toch vind ik een reclame voor Californication rond kwart over 4 's middags niet kunnen
Die schaart zich vast wel achter ons.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Wat zegt L-E ervan?
Gewoon vrijwillig naar een monomeet gaan. Ik dacht dat je na de laatste keer wel genezen wasquote:
Op dit moment ben ik daar niet zeker vanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die schaart zich vast wel achter ons.
CC is verhuisd, is nu op TMF.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Comedy centrale is ook geen kinderzender
Please don'tquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even douchen!
Misschien maak ik nog een S&G foto na het douchen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik daar niet zeker van
Nee hoor.... en ik kan Mono prima aanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon vrijwillig naar een monomeet gaan. Ik dacht dat je na de laatste keer wel genezen was
Weet ikquote:
En het was een reclame tijdens een muppets filmquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor.... en ik kan Mono prima aan
Kloptquote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het was een reclame tijdens een muppets film
Niet eens?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bijdrage geleverd in S&G.
Dus het word een keer tijd
Moedig je hem nu aanquote:
Maar de rest van Fok! en mensheid dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof ik in S&G voor de heren kijk. Ik kwam daar alleen toen ik er zelf postte.
Zeg het ze Q!quote:
Bij jou voldeed ik niet aan je eisenlijstjequote:
Wat zijn haar eisen dan zoal?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou voldeed ik niet aan je eisenlijstje
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef xFriendx het volgende:
Heb je eigenlijk ook zoiets als een DILF?
ze had t gisteen wel gepost, was te lang om te onthoudenquote:
DILF?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef xFriendx het volgende:
Heb je eigenlijk ook zoiets als een DILF?
Maar het mocht nog een keer benadrukt wordenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gooi ze in je Foboquote:
het is een boekwerk?quote:
Nee.... je hebt het onbewust weggegooidquote:Op zondag 2 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
ze had t gisteen wel gepost, was te lang om te onthouden
Jij ook al niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Dat kan, het was voor mij niet meer relevantquote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... je hebt het onbewust weggegooid
Is elke zondag zoquote:
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAAAAAAAHHHHH DE WINKELS ZIJN 1 DAG NIET OPEN GEWEEST
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als er maar milfs zijn die graag een jong speeltje in handen hebben
Nee, ben niet veeleisendquote:
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek hequote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweest
dat lijkt wel eens andersquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek he
Ik ben nog geen MILFquote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
toen ik pro-milf was, was het ook niet goed
maar jij bent ook gewoon geilquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Hm, nu heb ik het eisenpakket van -Engel- gemist.
Fijne avondquote:
Waarom zo kortaf?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef YipYip het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.
Nee nog niet,maar ik was niet veel onlinequote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]natuurlijk
hi Yipyip!
Heb ik je al de beste wensen gedaan![]()
Da's neem ik aan wel vaker net na de feestdagenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef xFriendx het volgende:
Zag bij de sportschool ook weer nieuwe gezichten, mensen die het sporten als goed voornemen hebben blijkbaar.
Daarom wil ik meer seks. Dat is goed voor de buikspieren en leuker dan fitnessquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef xFriendx het volgende:
Zag bij de sportschool ook weer nieuwe gezichten, mensen die het sporten als goed voornemen hebben blijkbaar.
mee eensquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom wil ik meer seks. Dat is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
I doquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt ja. Nou zijn mijn buikspieren alleen al sterk genoeg, dus ik kan alleen zeggen dat seks dan goed is om ze te onderhoudenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook daar heb je sportscholen voor, heel specialequote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |