dat dus voor mij ook, teveel gezeik gaat het opleveren, en ik heb in juli een dure reis in het verschietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb een gezin en ik kan het niet maken, en ook financieel is het niet zo handig
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Happening_(2008_film)quote:
90, doe maar luxe!quote:
of hoe spel je dat...quote:
Luxequote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
lux is zeep, of een eenheid van lichtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of hoe spel je dat...
luuks?
lux?
lux toch?
Succes alvastquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoorquote:
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die matequote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik dat ga redden hoor.
Heb nog genoeg andere dingen te doen, naast posten.
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepostquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was gisteren nogal actief maar dat gebeurd hier maar sporadisch in die mate
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gisteren de meeste posts op één dag in ruim 2 jaar gemaakt. Is dus een uitschieter. Ben benieuwd naar de dagcijfers, volgens mij sta ik daarin op ongeveer 220 of zo, al heb ik ook achter de schermen aardig wat gepost.
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
Als ik vandaag even mijn persoonlijk dagrecord verbreek naar nog 541 posts, dan heb ik voordat ik weer moet werken, de 60.000 gehaald en kan ik weer een normaal postritme gaan aannemen.
Gisteren had ik er 1200. Slechts 1x eerder haalde ik 1000 en verder nog nooit zo hoogquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook iets van 600 in 2 dagen
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zegquote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen Arcee kan de posts achter de schermen meenemen in zijn statistieken zoals de maandcijfers. Geen idee hoe dat overigens werkt hoor
Klinkt aannemelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arcee kijkt naar een andere tabel, volgens mij. Bij de normale dagcijfers wordt gekeken naar topics voor de schermen en wie daarin hebben gepost, Arcee kijkt naar profielen en postcounts, als ik het goed zeg.
Gewoon een nette broek en een overhemd, met eventueel een los jasje erbij?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Overhemd en pantalonquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Wil nieuwe kleding gaan kopen, maar wat is een beetje nette, zakelijke kleding? Geen pak.
Wel jammer soms, want het kan een paar plaatsen schelen in de daglijstjesquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, alleen de cijfers van Arcee kloppen
Ik haal mijn spul meestal bij de Duthlerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |