Dat kan toch nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde het sprookje nog origineel lezen!
inderdaad, leuk sprookje op die manier.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
De Grimm broertjes hadden een raar gevoel voor humor
Ze was dus ook op de LoveParade.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.quote:
Geilquote:
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duisterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
inderdaad, leuk sprookje op die manier.
Does it really matter?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duister
Yep, daarom zijn er van sommige sprookjes net wat anders. Dezelfde oorsprong, andere afwerking.quote:
quote:
Er werd zonet al een opmerking gemaakt dat het mij toch alleen maar om de tieten gaat. Denk je dan dat ik een bestemming uit kies waar je gehuld moet gaan in meerdere lagen dikke kleding?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef cafpow het volgende:
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebben
dat is nu heeeeeeeeeel geloofwaardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |