beroemdequote:
die heb ik toch geen 16quote:
origineel!quote:
Eind februariquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga jij?En de beste wensen es
![]()
quote:
Klopt, alleen dan over iets anders dan Londen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was iedereen stil door het pm geweld
huh?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Ik moet dus niet vergeten een Schengenverklaring te gaan regelen, mag wel een knoop in mijn zakdoek gaan leggen.
Jij ook de beste wensen.
huh was da dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Ik moet dus niet vergeten een Schengenverklaring te gaan regelen, mag wel een knoop in mijn zakdoek gaan leggen.
Jij ook de beste wensen.
Die heb ik helemaal nietquote:
doe maar populairquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, alleen dan over iets anders dan Londen.
Pillen die onder de opiumwet vallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
waarom heb je een Schengenverklaring nodig
Jeujquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind februari.
Jij ook de beste wensen.
ooow... hmm ja is wel zo netjes om dat aan te vragenquote:
Aha, negeer mijn vraag en ik snapquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Pillen die onder de opiumwet vallen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Pillen die onder de opiumwet vallen.
Voor wie is de Schengenverklaring bedoeld?quote:
jij ook JFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Jij ook de beste wensen en een goed en gezond 2011!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
bedankt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef john-frusciante het volgende:
Olaspammerts
De beste wensen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |