Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb ze weggejaagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar is iedereen gebleven?![]()
Slaapt iedereen al?
Nog niet, het is eigenlijk 'ik KAN het niet eens vragen zonder een ruzie te ontketenen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Moet de TT niet zijn: 'Maar ik mag niet?'.
\\idd bedenkelijk rustigjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaapt iedereen al?
Oh jij weer, lellebelquote:
ST en wok zijn naar het voorleeshoekje, Stu heeft zijn postquotum gehaald, Myraela is een film kijken en de rest weet ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaapt iedereen al?
Wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef es70 het volgende:
Ik ga weer naar London toe, ik ga weer naar London toe
.
wheheheh voorleeshoekjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST en wok zijn naar het voorleeshoekje, Stu heeft zijn postquotum gehaald, Myraela is een film kijken en de rest weet ik niet.
Wauw jij houdt agenda's bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST en wok zijn naar het voorleeshoekje, Stu heeft zijn postquotum gehaald, Myraela is een film kijken en de rest weet ik niet.
Ik dreun gewoon op wat in de vorige topic is gepost... ik onthoud wel eens dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw jij houdt agenda's bij![]()
Ik moet eigenlijk ook zo slapen, maar heb geen zin stiekem
hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaapt iedereen al?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dreun gewoon op wat in de vorige topic is gepost... ik onthoud wel eens dingen.
Joehoe!quote:
quote:
Laat Stu het maar niet horen, die heeft er nog geen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Oeps, ik zie net dat ik 16 PM's heb
beroemdequote:
die heb ik toch geen 16quote:
origineel!quote:
Eind februariquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga jij?En de beste wensen es
![]()
quote:
Klopt, alleen dan over iets anders dan Londen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was iedereen stil door het pm geweld
huh?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Ik moet dus niet vergeten een Schengenverklaring te gaan regelen, mag wel een knoop in mijn zakdoek gaan leggen.
Jij ook de beste wensen.
huh was da dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Ik moet dus niet vergeten een Schengenverklaring te gaan regelen, mag wel een knoop in mijn zakdoek gaan leggen.
Jij ook de beste wensen.
Die heb ik helemaal nietquote:
doe maar populairquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, alleen dan over iets anders dan Londen.
Pillen die onder de opiumwet vallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
waarom heb je een Schengenverklaring nodig
Jeujquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Jij ook de beste wensen.
ooow... hmm ja is wel zo netjes om dat aan te vragenquote:
Aha, negeer mijn vraag en ik snapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Pillen die onder de opiumwet vallen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Pillen die onder de opiumwet vallen.
Voor wie is de Schengenverklaring bedoeld?quote:
jij ook JFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Jij ook de beste wensen en een goed en gezond 2011!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Ik weet af en toe ook niet meer wie ik allemaal al gehad heb in de KSCquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
De beste wensen JFEn Koen, volgens mij had ik jou ook nog niet de beste wensen gewenst
Dus een fantastisch 2011 gewenst
huh, was jij niet afgelopen nacht onlinequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
De beste wensen JFEn Koen, volgens mij had ik jou ook nog niet de beste wensen gewenst
Dus een fantastisch 2011 gewenst
Dat weten mensen sowieso nog te weinig...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist niet dat je daar een Schengenverklaring voor nodig had
Kom, gaan we nog een keer zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet af en toe ook niet meer wie ik allemaal al gehad heb in de KSC.
...om een gelukkig nieuwjaar te wensen bedoel ik dan, voordat iemand iets anders denktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we nog een keer zoenen![]()
jij ook JFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Jawel, maar dat was voor 12 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh, was jij niet afgelopen nacht online
(of was ik toen al zo bezopen dat ik spoken zag
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
...om een gelukkig nieuwjaar te wensen bedoel ik dan, voordat iemand iets anders denkt.
dan gaan we nu nog ff zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was voor 12 uur![]()
Zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan gaan we nu nog ff zoenen![]()
![]()
Happy new year dear
jij Don Juanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijne avond Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
Ik ga 's iets anders doen, fijne avond allemaal.
Fijne avond Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
fijne avond esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
gisteren was de programmering maar ruk.... gelukkig heb ik mijn gitaar nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is nu wel een grappige cabaretier op NL 3![]()
oudjaarsavond is het altijd ruk op tvquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gisteren was de programmering maar ruk.... gelukkig heb ik mijn gitaar nog
Ja, vanavond was het ook vrij baggerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je zult nog wel keuzes over hebben, of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens gaan kijken wat ik ga eten![]()
Lekker slapen meisjequote:
trusten lovelyquote:
iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je zult nog wel keuzes over hebben, of niet?
gelukkig krijg jij daar niks van meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oudjaarsavond is het altijd ruk op tv
Ik heb gisteren 'Ik hou van Holland' gekeken, dat was best vermakelijk. Vanavond is de programmering echter wel erg slechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nijntje is ff uitgespamdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hen Nijntje nog niet zien langskomen vandaag of gister, of heb ik d'r net gemist?
Vanmiddag was ze er evenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hen Nijntje nog niet zien langskomen vandaag of gister, of heb ik d'r net gemist?
ja daar heb ik ook naar gekeken trouwens dat was ook het enige dat leuk was, de rest van de zenders was niet mijn smaak, alhoewel vannacht was er een documantaire over elvis, de voorbereidingen voor een oprtreden. Die man was geweldig grappigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 'Ik hou van Holland' gekeken, dat was best vermakelijk. Vanavond is de programmering echter wel erg slecht.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig krijg jij daar niks van mee![]()
Vroeger waren er gezellige programma's op tv
gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
ja da's helemaal truequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
met wat alcohol op vind ik sowieso veel meer programma's leuk
zag laatste stukje Ik hou van Holland en toen had ik al wat Baco's achter de kiezenquote:
dank je leuke jaarswisseling gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey![]()
de allerbeste wensen kerel
ja hoor, alleen miste ik jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je leuke jaarswisseling gehad?
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
met wat alcohol op vind ik sowieso veel meer programma's leuk
whahahaha wie weet volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hoor, alleen miste ik je
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachen
ja toen was het zeer gezelliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha wie weet volgend jaar
toen ik daar was heb ik me wel vermaakt in ieder geval
erg hè?quote:
absoluut goed ga me zo maar eens klaar maken voor de stad fijne avond iedereenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja toen was het zeer gezellie
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut goed ga me zo maar eens klaar maken voor de stad fijne avond iedereen
Dan had je wel heel veel champagne op zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachen
waren allemaal cocktails, ze zijn zo zoet dat je niet merkt dat er alcohol in zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je wel heel veel champagne op zeker.
fijne avond giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom, toen ik nog blowde heb ik eens een film gezien, en vroeg naar een half uur wie een bepaalde persoon was, en bleek de hoofdrolspeler te zijn.....quote:
bye byequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waarom, toen ik nog blowde heb ik eens een film gezien, en vroeg naar een half uur wie een bepaalde persoon was, en bleek de hoofdrolspeler te zijn.....
pourquoi?quote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
Nee hij spoort nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een treintje
Ja, de treindienst is nu volledig hervat. Omdat de dozen van de kerstspullen even weg waren onder de baan, kon ik er wat makkelijker bij om nog een laatste klusje af te makenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een treintje
Oh dearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iemand nog gewonden zien vallen, of schade gezien?
Mijn overburen hadden met de hele straat gekocht, maar hadden te dicht onder een boom gezet, allemaal lawinepijlen en potten schoten horizontaal de straat op, allemaal kinderen met gehoorbeschadiging en mar lichte brandwonden.
en ik heb ook de brandweer gebeld nadat ik een auto zag branden
en dat terwijl er hier nooit iets gebeurd, en het altijd stil is!
Bij ons ook niks bijzondersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn overburen hadden met de hele straat gekocht, maar hadden te dicht onder een boom gezet, allemaal lawinepijlen en potten schoten horizontaal de straat op, allemaal kinderen met gehoorbeschadiging en mar lichte brandwonden.
Hier is niks bijzonders gebeurd,behalve dat er de hele dag geknald werd, wat op een gegeven moment gewoon irritant werd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit jaar ook maar heel kort voor het raam gestaan, door de mist zag ik toch niet veel van het vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dearIk ga nooit naar buiten, dus niets gezien
Er is in Harderwijk een jongen overleden door een vuurwerkbom die anderen hadden afgestokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit jaar ook maar heel kort voor het raam gestaan, door de mist zag ik toch niet veel van het vuurwerk.
Maar prettig vind ik het zeker niet, om buiten te zijn als anderen vuurwerk afsteken. Vooral als je ziet dat pubers hun rotjes, strijkers en wat dan ook gewoon wild weggooit zonder te kijken, of dat ze elkaar bekogelen... dat moet een keer fout gaan, en ik wil dan niet in de buurt zijn eerlijk gezegd.
Ik heb er ook geen leuke ervaringen mee. Zoals ik gisteren al vertelde: een jongen die dacht grappig te zijn door een brandend stuk vuurwerk net niet in mijn nek te gooien, sterrtjes waar ik mijn vingers aan brandde... en de meeste gewonden komen door anderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is in Harderwijk een jongen overleden door een vuurwerkbom die anderen hadden afgestokenIk houd gewoon echt niet van vuurwerk
Ja, en volgens mij zijn dat soort shows ook vele malen mooierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen leuke ervaringen mee. Zoals ik gisteren al vertelde: een jongen die dacht grappig te zijn door een brandend stuk vuurwerk net niet in mijn nek te gooien, sterrtjes waar ik mijn vingers aan brandde... en de meeste gewonden komen door anderen.
Van mij zouden ze het consumentenvuurwerk ook best aan banden mogen leggen hoor. Gewoon per gemeente een of meerdere professionele vuurwerkshows laten organiseren door experts.Dan kijk je met meer dan alleen je buren, en de kans op ongelukken is kleiner dan wanneer miljoenen mensen tegelijk vuurwerk afsteken. Want tussen die miljoenen zitten er genoeg die hun eigen kunnen overschatten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
Man door YouTube gepakt voor illegaal vuurwerk.
Lekker snugger ook om dat soort dingen op internet te zetten.
Hai!quote:
wazda?quote:
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Zoek Naar Nieuwe Lekkere Wijven?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die films zijn nog wel ergens op internet te vinden toch?.
Vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die films zijn nog wel ergens op internet te vinden toch?.
Bang dat je per ongeluk wordt geraakt door zijn degen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
zie mezelf niet snel naar Zorro the musical gaan
hahaah nee, het boeit me minder het scenarioquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat je per ongeluk wordt geraakt door zijn degen?
Ja ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Een culturele meet!quote:
Ik wil ook altijd nog een keer naar een musicalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een culturele meet!
Ik ben nog nooit bij een musical geweest, tenzij je de afscheidsmusical op de basisschool meetelt.
Evita wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd nog een keer naar een musicalHet spektakel lijkt me geweldig
Rij 1 kan gevaarlijk zijn... nou ja, bij een musical wat minder dan, maar ik ben een paar keer bij André van Duin geweest... en op rij 1 zit je nooit veilig bij hem... sowieso in de zaal niet... toen er een polonaise werd ingezet was ik blij dat ik op balkon zatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Over 2 weken gaan we naar Toon de Musical, en we zitten op rij 1
Ben jij ook al verkouden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Evita was![]()
En bij Toon neem ik de kleenex mee
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rij 1 kan gevaarlijk zijn... nou ja, bij een musical wat minder dan, maar ik ben een paar keer bij André van Duin geweest... en op rij 1 zit je nooit veilig bij hem... sowieso in de zaal niet... toen er een polonaise werd ingezet was ik blij dat ik op balkon zat.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen is
Ja, een musical lijkt me sowieso veiliger dan een optreden van een artiest, want het publiek wordt op een andere manier betrokken bij wat op het toneel gebeurt, natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen is
pgrquote:
Ik ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDoe em een knuffel als je em spreekt
![]()
Haiquote:
Tofquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn best doen
In augustus waren we bij Voice Male en die heb ik uitgebreid gesproken na afloop en dat was gaaf
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 582 Stuart
02. 215 Trevland
03. 208 DaMart
04. 182 suikertaartje
05. 166 Marijkezwolle
06. 150 goldfinger1963
07. 106 Koen66
08. 090 TheFamousMan
09. 075 Symphonic
10. 067 LovelyLady
11. 067 pgrferrari
12. 060 Barretje80
13. 056 Myraela
14. 049 wel.o.k
15. 045 Giertje
16. 036 es70
17. 036 RockNijntje
18. 034 JaniesBrownie
19. 034 D.Rose
20. 032 Toekito
Reeks-statistieken!
ik ookquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten de vrouwen ook, als ze echt gaan winkelen.
dat dus voor mij ook, teveel gezeik gaat het opleveren, en ik heb in juli een dure reis in het verschietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb een gezin en ik kan het niet maken, en ook financieel is het niet zo handig
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Happening_(2008_film)quote:
90, doe maar luxe!quote:
of hoe spel je dat...quote:
Luxequote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
lux is zeep, of een eenheid van lichtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
Succes alvastquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoorquote:
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die matequote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoor.
Heb nog genoeg andere dingen te doen, naast posten.
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepostquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die mate
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepost.
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Gisteren had ik er 1200. Slechts 1x eerder haalde ik 1000 en verder nog nooit zo hoogquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagen
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zegquote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoor
Klinkt aannemelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
Gewoon een nette broek en een overhemd, met eventueel een los jasje erbij?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Overhemd en pantalonquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Wel jammer soms, want het kan een paar plaatsen schelen in de daglijstjesquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppen
Ik haal mijn spul meestal bij de Duthlerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Duthler?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik haal mijn spul meestal bij de Duthler
ik ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk geen 'zakelijke' kleding meer
Ik ben half aan het film kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
Wat is het eigenlijk vreemd stil op het forum. Zo gek laat is het nu toch ook weer niet
Dat is wel jammerquote:
Oooh, lekker welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog ff iets te eten aan het maken
honger
zakje noodles
Ik krijg honger door jouw berichtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat terwijl ik zou gaan minderen met eten
Was een heel vreemde film. Geen aanrader eigenlijkquote:
Dat is best op tijd voor jou Koenquote:
Oke, ik kijk nu the expendables en vind hem zeker een aanraderquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was een heel vreemde film. Geen aanrader eigenlijk
yep, beetje langer slapen vannacht, maandag weer werken hequote:
Die ken ik nog nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, ik kijk nu the expendables en vind hem zeker een aanrader
Dan moet ik 'em maar eens gaan kijkenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik 'em maar eens gaan kijken
Lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nog ff iets te eten aan het maken
honger
zakje noodles
Dat wist ik hoorquote:
15e, 2 plaatsen en 9 posts achter mijquote:
Ik niet. Zou best nog een weekje in Nederland willen blijven maar het is niet andersquote:
Ik moet dinsdag weer beginnen. Sta ook niet te trappelenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
ik moet maandag weer aan de bak
Terwijl je bij oudjaar altijd zo'n "eindegevoel" hebt
Alle ellende gaat gewoon door,......
Weer met frisse tegen zin er tegen aanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
ach, ik heb geen hekel aan m'n werk....quote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer met frisse tegen zin er tegen aan
Precies dat jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer met frisse tegen zin er tegen aan
We gaan gewoon verder waar we gebleven waren... eind vorig jaar heel wat naar dit jaar geschoven omdat het toen niet meer ging lukken, maar ja, die dingen moeten toch een keer gebeuren, dus onder werktijd zal er wel weer weinig FOK!-tijd zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Als ik de Staatsloterij had gewonnen, dan had ik het ook wel gewetenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik heb geen hekel aan m'n werk....
maar vrij zijn is toch leuker![]()
Anders ik welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de Staatsloterij had gewonnen, dan had ik het ook wel geweten.
dan ging ik toch gewoonquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de Staatsloterij had gewonnen, dan had ik het ook wel geweten.
Ik niet. Ik zou ontslag nemen en me gaan richten op vrijwilligerswerkquote:
Ja dat welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou niet helemaal stoppen, denk ik. Maar ik zou wel een stuk minder gaan werken.
Ik nu dus wel maar dat is ook omdat ik werk doe wat ik eigenlijk niet wil doenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik heb geen hekel aan m'n werk....
maar vrij zijn is toch leuker![]()
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Als ik 27.5 miljoen had gewonnen
dan zou ik een belang in m'n bedrijf kopen
en wraak nemen op sommige lieden
ik heb de nare gewoonte dat als ik mensen in 1e instantie niet mag dan wordt het nooit meer watquote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Gelukkig heb ik dat soort gevoelens naar andere mensen niet
ik welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Gelukkig heb ik dat soort gevoelens naar andere mensen niet
Er zullen altijd mensen om je heen zijn die je niet mag vrees ikquote:Op zondag 2 januari 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de nare gewoonte dat als ik mensen in 1e instantie niet mag dan wordt het nooit meer wat
er zijn er wat die me nooit wat gedaan hebben maar die mag ik niet om wie ze zijn
erg he
Vroeger had ik dat ook wel maar tegenwoordig kan het me niet zoveel meer schelen. Ik kan me niet meer druk maken om bepaalde dingen in het leven zeg maarquote:
Welterusten kerelquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef DaMart het volgende:
Ik had me voorgenomen om het hele weekend op tijd te gaan slapen.... nou ja, vanavond een nieuwe kans.
Maar welterusten voor nu.
ik weet het, is gewoon een naar karaktertrekje van me....quote:Op zondag 2 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen om je heen zijn die je niet mag vrees ik
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef DaMart het volgende:
Ik had me voorgenomen om het hele weekend op tijd te gaan slapen.... nou ja, vanavond een nieuwe kans.
Maar welterusten voor nu.
Ja, ik wilde een mooi rond getal hebben. Toen ik dat had gehaald ben ik een film gaan kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 1200 Stuart
004. 0319 Bos81
005. 0310 Symphonic
006. 0301 goldfinger1963
009. 0248 Koen66
012. 0234 Dagoduck
013. 0232 DaMart
015. 0223 Trevland
018. 0186 Marijkezwolle
019. 0182 suikertaartje
021. 0173 TheFamousMan
022. 0172 Ajacied422
048. 0102 Myraela
089. 0068 LovelyLady
091. 0067 BrandX
093. 0066 Barretje80
kerel, 1200?
wat zou winnen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
Als ik zou winnen zou ik op wereldreis gaan met een vriend. En dan echt alleen maar uitgaan en feesten.
Ooh, maar ik spreek ook niet zomaar met iemand hoor. Ik kan interesse niet fakenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, is gewoon een naar karaktertrekje van me....
zo ga ik ook met mensen waar ik niks mee heb geen gesprekken aan op bv verjaardagen
is ook een ruzieonderwerp hier thuis (wat niet eigenlijk)
Wil je mijn ex schoonmoeder een weekje lenen?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo ga ik ook met mensen waar ik niks mee heb geen gesprekken aan op bv verjaardagen
Heb ik ook hoor. Ik ben echt gigantisch bevooroordeeld over mensen en dat veranderd echt niet snel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ik zie dat ik niet uniek daarin ben hierquote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik ben echt gigantisch bevooroordeeld over mensen en dat veranderd echt niet snel.
proost en geniet er vanquote:
tuurlijk niet, ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft. De een alleen wat sterker dan de ander.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ik zie dat ik niet uniek daarin ben hier
Met een hele klas tegelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben aan het chatten met een Amerikaanse schoolklas via Chatroulette
webcam staat voor de klasquote:
Jaja.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
Klinkt overigens wel veiliger dan Russisch roulette
En daar hebben ze geen vakantie maar gaan ze in het weekend naar schoolquote:
geen idee!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen vakantie maar gaan ze in het weekend naar school
Amerikaanse schoolmeisjes?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben aan het chatten met een Amerikaanse schoolklas via Chatroulette
Misschien is het wel een zelfmoord sektequote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee!
ze zeggen dat ze een Amerikaanse klas zijn...
www.chatroulette.comquote:
nah, die zijn in mij zeker niet geinteresseerdquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.chatroulette.com
je word random in een gesprek met iemand ergens op de wereld geplaatst met een webcam.
veel Pedo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |