Evita wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd nog een keer naar een musicalHet spektakel lijkt me geweldig
Rij 1 kan gevaarlijk zijn... nou ja, bij een musical wat minder dan, maar ik ben een paar keer bij André van Duin geweest... en op rij 1 zit je nooit veilig bij hem... sowieso in de zaal niet... toen er een polonaise werd ingezet was ik blij dat ik op balkon zatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Over 2 weken gaan we naar Toon de Musical, en we zitten op rij 1
Ben jij ook al verkouden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Evita was![]()
En bij Toon neem ik de kleenex mee
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rij 1 kan gevaarlijk zijn... nou ja, bij een musical wat minder dan, maar ik ben een paar keer bij André van Duin geweest... en op rij 1 zit je nooit veilig bij hem... sowieso in de zaal niet... toen er een polonaise werd ingezet was ik blij dat ik op balkon zat.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen is
Ja, een musical lijkt me sowieso veiliger dan een optreden van een artiest, want het publiek wordt op een andere manier betrokken bij wat op het toneel gebeurt, natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is volkomen veilig, en Alex Klaasen is
pgrquote:
Ik ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDoe em een knuffel als je em spreekt
![]()
Haiquote:
Tofquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn best doen
In augustus waren we bij Voice Male en die heb ik uitgebreid gesproken na afloop en dat was gaaf
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 582 Stuart
02. 215 Trevland
03. 208 DaMart
04. 182 suikertaartje
05. 166 Marijkezwolle
06. 150 goldfinger1963
07. 106 Koen66
08. 090 TheFamousMan
09. 075 Symphonic
10. 067 LovelyLady
11. 067 pgrferrari
12. 060 Barretje80
13. 056 Myraela
14. 049 wel.o.k
15. 045 Giertje
16. 036 es70
17. 036 RockNijntje
18. 034 JaniesBrownie
19. 034 D.Rose
20. 032 Toekito
Reeks-statistieken!
ik ookquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten de vrouwen ook, als ze echt gaan winkelen.
dat dus voor mij ook, teveel gezeik gaat het opleveren, en ik heb in juli een dure reis in het verschietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb een gezin en ik kan het niet maken, en ook financieel is het niet zo handig
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Happening_(2008_film)quote:
90, doe maar luxe!quote:
of hoe spel je dat...quote:
Luxequote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
lux is zeep, of een eenheid van lichtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
Succes alvastquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoorquote:
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die matequote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoor.
Heb nog genoeg andere dingen te doen, naast posten.
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepostquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die mate
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepost.
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Gisteren had ik er 1200. Slechts 1x eerder haalde ik 1000 en verder nog nooit zo hoogquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagen
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zegquote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoor
Klinkt aannemelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
Gewoon een nette broek en een overhemd, met eventueel een los jasje erbij?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Overhemd en pantalonquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Wel jammer soms, want het kan een paar plaatsen schelen in de daglijstjesquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppen
Ik haal mijn spul meestal bij de Duthlerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |