Hihiquote:
Ik las het ja..... sterkte!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
Er zou een monomeet komen, maar heb nogal wat rotmaanden achter de rug, dus ik ga op wintersport.
prima plan.... ik mag toch ook komen?quote:De Monomeet word een BBQ meet van de zomer
Uiteraardquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las het ja..... sterkte!!!
[..]
prima plan.... ik mag toch ook komen?
Mjah ik word ook een beetje ziek van Peu zn antimilf gedragquote:
Jij heldin!!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik las het ja..... sterkte!!!
[..]
prima plan.... ik mag toch ook komen?
Ik vind oudere vrouwen wel aantrekkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ouder of jonger boeit mij niet zo, als ze er goed uit ziet in mijn ogen boeit die leeftijd niet zo.
Hoewel er heus wel in een relatie-perspectief haken en ogen aan ouder of jonger zit natuurlijk. Puur fysiek boeit het mij niets.
Ja, eigenlijk moeten we 'm boycottenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik word ook een beetje ziek van Peu zn antimilf gedrag
Simpel. Jij deed lapohunten en vervolgens duurt het eeuwen voor er een nieuw topic komtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
why? En geen op![]()
Hier verder: [Singles] doen geen milfs meer
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Simpel. Jij deed lapohunten en vervolgens duurt het eeuwen voor er een nieuw topic komt
Ik stem voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we 'm boycotten
Comedy centrale is ook geen kinderzenderquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben best open minded en ook in de opvoeding wel maar toch vind ik een reclame voor Californication rond kwart over 4 's middags niet kunnen
Die schaart zich vast wel achter ons.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Wat zegt L-E ervan?
Gewoon vrijwillig naar een monomeet gaan. Ik dacht dat je na de laatste keer wel genezen wasquote:
Op dit moment ben ik daar niet zeker vanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die schaart zich vast wel achter ons.
CC is verhuisd, is nu op TMF.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Comedy centrale is ook geen kinderzender
Please don'tquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even douchen!
Misschien maak ik nog een S&G foto na het douchen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik daar niet zeker van
Nee hoor.... en ik kan Mono prima aanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon vrijwillig naar een monomeet gaan. Ik dacht dat je na de laatste keer wel genezen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |