Jij ook al niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Bij jou voldeed ik niet aan je eisenlijstje
Dat kan, het was voor mij niet meer relevantquote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... je hebt het onbewust weggegooid
Is elke zondag zoquote:
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
AAAAAAAAHHHHH DE WINKELS ZIJN 1 DAG NIET OPEN GEWEEST
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als er maar milfs zijn die graag een jong speeltje in handen hebben
Nee, ben niet veeleisendquote:
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek hequote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel 2010 is de winkel alleen 1e kerstdag niet open geweest
dat lijkt wel eens andersquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
De meeste winkels zijn wel gesloten op nieuwjaarsdag. Niet heel nederland komt naar de AH bij jou om de hoek he
Ik ben nog geen MILFquote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
toen ik pro-milf was, was het ook niet goed
maar jij bent ook gewoon geilquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Hm, nu heb ik het eisenpakket van -Engel- gemist.
Fijne avondquote:
Waarom zo kortaf?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef YipYip het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.
Nee nog niet,maar ik was niet veel onlinequote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]natuurlijk
hi Yipyip!
Heb ik je al de beste wensen gedaan![]()
Da's neem ik aan wel vaker net na de feestdagenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef xFriendx het volgende:
Zag bij de sportschool ook weer nieuwe gezichten, mensen die het sporten als goed voornemen hebben blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |