Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik geloof er niks vanquote:
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.quote:
schoon opgeruimd huis met veel ruimtequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.
lekker vroeg naar bed maar weer![]()
en daar?
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoon opgeruimd huis met veel ruimte![]()
maar wel moe, dus ook vroeg naar bed
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Geloof het of niet mensen, maar ik heb zojuist een kopje koffie gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je het naar binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Nou, door slokjes te nemen en door te slikkenquote:
ooh!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ook
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Een toepass'lijkeDe mijne was veel toepasselijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Dat antwoord verwachtte ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, door slokjes te nemen en door te slikken![]()
senseo koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Ik hou niet van heel sterke koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
senseo koffie![]()
nou ja, je moet ergens beginnen
quote:
nee, al een jaar of 5 niet meerquote:
Doe mij maar gewone koffie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
Thijs is nog net niet helemaal 5 hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewone koffie.
Zeg Stu... Wat vind je van de regenjas van die kale knakkert links?
[ afbeelding ]
maandag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?
Nee, maar dat kan nú de reden zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is nog net niet helemaal 5 he
Wat een tof ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Zo, dat klopt beterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 500x heb gepost, die vind ik leuk
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' isquote:
Nee, zo vaak post ik ze toch nietquote:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' is
Oké, 499 keer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zo vaak post ik ze toch nietEn ze zijn toch mooi
![]()
dat is goedquote:
Hier staat 'ie nogquote:
Heeft 'ie een bal tegen zijn hoofd gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet hij alleen nog niet, dus we gniffelen nu allemaal stiekempjes
Dan niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leuk
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
eerst even een manager vertellen dat hij de boom in kan en dan kom ik naar jou
Ik vind alleen blauw en rood mooiquote:
Woohoo, jij kunt goed en leuk tekenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
yay, een trial van photoshop geïnstalleerd. Kan ik tenminste beter tekenen met mijn tekenpalet.
Opruimen lijkt me dan weer net iets minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zien.
de kerstboomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?
ja, primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
eerst even een manager vertellen dat hij de boom in kan en dan kom ik naar jou
Naar de kerstbaas...kerstboomverbranding?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de kerstboom![]()
om hem daarna met de gemeentereiniging te laten afvoeren
Daar zit ik al ruim overheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Stu gaat voor de 1.000 vandaag?.
1 952 Stuart
EN ik werk vanaf maandag iets dichter bij jouquote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef es70 het volgende:
Heeft 'ie een bal tegen zijn hoofd gehad?
Flauw, I know.
versnipperen vind ik ook primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar de kerstbaas...kerstboomverbranding?.
Spitsvondig... woord van de dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
ik ging nu iets heel spitsvondigs neerzetten met een rotje ofzo, maar het lukt niet, snot in mijn hoofd
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3quote:
Dan zit er maar één ding op... beide managers meegeven met de gemeentereinigingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
versnipperen vind ik ook prima![]()
hoewel er afgelopen week weer een nieuwe is aangesteld, ik weet niet meer wie nou mijn manager is
STU!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Daar zit ik al ruim overheen
Ik heb iets van 1140 op dit moment en ga voor 1200 dus![]()
Oehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
EN ik werk vanaf maandag iets dichter bij jou
had je nou al een adapter?
Jij bent een verzamelaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3). De rooie heb ik volgens mij ook nog ergens
.
Die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
zijn er nog goede voornemens overigens?
Waarvan ruim 500 in de KSC alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zit ik al ruim overheen
Ik heb iets van 1140 op dit moment en ga voor 1200 dus![]()
alle driequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op... beide managers meegeven met de gemeentereiniging.
Het gaat vanzelf, ik kan er echt niets aan doenquote:
Het is geheel onbewust en ongemerkt gegaan hoorquote:
WTFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
STU!
[..]
Oeh![]()
Nee, want kijk:
beetje druk...
Rood is trouwens mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3). De rooie heb ik volgens mij ook nog ergens
.
Ja, maar ja, 300 keer die regenpakken, dat tikt wel aanquote:
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, 300 keer die regenpakken, dat tikt wel aan
quote:
Hooguit een keer of 4 misschien STquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, 3 keer die regenpakken, dat tikt wel aan
Nee hoor, want er staat bijna altijd wel een andere tekst bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaad.
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaad.
Hahaha, spamkeverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.
Nou.....
Komende week ga ik voor de 60.000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.
Nou.....
Ja, lach maar, ik zat over de 100 en was heel netjes gedaald naar iets van 91 en toen kwam jijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, spamkever
42447 (gemiddeld 94 per dag)
Prima!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik PM je zo iets, eerst even neusspray inhaleren, want mijn neus speelt verstoppertje.
Ik ga voor 60.000 aan het einde van het jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komende week ga ik voor de 60.000.
En het jaar met 75.000 afsluiten zou ook wel mooi zijn voor mijn doen.
En toen werd het gezellig en werd er nog nooit zoveel in de KSC gepostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik zat over de 100 en was heel netjes gedaald naar iets van 91 en toen kwam jij
.... 7.312 berichtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga voor 60.000 aan het einde van het jaar.
Dat betekent nog....
Dat schijnt Stu te kunnen in een weekquote:
Nou, dat nou ook weer niet maar wel binnen 3 weken ongeveerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schijnt Stu te kunnen in een week
Baas boven baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schijnt Stu te kunnen in een week
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat nou ook weer niet maar wel binnen 3 weken ongeveer
Nee, geen verzamelaar, een warhoofd...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent een verzamelaar
Ik MOET die blauwe![]()
Ik zou dat toch niet 6 dagen achter elkaar volhouden. In bijna 7 jaar Fok! is dit de 2e keer dat ik 1000 of meer heb op 1 dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijk.
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijk.
De 315 zal ik echt niet snel inhalen, denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet 6 dagen achter elkaar volhouden. In bijna 7 jaar Fok! is dit de 2e keer dat ik 1000 of meer heb op 1 dag
Ja, die andere DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vaker smileys hoor![]()
![]()
![]()
.
Ik rekende het na omdat Stu het anders niet gelooftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenen
Echt nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
zijn er nog goede voornemens overigens?
nou...met al dat snot in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenen
Nope, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen verzamelaar, een warhoofd...
De rooie had ik met de rest van de TPG bedrijfskleding mee moeten geven omdat dat naar Afrika oid gestuurd zou worden, ik ben een keer m'n regenpak 'vergeten' mee te nemen (wishfull thinking, neeee het gaat echt niet echt regenen), toen kreeg ik een nieuwe en de derde zat bij mijn nieuwe kledingpakket...
Weet jij misschien of ik 'n blauwe in de kast heb?
quote:01. 543 Stuart
02. 191 Trevland
03. 151 DaMart
04. 150 suikertaartje
05. 144 Marijkezwolle
06. 123 goldfinger1963
Geloven doen we in de kerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik rekende het na omdat Stu het anders niet gelooft.
Als hij het vergeet moet hij even naar de sig van Panda kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook een feit: ST heeft altijd gelijk, gewoon onthouden dus.
ST heeft gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij het vergeet moet hij even naar de sig van Panda kijken
ieder keer weer als ik goed verkouden ben verbaas ik me over de hoeveel snot dir je in 1 keer uit je neus kan krijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...met al dat snot in mijn hoofd...
quote:
Ehm, ik weet het niet. Geen broekquote:
Symquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Iedereen die ik nog niet gezien heb vandaag: gelukkig Nieuwjaar
sympquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Iedereen die ik nog niet gezien heb vandaag: gelukkig Nieuwjaar
oh ik wil het ook uit mijn neus hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ieder keer weer als ik goed verkouden ben verbaas ik me over de hoeveel snot dir je in 1 keer uit je neus kan krijgen![]()
nu ook weer
Nope, niets gemist eigenlijk hoor. Ze zitten me te pestenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
so wie geht's ?
Heb ik nog iets gemist?
het komt alleen steeds weer terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ik wil het ook uit mijn neus hebben
same to you lovelyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey wokje, alle goeds voor 2011
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, niets gemist eigenlijk hoor. Ze zitten me te pesten
ohquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik weet het niet. Geen broek![]()
Geen idee![]()
Ik wil het er niet meer over hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel hoef je toch niet mee te nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Weet je hoe klein 56 x 45 x 25 cm eigenlijk is in de winter?
nog steedsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?
het wordt steeds meer hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
hier gaat het gewoon niet weg![]()
en ik had nog niet heel hard gelachen om je duim, dus:
Nee want in de TT heb ik blauw gekozenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?
De top van een alp is doorgaans ook een roteind lopenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt steeds meer hier
en dan ook gewoon het verwijt krijgen " je was toch al verkouden geweest"
ik ben mijn duim kwijtauw
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
Tot zo ver het karten
Kartbaan vandaag niet los
nu maar lekker film kijken
Trev, kijktip voor morgen: vanaf 15:30 2 Muppetfilms achter elkaar (treasure Island en Outer Space) op ik geloof SBS!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
Tot zo ver het karten
Kartbaan vandaag niet los
nu maar lekker film kijken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De top van een alp is doorgaans ook een roteind lopen.
Gelukkig nieuwjaar.
verkouden is niet ziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelfs JIJ bent aangestoken
![]()
kusje op je stompje
Die laatstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev, kijktip voor morgen: vanaf 15:30 2 Muppetfilms achter elkaar (treasure Island en Outer Space) op ik geloof SBS!
wij hebben hier de muziek op windkracht 10 aanstaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vonden wij ook, dus nu eerst Inflourious Basterds kijken en dat the Expendables
Hier is ook alles wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
boom is afgetuigd en woonkamer weer normaal
ben je er flink op los tegen aan gegaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
boom is afgetuigd en woonkamer weer normaal
en sommige moeten niet zo zeuren over rood en blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen zouden sneller moeten posten
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je er flink op los tegen aan gegaan
Dat doe ik ALLANG niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en sommige moeten niet zo zeuren over rood en blauw
Preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkouden is niet ziek(maar bij sommige mensen wel (niet jij natuurlijk))
Ik zeg toch ook niet dat je ziek bent?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkouden is niet ziek(maar bij sommige mensen wel (niet jij natuurlijk))
dank je
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik even langskomen met een kettingzaag?.
Whehehe, inflouriousquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
Vonden wij ook, dus nu eerst Inflourious Basterds kijken en dat the Expendables
Een goed humeurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel hoef je toch niet mee te nemen
Je kunt genoeg meenemen hoor en de rest draag je gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goed humeur.
Ik hoop dat dat me net zo warm kan houden als een trui.
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nieuw en ga je bij elke typo/spellingsfout die ik maak zoiets doen?
hey Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goed humeur.
Ik hoop dat dat me net zo warm kan houden als een trui.
Ik maakte een typo in jouw typoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nieuw en ga je bij elke typo/spellingsfout die ik maak zoiets doen?
Dat blijktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!
Hey dat is gemeenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte een typo in jouw typo![]()
En nee, maar sommige zijn zo grappig dat ik er even extra om moet lachen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank je wel jij ook
En ik hoop dat 2011 je nou eens een hoop goeds brengt!!!
Ik ben ook gemeen.quote:
2011 gaat een FANTASTISCH jaar wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]Lief
.
2010 is iig met een heel leuk 'agendapunt' voor 2011 begonnen, de start is dus zeker hoopgevend.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen zouden sneller moeten posten
Jij mag datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gemeen.
Hoe vaak gaan we deze conversatie nog hebben?
Ik mag toch wel gewoon een keertje lachen omdat jij iets grappigs typt?
Dat had ik ook gedaan als iemand anders uit deze sc dat had gedaan, ik vond het gewoon grappig.
Maar ik ben hier zo'n beetje de enige die zulke typo's maaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gemeen.
Hoe vaak gaan we deze conversatie nog hebben?
Ik mag toch wel gewoon een keertje lachen omdat jij iets grappigs typt?
Dat had ik ook gedaan als iemand anders uit deze sc dat had gedaan, ik vond het gewoon grappig.
handicap ???quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het meer misbruik maken van mijn handicap
Nee, helemaal niet, jij ziet die van anderen gewoon niet omdat je denkt dat het klopt, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ben hier zo'n beetje de enige die zulke typo's maakt
Ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in jouw geval bedoelen ze vaker
Het is een kunstboom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik even langskomen met een kettingzaag?.
meer omdat ik het beter niet weet en jij ze dan nooit maaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, jij ziet die van anderen gewoon niet omdat je denkt dat het klopt, dat is heel wat anders
Ik noem dat geen handicap.. als je nou 6 van de 10 vingers zou missen dan zou ik zeggen ja...quote:
Ik ga 't zien... De rest aan...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt genoeg meenemen hoor en de rest draag je gewoon
als je zegt wat ik denk dat je zegt dan is dat niet waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
meer omdat ik het beter niet weet en jij ze dan nooit maakt
Hahahaha, echt, je kunt genoeg meenemen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 't zien... De rest aan...
Da' wief dat eruit ziet alsof ze gesponsord wordt door Michelin, da' ben ik dan.
Wettelijk gezien is het wel zo, ik kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik noem dat geen handicap.. als je nou 6 van de 10 vingers zou missen dan zou ik zeggen ja...
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je zegt wat ik denk dat je zegt dan is dat niet waar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan neem ik deze wel mee.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
Mar je mag best wel langskomen met je zaag. In een strak tuinwerk-pak ofzo.
Dat wist ikquote:
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
Wettelijk gezien is het wel zo, ik kan het ook niet helpen
Ja, vind ik ook een goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Bier is een goed plan.
lagge johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.
Weet alleen wel dat ik het nooit zo bedoel en dat ik net zo hard lach om sommige taalfouten van andere mensen hier.
Dat weet ik wel maar zo komt het dus soms wel overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.
Weet alleen wel dat ik het nooit zo bedoel en dat ik net zo hard lach om sommige taalfouten van andere mensen hier.
Oh... Tja... Jee...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in jouw geval bedoelen ze vaker
Dat je iets niet ziet, wil niet zeggen dat het niet bestaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mij
zeg ik dat dan? en ik zie niet wat er altijd zo grappig is aan typfoutenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je iets niet ziet, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Dat zou juist jij moeten weten
Ik heb ook al eens een typo niet snel genoeg kunnen verbeteren voordat ST hem zag hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mij
sommige kunnen best grappig zijn hoor :0quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? en ik zie niet wat er altijd zo grappig is aan typfouten
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
Okay en nu weer gezellig over iets anders
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan neem ik deze wel mee.
[ afbeelding ]
ik snap ook niet wat er nou zo grappig is aan Youp van 't Hek, maar daar denken sommige mensen heel anders over.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
liefde maakt blindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een typo niet snel genoeg kunnen verbeteren voordat ST hem zag hoor.
Soms zijn ze gewoon grappig. Dan staat er ineens een heel ander woord dan bedoeld wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo ergquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms zijn ze gewoon grappig. Dan staat er ineens een heel ander woord dan bedoeld wordt.
Zo heb ik een keer op werk een brief gekregen van een consument die hoopte dat wij konden bemiddelen tussen haar en een bedrijf, zodat er een 'bevredigde' oplossing kon komen....
Of Tineke Schouten, vervelend mens is dat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er nou zo grappig is aan Youp van 't Hek, maar daar denken sommige mensen heel anders over.
Kijk dit bijvoorbeeld. Snap er niets van.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo erg
misschien ook omdat je het niet volgtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk dit bijvoorbeeld. Snap er niets van.
Nee. Ik maakte serieus een fout.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo erg
OMG! Inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of Tineke Schouten, vervelend mens is dat.
Ja, vast. Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
misschien ook omdat je het niet volgt
Ik moet vreselijk gaan schiften...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, echt, je kunt genoeg meenemen hoor![]()
Ik ben benieuwd of GF die sketch over hem nog heeft teruggezienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet vreselijk gaan schiften...
Weet je wat er normaal gesproken al in mijn gewone tas zit?
Agenda, boek, puzzelboekje, notitieboekje, klein tasje met allerlei onmisbaars (), portemonnee, paspoort, paraplu, boodschappentasje.
Ik kan me er nog een poosje druk om gaan maken.
Wie, wat , waar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of GF die sketch over hem nog heeft teruggezien.
Die kan ik niet meer zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne niet leuk?quote:
dat boodschappentasje echt welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijk
Al die boekjes hoeven niet mee en paraplu en boodschappentasje ook niet
Ja, en daar heb ik op gereageerd en dan wacht ik weer op een reactiequote:
Waarvoor in godsnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat boodschappentasje echt wel
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermeequote:
Die discussie wil je niet met me aangaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijk
Al die boekjes hoeven niet mee en paraplu en boodschappentasje ook niet
Die zou ik ook niet meenemen johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Die discussie wil je niet met me aangaan.
Als ik op mijn tas moet gaan zitten om 'm dicht te krijgen kan ik mijn laptop er maar beter ook niet instoppen.
het milieu sparen, gekkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermee![]()
Okay, nou ja, alsof een plastic tasje zoveel ruimte inneemt. Wel van een toffe winkel danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het milieu sparen, gekkie![]()
en voor tegen de tasjes-snij in je handen![]()
en voor als er eentje stuk gaat
neenee, geen plastic tasje, een boodschappentasjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ja, alsof een plastic tasje zoveel ruimte inneemt. Wel van een toffe winkel dan
Plastic tasjes zijn veel tofferquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, geen plastic tasje, een boodschappentasje
Wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
OZNZ: De eerste klap was een daalder waard
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik op gereageerd en dan wacht ik weer op een reactie
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermee![]()
kan je wel weer voorlezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh..en mijn accu is zo weer leeg
Noeesssssss, niet die.quote:
Ja, precies wat ST al zei dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het milieu sparen, gekkie![]()
en voor tegen de tasjes-snij in je handen![]()
en voor als er eentje stuk gaat
Geen idee maar je moet gewoon elke 5 minuten kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef es70 het volgende:
Waarom zie ik dat niet? Dat enveloppie hoort dan toch van kleur te verschieten?
[..]
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.
Opvouwtasjes ftw.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef es70 het volgende:
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.
Opvouwtasjes ftw.
jij nog een keertje?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je wel weer voorlezen![]()
of moet ik nog een keertje
I learned from the bestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij nog een keertje?
want dat deed je namelijk heel erg goed
Over je er in kunnen vinden egsprokebn... In plaats van een regenpak he... kun je natuurlijk ook een aantal plastic tassen openknippen, aan elkaar plakken en die aantrekken als het regentquote:
Zo schiet 't natuurlijk wel op, als jij alles wat ik op mijn lijstje zou kunnen zetten doorstreeptquote:
Geen goed idee want ik ben niet creatiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over je er in kunnen vinden egsprokebn... In plaats van een regenpak he... kun je natuurlijk ook een aantal plastic tassen openknippen, aan elkaar plakken en die aantrekken als het regent.
Hehequote:
Iets met puppies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I learned from the best![]()
nog voorkeur?
Ja, gewoon wat je nodig hebt maar geen dingen die je niet nodig hebt dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo schiet 't natuurlijk wel op, als jij alles wat ik op mijn lijstje zou kunnen zetten doorstreept.
Toilettas, schoon ondergoed/sokken wel een goed plan?
Ja, maar met de kennis van NU...quote:
Hey die ken ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden![]()
[ afbeelding ]
ga je mee dan
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden![]()
[ afbeelding ]
ga je mee dan
Hier mis ik iets ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar met de kennis van NU...
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen goed idee want ik ben niet creatief![]()
[..]
Hehe
Geeft niet, ik ga toch slapenquote:
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoor.
Jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ga toch slapen
Hmmmz, misschienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoor.
Wat zou je dan ermee doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig joh
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trusten Wokquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik maak er ook een eind aan![]()
aan de dag, niet mijn leven
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaa, misschien nog even danquote:
quote:Wat zou je dan ermee doen![]()
Wel.o.k.terustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik maak er ook een eind aan![]()
aan de dag, niet mijn leven
Dat ziet er nogal strak (pijnlijk) uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaa, misschien nog even dan
[..]
[ afbeelding ]
wel lekker waterdichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ziet er nogal strak (pijnlijk) uit![]()
Welterusten Wok
Het moest toch een regensmoking worden? Dan lijkt iets plastiekerigs me best handig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig joh
Het lijkt mij nogal pijnlijk als er zoveel tapje op je huid zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Het moest toch een regensmoking worden? Dan lijkt iets plastiekerigs me best handig.
Tenzij je jezelf wilt ontharen met ducktape, maar dat klinkt net zo aantrekkelijk als harsen/waxen.
Mag toch hopen dat er dan iets onder zit zodat het niet zo'n pijn doetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel lekker waterdicht![]()
maar het moet er ook nog af
laters stuartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal pijnlijk als er zoveel tapje op je huid zit
[..]
Mag toch hopen dat er dan iets onder zit zodat het niet zo'n pijn doet
* Stuart is even weg want dit is nummer 1200. Misschien kom ik terug en anders ben ik film kijken. PM's en e-mails worden altijd verwelkomt though![]()
Mensen![]()
![]()
koenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje is dit topic nou nog niet dicht
quote:
Nee, Stuart heeft het opgegeven voor vandaag... hij heeft zijn postquotum bereikt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje is dit topic nou nog niet dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |