erg hè?quote:
absoluut goed ga me zo maar eens klaar maken voor de stad fijne avond iedereenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja toen was het zeer gezellie
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut goed ga me zo maar eens klaar maken voor de stad fijne avond iedereen
Dan had je wel heel veel champagne op zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Om TellSell met Mr.T kon ik vannacht wel lachen
waren allemaal cocktails, ze zijn zo zoet dat je niet merkt dat er alcohol in zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je wel heel veel champagne op zeker.
fijne avond giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom, toen ik nog blowde heb ik eens een film gezien, en vroeg naar een half uur wie een bepaalde persoon was, en bleek de hoofdrolspeler te zijn.....quote:
bye byequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waarom, toen ik nog blowde heb ik eens een film gezien, en vroeg naar een half uur wie een bepaalde persoon was, en bleek de hoofdrolspeler te zijn.....
pourquoi?quote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
Nee hij spoort nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een treintje
Ja, de treindienst is nu volledig hervat. Omdat de dozen van de kerstspullen even weg waren onder de baan, kon ik er wat makkelijker bij om nog een laatste klusje af te makenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet gek, ik ben een treintje
Oh dearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iemand nog gewonden zien vallen, of schade gezien?
Mijn overburen hadden met de hele straat gekocht, maar hadden te dicht onder een boom gezet, allemaal lawinepijlen en potten schoten horizontaal de straat op, allemaal kinderen met gehoorbeschadiging en mar lichte brandwonden.
en ik heb ook de brandweer gebeld nadat ik een auto zag branden
en dat terwijl er hier nooit iets gebeurd, en het altijd stil is!
Bij ons ook niks bijzondersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn overburen hadden met de hele straat gekocht, maar hadden te dicht onder een boom gezet, allemaal lawinepijlen en potten schoten horizontaal de straat op, allemaal kinderen met gehoorbeschadiging en mar lichte brandwonden.
Hier is niks bijzonders gebeurd,behalve dat er de hele dag geknald werd, wat op een gegeven moment gewoon irritant werd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit jaar ook maar heel kort voor het raam gestaan, door de mist zag ik toch niet veel van het vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dearIk ga nooit naar buiten, dus niets gezien
Er is in Harderwijk een jongen overleden door een vuurwerkbom die anderen hadden afgestokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit jaar ook maar heel kort voor het raam gestaan, door de mist zag ik toch niet veel van het vuurwerk.
Maar prettig vind ik het zeker niet, om buiten te zijn als anderen vuurwerk afsteken. Vooral als je ziet dat pubers hun rotjes, strijkers en wat dan ook gewoon wild weggooit zonder te kijken, of dat ze elkaar bekogelen... dat moet een keer fout gaan, en ik wil dan niet in de buurt zijn eerlijk gezegd.
Ik heb er ook geen leuke ervaringen mee. Zoals ik gisteren al vertelde: een jongen die dacht grappig te zijn door een brandend stuk vuurwerk net niet in mijn nek te gooien, sterrtjes waar ik mijn vingers aan brandde... en de meeste gewonden komen door anderen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is in Harderwijk een jongen overleden door een vuurwerkbom die anderen hadden afgestokenIk houd gewoon echt niet van vuurwerk
Ja, en volgens mij zijn dat soort shows ook vele malen mooierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen leuke ervaringen mee. Zoals ik gisteren al vertelde: een jongen die dacht grappig te zijn door een brandend stuk vuurwerk net niet in mijn nek te gooien, sterrtjes waar ik mijn vingers aan brandde... en de meeste gewonden komen door anderen.
Van mij zouden ze het consumentenvuurwerk ook best aan banden mogen leggen hoor. Gewoon per gemeente een of meerdere professionele vuurwerkshows laten organiseren door experts.Dan kijk je met meer dan alleen je buren, en de kans op ongelukken is kleiner dan wanneer miljoenen mensen tegelijk vuurwerk afsteken. Want tussen die miljoenen zitten er genoeg die hun eigen kunnen overschatten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
Man door YouTube gepakt voor illegaal vuurwerk.
Lekker snugger ook om dat soort dingen op internet te zetten.
Hai!quote:
wazda?quote:
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Zoek Naar Nieuwe Lekkere Wijven?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die films zijn nog wel ergens op internet te vinden toch?.
Vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die films zijn nog wel ergens op internet te vinden toch?.
Bang dat je per ongeluk wordt geraakt door zijn degen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
zie mezelf niet snel naar Zorro the musical gaan
hahaah nee, het boeit me minder het scenarioquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat je per ongeluk wordt geraakt door zijn degen?
Ja ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
Een culturele meet!quote:
Ik wil ook altijd nog een keer naar een musicalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een culturele meet!
Ik ben nog nooit bij een musical geweest, tenzij je de afscheidsmusical op de basisschool meetelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |