Ik weet af en toe ook niet meer wie ik allemaal al gehad heb in de KSCquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
De beste wensen JFEn Koen, volgens mij had ik jou ook nog niet de beste wensen gewenst
Dus een fantastisch 2011 gewenst
huh, was jij niet afgelopen nacht onlinequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
De beste wensen JFEn Koen, volgens mij had ik jou ook nog niet de beste wensen gewenst
Dus een fantastisch 2011 gewenst
Dat weten mensen sowieso nog te weinig...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist niet dat je daar een Schengenverklaring voor nodig had
Kom, gaan we nog een keer zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet af en toe ook niet meer wie ik allemaal al gehad heb in de KSC.
...om een gelukkig nieuwjaar te wensen bedoel ik dan, voordat iemand iets anders denktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we nog een keer zoenen![]()
jij ook JFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Jawel, maar dat was voor 12 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh, was jij niet afgelopen nacht online
(of was ik toen al zo bezopen dat ik spoken zag
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
...om een gelukkig nieuwjaar te wensen bedoel ik dan, voordat iemand iets anders denkt.
dan gaan we nu nog ff zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was voor 12 uur![]()
Zoenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan gaan we nu nog ff zoenen![]()
![]()
Happy new year dear
jij Don Juanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijne avond Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
Ik ga 's iets anders doen, fijne avond allemaal.
Fijne avond Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
fijne avond esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef es70 het volgende:
gisteren was de programmering maar ruk.... gelukkig heb ik mijn gitaar nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is nu wel een grappige cabaretier op NL 3![]()
oudjaarsavond is het altijd ruk op tvquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gisteren was de programmering maar ruk.... gelukkig heb ik mijn gitaar nog
Ja, vanavond was het ook vrij baggerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je zult nog wel keuzes over hebben, of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens gaan kijken wat ik ga eten![]()
Lekker slapen meisjequote:
trusten lovelyquote:
iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je zult nog wel keuzes over hebben, of niet?
gelukkig krijg jij daar niks van meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oudjaarsavond is het altijd ruk op tv
Ik heb gisteren 'Ik hou van Holland' gekeken, dat was best vermakelijk. Vanavond is de programmering echter wel erg slechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nijntje is ff uitgespamdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hen Nijntje nog niet zien langskomen vandaag of gister, of heb ik d'r net gemist?
Vanmiddag was ze er evenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hen Nijntje nog niet zien langskomen vandaag of gister, of heb ik d'r net gemist?
ja daar heb ik ook naar gekeken trouwens dat was ook het enige dat leuk was, de rest van de zenders was niet mijn smaak, alhoewel vannacht was er een documantaire over elvis, de voorbereidingen voor een oprtreden. Die man was geweldig grappigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 'Ik hou van Holland' gekeken, dat was best vermakelijk. Vanavond is de programmering echter wel erg slecht.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig krijg jij daar niks van mee![]()
Vroeger waren er gezellige programma's op tv
gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
ja da's helemaal truequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
met wat alcohol op vind ik sowieso veel meer programma's leuk
zag laatste stukje Ik hou van Holland en toen had ik al wat Baco's achter de kiezenquote:
dank je leuke jaarswisseling gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey![]()
de allerbeste wensen kerel
ja hoor, alleen miste ik jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je leuke jaarswisseling gehad?
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
met wat alcohol op vind ik sowieso veel meer programma's leuk
whahahaha wie weet volgend jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hoor, alleen miste ik je
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachen
ja toen was het zeer gezelliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha wie weet volgend jaar
toen ik daar was heb ik me wel vermaakt in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |