ik doe moeite als de andere partij ook daartoe bereid isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof jij er moeite voor wil doen. Vrouwen die geen moeite voor mij willen doen vind ik niet de moeite waard.
Grumpy is nie liefquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onze eigen lieve grumphy is in DA house!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.quote:
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef cafpow het volgende:
daarvoor is toch echt heel veel meer nodig
Dat weet ik toch, Airquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bescheidenheid is niet iets waar ik aan doe.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo hé, met een Carl Zeiss-lens.
dan komen we nog ergensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En laat ik nou net heel veel in huis hebben.
Romantische boekjes speciaal voor vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom je 'm wel halen dan? En wat ís een bouqetreeks boekje?
Is de kabouter met zijn rode neus in de dope?quote:
Mooi, ga je tas maar inpakken dan.quote:
Lekker!!quote:
Zal ik 't uitleggen of kan ik dat beter achterwege laten?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan mijn vorige..en die lens zegt mij niet zo veel
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Grumpy is nie liefonee STOER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my bad....![]()
Vind je het geen gave tekening?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Watertornado het volgende:
Dat linkeroog van je staart me wel de hele tijd eng aan trouwens.
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
De Grimm broertjes hadden een raar gevoel voor humor
Ah, okayquote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Romantische boekjes speciaal voor vrouwen
Waarom? Het komt niet in de film voorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je dat niet effe in een spoilertag kunnen pleuren?
Dat kan toch nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde het sprookje nog origineel lezen!
inderdaad, leuk sprookje op die manier.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, het officiële verhaal van Sneeuwwitje loopt niet zo prettig af. Daarin danst ze zich dood
Ze was dus ook op de LoveParade.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.quote:
Geilquote:
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duisterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
inderdaad, leuk sprookje op die manier.
Does it really matter?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die schreven geen sprookjes die verzamelden verhaaltjes. Het ware meer verzamelaars dan doe het zelf-ers.
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voldoende eigen initiatief en verstand om dat zelf te bedenken.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zo gaan alle Grimm sprookjes. Lekker duister
Yep, daarom zijn er van sommige sprookjes net wat anders. Dezelfde oorsprong, andere afwerking.quote:
quote:
Er werd zonet al een opmerking gemaakt dat het mij toch alleen maar om de tieten gaat. Denk je dan dat ik een bestemming uit kies waar je gehuld moet gaan in meerdere lagen dikke kleding?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef cafpow het volgende:
Ik vindt het altijd leuk om van te voren een beetje voorbereid te zijn. Niet dat ik daar met mijn zomerkleding aankom, terwijl het blijkt dat ik dikke wollen truien nodig zou moeten hebben
dat is nu heeeeeeeeeel geloofwaardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er wel een lusten, alleen wil ik het deze maand even rustig aan doen, en mijn lever ook wat rust gunnenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is nu heeeeeeeeeel geloofwaardigJa. Maar da's wel echt een probleem van mij waar ik soms best wel mee zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Het sprookje van Disney is helemaal hetzelfde als die van Grimm. Alleen is het laatste hoofdstuk weggelatenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, daarom zijn er van sommige sprookjes net wat anders. Dezelfde oorsprong, andere afwerking.
maar, ach je kan niet altijd vertrouwen wat anderen over iemand zeggen tochquote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er werd zonet al een opmerking gemaakt dat het mij toch alleen maar om de tieten gaat. Denk je dan dat ik een bestemming uit kies waar je gehuld moet gaan in meerdere lagen dikke kleding?
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Maar da's wel echt een probleem van mij waar ik soms best wel mee zit.
Daar zit een achternichtje (ofzo) van kleine man in.quote:
Stoerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zit een achternichtje (ofzo) van kleine man in.
Ware woorden! Daar scoor je punten mee.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
maar, ach je kan niet altijd vertrouwen wat anderen over iemand zeggen toch
En een knuffel voor jou.quote:
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:yay de cv is weer eens dood en kan morgen de woningbouw pas bellen
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
geeft het ding een storing aan? Zo ja,even de reset-knop op zoeken en ook even kijken hoeveel druk er nog op zit. Als het onder de 1 bar komt is er een kans dat het ding in de beveiliging springt. Dan moet je de ketel vullen,ontluchten en dan resetten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t kreng geeft 5 verschillende errorcodes waarbij er in de handleiding allemaal staat dat je de monteur moet bellen. Maar gister was t woningbouwkantoor dicht, vandaag ook.. dus dat kan morgen pas
yay voor koud douchen
Sterkte ermee...lijkt me heel onprettig in koud water douchen nuquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t kreng geeft 5 verschillende errorcodes waarbij er in de handleiding allemaal staat dat je de monteur moet bellen. Maar gister was t woningbouwkantoor dicht, vandaag ook.. dus dat kan morgen pas
yay voor koud douchen
Ik zou gewoon een poging wagen. Even de stekker eruit voor een paar minuten en dan er weer in. Kijken wat het kreng dan doet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is grootquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm waterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Sterkte ermee...lijkt me heel onprettig in koud water douchen nu
Ja kán hier even douchen als je wiltquote:Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay voor koud douchen
is dit nood danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is groot
Dat dus. Zijn ze toe verplicht toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
ben de woningbouw nou maar. Kans dat je een bandje krijgt met een noodnr is groot
Jaquote:
precies, het is niet alleen het douchenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm wateren dan staat ook heel de hal vol water uit de ketel, dus even racen onder de douche door en water koken voor de afwas enzo.. tis wel te doen.. maar tis wel koud in huis
Of iemand heeft per ongeluk een afsluiter open getikt ,of je ketel is lek. Maar goed, dat kan ik niet zien vanaf hier.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je de ketel reset heb je ongeveer vijf minuten warm wateren dan staat ook heel de hal vol water uit de ketel, dus even racen onder de douche door en water koken voor de afwas enzo.. tis wel te doen.. maar tis wel koud in huis
Ja,winter zonder verwarming...dan kun je voor nood reparaties terecht.quote:
Lijkt mij wel,ik weet niet beter in ieder geval. Er is altijd een loodgietersbedrijf wat je dan kunt bellen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Zijn ze toe verplicht toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |